ΓΔ: 1392.62 0.84% Τζίρος: 117.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Με ψηφιακό ραντεβού η εξυπηρέτηση των πολιτών στον ΟΑΕΔ

Σε λειτουργία τέθηκε σήμερα η νέα ψηφιακή πλατφόρμα του ΟΑΕΔ, η είσοδος των πολιτών στην οποία μπορεί να γίνει με χρήση των κωδικών του Taxisnet.

Η πλατφόρμα myOAEDlive.gov.gr του ΟΑΕΔ τίθεται από σήμερα (9/12) σε λειτουργία, ώστε οι πολίτες να έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται από τα στελέχη του Οργανισμού μέσω βιντεοκλήσης. Έτσι, δίνεται η δυνατότητα κυρίως σε ανέργους, αλλά και σε επιχειρήσεις, να έχουν πρόσβαση σε συμβουλευτικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ χωρίς φυσική παρουσία, από το κινητό ή τον υπολογιστή τους.

Η υπηρεσία δημιουργήθηκε στα πρότυπα των ήδη υφιστάμενων ψηφιακών ραντεβού για τα ΚΕΠ (myKEPlive) και τις ΔΟΥ (myAADElive), με απόφαση των αρμοδίων Υπουργών Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη και Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Γιάννη Βρούτση. Η πλατφόρμα υλοποιήθηκε με τη συνεργασία του Διοικητή του ΟΑΕΔ Σπύρου Πρωτοψάλτη και του Γενικού Γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Δημοσθένη Αναγνωστόπουλου, ενώ προορίζεται αρχικά να εξυπηρετεί δύο κατηγορίες συναλλαγών με το κοινό:

  • συμβουλευτικές υπηρεσίες προς εγγεγραμμένους ανέργους και
  • συμβουλευτικές υπηρεσίες προς επιχειρήσεις

Η είσοδος στην υπηρεσία γίνεται με κωδικούς Taxisnet. Για να κλείσουν ραντεβού, οι χρήστες πρέπει να καταχωρήσουν το ονοματεπώνυμο του ενδιαφερόμενου, την ηλεκτρονική διεύθυνση (email), τον αριθμό κινητού τηλεφώνου και τη διεύθυνσή του. Για όσους δεν διαθέτουν κωδικούς Taxisnet παρέχεται η δυνατότητα στους χρήστες να κλείσουν ραντεβού και για άλλο φυσικό πρόσωπο.

Η διαδικασία

Κατόπιν, ο ενδιαφερόμενος επιλέγει μέρα και ώρα από το χρονικό εύρος των 90 επόμενων ημερών, από την επόμενη εργάσιμη και μετά. Ο ενδιαφερόμενος θα λαμβάνει δύο email επιβεβαίωσης, μία ημέρα πριν από το ραντεβού και ένα ακόμα, δύο ώρες πριν από αυτό. Τέλος, δίνεται η δυνατότητα μεταβολής της ώρας και της ημέρας ή και ακύρωσης του ραντεβού.

Αναλυτικά, οι δύο αρχικά διαθέσιμες υπηρεσίες περιλαμβάνουν:

  • Συμβουλευτική προς εγγεγραμμένους ανέργους από εργασιακό σύμβουλο αναζητούντων εργασία για:
  • Αποτύπωση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και αναγκών του
  • Σύνταξη Ατομικού Σχεδίου Δράσης (ΑΣΔ) προς ένταξη/επανένταξη στην αγορά εργασίας
  • Έκδοση συστατικών σημειωμάτων προς εύρεση εργασίας
  • Συμβουλευτική προς επιχειρήσεις από εργασιακό σύμβουλο εργοδοτών για:
  • Υποβολή αίτησης για προσωπικό χωρίς επιδότηση από τον ΟΑΕΔ (άνοιγμα και περιγραφή θέσεων εργασίας)
  • Ενημέρωση για προγράμματα επιχορήγησης επιχειρήσεων για δημιουργία Νέων Θέσεων Εργασίας
  • Ενημέρωση για προγράμματα επιχορήγησης επιχειρήσεων για διατήρηση των θέσεων εργασίας
  • Ενημέρωση για προγράμματα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας – πρακτικής άσκησης
  • Ενημέρωση για προγράμματα επιχορήγησης επιχειρήσεων για δημιουργία νέων θέσεων εργασίας ευπαθών κοινωνικών ομάδων
Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ergasia-xatzidakis
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κ. Χατζηδάκης: Νέο πρόγραμμα για 10.000 ανέργους, ποιες περιοχές αφορά

Το πρόγραμμα έχει διάρκεια επτά μήνες και η ΔΥΠΑ θα καταβάλει στους ωφελούμενους μηνιαία αποζημίωση ίση με τον νόμιμο κατώτατο καθαρό μισθό, καθώς και αναλογία δώρων εορτών και επιδόματος αδείας.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΥΠΑ: Μέχρι και τις 6 Ιουνίου, οι αιτήσεις για 80.000 άνεργους

Στόχος της δράσης είναι η αποτελεσματική διασύνδεση της κατάρτισης με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας και η ενίσχυση της απασχολησιμότητας των ανέργων για την ταχύτερη εργασιακή επανένταξή τους.
Sxoinas-Xatzidakis-EPAS
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στην ΕΠΑΣ της ΔΥΠΑ στο Αιγάλεω σήμερα Μαρ. Σχοινάς και Κ. Χατζηδάκης

Η μονάδα αυτή της Δ.ΥΠ.Α., όπως και άλλες αντίστοιχες δομές μαθητείας, χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, στο πλαίσιο της στήριξης της επαγγελματικής κατάρτισης και της αναβάθμισης των δεξιοτήτων.