bd-sprite
Φωτο: Shutterstock

Σε ανοδική πορεία το μερίδιο αγοράς ηλεκτρικών μηχανών

Είναι σημαντικό ότι το ζήτημα της φόρτισης είναι περισσότερο πολύπλοκο από αυτό των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι οι περισσότερες ηλεκτρικές μοτοσικλέτες παρέχουν τη δυνατότητα αφαίρεσης της μπαταρίας.

Το μερίδιο των ηλεκτρικών οχημάτων στην ευρωπαϊκή αγορά αυξάνεται σταθερά. Όχι μόνο στα αυτοκίνητα, αλλά και στις μοτοσικλέτες, καθώς κάθε χρόνο εμφανίζονται όλο και περισσότερες ηλεκτροκίνητες στους ευρωπαϊκούς δρόμους και σύντομα θα πάρουν μεγάλο μερίδιο αγοράς.

Τα πιο δημοφιλή μοντέλα ηλεκτρικών μοτοσικλετών που είναι ήδη ευρέως διαθέσιμα προς πώληση είναι τα sportbikes, τα enduro και τα cruisers. Οι πιο σημαντικές αλλαγές έχουν να κάνουν με τον σχεδιασμό. Οι κυριότερες διαφοροποιήσεις εστιάζονται στην αυτονομία, την ισχύ και τον χρόνο φόρτισης. Μέχρι στιγμής τα διαθέσιμα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με κινητήρες με απόδοση ισχύος έως και 80 kW περίπου, ενώ η αυτονομία είναι κυρίως μεταξύ 150 έως και 300 χιλιομέτρων.

Είναι σημαντικό ότι το ζήτημα της φόρτισης είναι περισσότερο πολύπλοκο από αυτό των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι οι περισσότερες ηλεκτρικές μοτοσικλέτες παρέχουν τη δυνατότητα αφαίρεσης της μπαταρίας. Έτσι ο ιδιοκτήτης μπορεί να φορτίζει εύκολα την μπαταρία στο σπίτι ή στη δουλειά, χωρίς να χρειάζεται να βρει κατάλληλο σταθμό φόρτισης.

Η κύρια διαφορά μεταξύ μιας μοτοσικλέτας εσωτερικής καύσης και μιας ηλεκτρικής μοτοσικλέτας είναι η απουσία εκπομπών ρύπων, καθιστώντας μια τέτοια λύση πολύ πιο φιλική προς το περιβάλλον. Επιπλέον, σε σύγκριση με τις παραδοσιακές εκδόσεις, οι ηλεκτρικές μοτοσικλέτες είναι ως επί το πλείστον ευκολότερες στη συντήρηση, καθώς η κατασκευή τους είναι σχετικά απλή και δεν υπάρχει ανάγκη λίπανσης ή ψύξης.

Τα χαρακτηριστικά οδήγησης τέτοιων μοντέλων είναι επίσης αξιοσημείωτα. Οι ηλεκτρικές μοτοσικλέτες, στις περισσότερες περιπτώσεις, χαρακτηρίζονται από πολύ υψηλή ροπή. Αυτό έχει ως συνέπεια καλύτερη επιτάχυνση και επιδόσεις. Μπορούν να αναπτύξουν πολύ υψηλές ταχύτητες πολύ πιο γρήγορα από ό,τι στην περίπτωση των μοτοσυκλετών εσωτερικής καύσης.

Ωστόσο, η τελική ταχύτητα είναι γενικά χαμηλότερη από αυτή των μοντέλων καύσης, αν και ορισμένα μοντέλα επιταχύνουν ακόμη και πάνω από 300 χλμ./ώρα. Τέλος, η τιμή είναι επίσης μια σημαντική πτυχή. Αν και οι ηλεκτρικές μοτοσικλέτες είναι γενικά πιο ακριβές από τις συμβατικές, εντούτοις το κόστος μετακίνησης είναι αισθητά χαμηλότερο.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Βυθίζεται η μετοχή της Mercedes Benz από τον «εφιάλτη της Κίνας»

Ο γερμανικός κολοσσός έχει να αντιμετωπίσει το δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον της Κίνας καθώς και την στροφή των καταναλωτών σε εγχώριες μάρκες αυτοκινήτων που διαθέτουν πιο προηγμένη ψηφιακή τεχνολογία.
ΔΙΕΘΝΗ

Νέα κινεζική εταιρία ηλεκτρικών αυτοκινήτων κάνει απόβαση στην Ευρώπη

Η Leapmotor που έρχεται με δυο μοντέλα στην ευρωπαϊκή αγορά μέσω των καναλιών διανομής της Stellantis, ήταν η τέταρτη μεγαλύτερη κινεζική εταιρεία νέων ενεργειακών οχημάτων στην Κίνα σε πωλήσεις τον φετινό Ιούνιο.
ΔΙΕΘΝΗ

Πρόσθετοι δασμοί 100% στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Κίνας, από τον Καναδά

Η Κίνα «εκφράζει την έντονη δυσαρέσκειά της» και «την αποφασιστική αντίθεσή της» στις αποφάσεις αυτές, τονίζεται σε ανακοίνωση που δημοσιοποιήθηκε σήμερα από την πρεσβεία της χώρας στον Καναδά.
ΔΙΕΘΝΗ

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Πέφτουν οι πωλήσεις αλλάζουν τα σχέδια των εταιρειών

Η επιβράδυνση της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα έχει ωθήσει αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες να επανεκτιμήσουν και, σε ορισμένες περιπτώσεις, να εγκαταλείψουν τα σχέδια τους για ηλεκτρικά οχήματα (EV).