bd-sprite
Φωτο: Shuterstock

Διαδικτυακά ψωνίζει τρόφιμα το 1/3 των καταναλωτών

Ποσοστό 47% των καταναλωτών ανέφερε αγορές σε φυσικά καταστήματα σε καθημερινή ή εβδομαδιαία βάση, σε σύγκριση με τις αγορές μέσω κινητού τηλεφώνου (30%), υπολογιστή (28%) και ψηφιακού βοηθού φωνής (15%).

Οι εννέα στους δέκα καταναλωτές θα συνεχίσουν να κάνουν online αγορές τροφίμων μετά την άρση των μέτρων για τον COVID-19. Αυτό αναφέρει άρθρο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδος. Περισσότερο από το ένα τρίτο (35%) των καταναλωτών ψωνίζει, πλέον, τρόφιμα διαδικτυακά. Μάλιστα, το 86% αυτών σκοπεύει να συνεχίσει και μετά την άρση των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης τις online αγορέ

Σύμφωνα με το άρθρο, για άλλα προϊόντα πέραν των τροφίμων, πριν από την πανδημία κυριαρχούσαν οι αγορές στο κατάστημα σε σύγκριση το Διαδίκτυο. Ποσοστό 47% των καταναλωτών ανέφερε αγορές σε φυσικά καταστήματα σε καθημερινή ή εβδομαδιαία βάση, σε σύγκριση με τις αγορές μέσω κινητού τηλεφώνου (30%), υπολογιστή (28%) και ψηφιακού βοηθού φωνής (15%). Από τότε, οι αγορές μέσω Διαδικτύου για προϊόντα εκτός τροφίμων έχουν σημειώσει σημαντική αύξηση: κινητό 45%, υπολογιστής 41%, tablet 33%).

Η τάση αυτή φαίνεται να είναι κυρίαρχη στην Κίνα και τη Μέση Ανατολή, με 60% και 58% των ερωτηθέντων να αναφέρει ότι έχει ξεκινήσει να ψωνίζει περισσότερο μέσω κινητών τηλεφώνων. 

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μείωση 3,8% στον όγκο πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο τον Φεβρουάριο

Παράλληλα μείωση 9,8% σημείωσε και ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Φεβρουάριο φέτος, καθώς οι πωλήσεις κινήθηκαν καθοδικά σε όλες ανεξαιρέτως τις επιμέρους κατηγορίες των καταστημάτων.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Υποχώρησε 8,9% ο όγκος πωλήσεων του λιανικού εμπορίου τον Ιανουάριο

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, ο τζίρος των πωλήσεων υποχώρησε επίσης κατά 2,3% έναντι του αντίστοιχου περυσινού μήνα. Ποιες κατηγορίες σημείωσαν την μεγαλύτερη πτώση κύκλου εργασιών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Με 3,3 δισ. τζίρο και άνοδο 10% ξεκίνησε το 2024 το ελληνικό λιανεμπόριο

Η πώληση άλλων μηχανοκίνητων οχημάτων και το εμπόριο ρολογιών και κοσμημάτων οδήγησαν στη διψήφια άνοδο του κύκλου εργασιών τον Ιανουάριο του 2024. Σε Αττική και Δυτική Ελλάδα σημειώθηκε η μεγαλύτερη αύξηση του τζίρου.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση 0,7% στον όγκο των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο τον Δεκέμβριο

Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών παρουσίασε αύξηση 7,3% τον Δεκέμβριο 2023 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Δεκεμβρίου 2022, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Νοεμβρίου 2023 σημείωσε αύξηση 12,8%.