bd-sprite
Φώτο: Shutterstock

Στρατηγική συνεργασία των εμπόρων του Πειραιά με Skroutz και Public

Με γρήγορες και απλές διαδικασίες θα μπορούν οι εμπορικές επιχειρήσεις του Πειραιά να αποκτήσουν ψηφιακή παρουσία μέσα από τα δυο γνωστά marketplaces και να μπουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς σε μια στρατηγική συνεργασία με τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου (marketplaces) Public.gr και Skroutz.gr, θέτει σε άμεση υλοποίηση από σήμερα τα μεσάνυχτα, Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου, το σχέδιο «Ηλεκτρονικό Εμπόριο εντός 24 ωρών». Οι εμπορικές επιχειρήσεις θα μπορούν με γρήγορες και απλές διαδικασίες να αποκτήσουν ψηφιακό ράφι εντός 24 ωρών και να ανταποκριθούν άμεσα σε online παραγγελίες των καταναλωτών του Πειραιά, αλλά και από το σύνολο της χώρας.

Η δράση εφαρμόζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα με στόχο να δοθεί άμεση πρόσβαση σε ηλεκτρονικές πωλήσεις σε όλους τους εμπόρους του Πειραιά - μέλη του συλλόγου. Επιπλέον, από την Δευτέρα 14/12 ξεκινούν δωρεάν ημερήσιες επαναλαμβανόμενες εκπαιδευτικές δράσεις για το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω τηλεκπαίδευσης, οι οποίες θα ολοκληρωθούν στις 30 Δεκεμβρίου, ενώ θα συνεχίσουν και από την νέα χρονιά, ανάλογα με την ανταπόκριση των εμπόρων.

Η δράση αφορά εμπόρους με δικαίωμα λιανικής πώλησης των εξής κατηγοριών και υποκατηγοριών: Ένδυσης και Υπόδησης, Σπιτιού και Διακόσμησης, Τεχνολογίας, Υγείας και Ομορφιάς, Παιχνιδιών, Hobby και Αθλητισμού, Βιβλίων, Αυτοκίνησης και Μοτοκίνησης και Επαγγελματικού Εξοπλισμού (επαγγελματικά έπιπλα, ιατρικός εξοπλισμός, θέρμανση - κλιματισμός, κτλ).

Οι εμπορικές επιχειρήσεις του Πειραιά μπορούν αν το επιθυμούν, να δημιουργήσουν την ψηφιακή τους παρουσία και στα 2 marketplaces, κάτι το οποίο μάλιστα συστήνεται από το ΔΣ του Συλλόγου, ως την πιο αποτελεσματική πρακτική για μεγιστοποίηση της προβολής τους στα εκατομμύρια των μηνιαίων επισκεπτών των Public.gr και Skroutz.gr. Οι δυο πλατφόρμες συνεργάστηκαν για τη δημιουργία προνομιακών πακέτων για τα μέλη του ΕΣΠ: μηδενική αρχική επένδυση και πληρωμή χαμηλής προμήθειας επί των παραγγελιών στις πλατφόρμες, εφόσον το εκάστοτε κατάστημα δημιουργεί πωλήσεις μέσα από αυτές.

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς, Θοδωρής Καπράλος, δήλωσε σχετικά: « Η δράση μας "Ηλεκτρονικό Εμπόριο εντός 24 ωρών" εξασφαλίζει όχι μόνο έτοιμη τεχνολογική πλατφόρμα, εισπράξεις μέσω πιστωτικής κάρτας ή αντικαταβολής, υπηρεσίες ταχυμεταφορών, αλλά και έκθεση των εμπόρων μας σε μία τεράστια πελατειακή βάση εκατομμυρίων επισκέψεων ανά μήνα, μέσα από την στρατηγική μας συνεργασία με το Skroutz.gr και τα Public.gr.

Τα 2 αυτά marketplaces προσφέρουν μάλιστα διαφορετικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα, οπότε και εκτιμώ ότι θα καλυφθούν όλες οι ανάγκες και προτιμήσεις των εμπόρων μας. Ταυτόχρονα, δημιουργήσαμε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο, που θα υποστηρίξει ακόμα και τους λιγότερο τεχνολογικά καταρτισμένους εμπόρους να δραστηριοποιηθούν άμεσα και αποτελεσματικά με ψηφιακή παρουσία».

Τα βήματα είναι απλά και γίνονται όλα οnline

Ο κάθε έμπορος ολοκληρώνει την εγγραφή του αποστέλλοντας ηλεκτρονικά στο Public και στο Skroutz τα νομιμοποιητικά της επιχείρησής του (εγγραφή στο ΓΕΜΗ, ταυτότητα νόμιμου εκπροσώπου, αντίγραφο ΔΕΚΟ και αριθμό IBAN για τις εισπράξεις από τις οnline παραγγελίες) και οι εκπρόσωποι των 2 εταιρειών καθοδηγούν τους εμπόρους για να ανεβάσουν τα προϊόντα τους και να δέχονται άμεσα ηλεκτρονικές παραγγελίες, εφόσον πιστοποιήσουν με την γραμματεία του Συλλόγου, ότι η επιχείρηση είναι ενεργό μέλος του ΕΣΠ. Σημειώνεται ότι εφαρμόζονται οι όροι και προϋποθέσεις που έχουν θεσπίσει τα 2 marketplaces για την τήρηση της νομιμότητας (έκδοσης νόμιμων παραστατικών), αλλά και σωστής εξυπηρέτησης των καταναλωτών.

Οι δωρεάν ημερήσιες εκπαιδεύσεις για το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσα από marketplaces ξεκινάνε την Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου και ο ΕΣΠ θα ενημερώσει με νέα ανακοίνωσή του το πρόγραμμα. Για πληροφορίες οι εμπορικές επιχειρήσεις μπορούν να απευθύνονται στο site του συλλόγου espireas.gr, στο e-mail espireas@otenet.gr και στα τηλέφωνα 210 41 76 318 & 210 4178 934.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μείωση 3,8% στον όγκο πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο τον Φεβρουάριο

Παράλληλα μείωση 9,8% σημείωσε και ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Φεβρουάριο φέτος, καθώς οι πωλήσεις κινήθηκαν καθοδικά σε όλες ανεξαιρέτως τις επιμέρους κατηγορίες των καταστημάτων.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Παράταση της πιλοτικής εφαρμογής ψηφιακής κάρτας ζητούν οι επιχειρήσεις

Στην επιστολή που έστειλαν οι εμποριοβιομήχανοι σημειώνουν πως η παράταση θεωρείται επιβεβλημένη, ώστε να υπάρξει το απαραίτητο χρονικό διάστημα για να ενημερωθούν για το νέο Πληροφοριακό Σύστημα του ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ.