ΓΔ: 1422.75 -0.14% Τζίρος: 84.95 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Αύξηση του καλαθιού αγορών μέσω Skroutz κατά 21,52% την Black Friday

Ο όγκος των προϊόντων που πωλήθηκαν από την πλατφόρμα την περίοδο της εβδομάδας Black Friday ξεπέρασε τις 620.000, σημειώνοντας αύξηση σε σύγκριση με πέρυσι.

Αύξηση κατά 21,52% παρατηρήθηκε στη μέση τιμή του καλαθιού αγορών του Skroutz κατά τη φετινή Black Friday, σε σύγκριση με το 2022, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανέλυσε η Ομάδα Business Intelligence της πλατφόρμας.

Αναφορικά με την εξέλιξή των τιμών, συνολικά το 22,78% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή, ενώ μόλις το 9,39% των προϊόντων αγοράστηκε σε υψηλότερες τιμές σε σύγκριση με την προηγούμενη εβδομάδα από την Black Friday. Η κατηγορία «Μόδα» παρουσίασε το υψηλότερο ποσοστό προϊόντων που αγοράστηκαν φθηνότερα (36,44%).

Ο όγκος των προϊόντων που πωλήθηκαν από την πλατφόρμα την περίοδο της εβδομάδας Black Friday ξεπέρασε τις 620.000, σημειώνοντας αύξηση σε σύγκριση με πέρυσι. Οι κατηγορίες προϊόντων «Σπίτι-Κήπος», «Τεχνολογία» και «Υγεία-Ομορφιά» σημείωσαν τον μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών φέτος, ενώ οι κατηγορίες «Σπίτι-Κήπος», «Τεχνολογία» και «Μόδα» ήταν οι πιο δημοφιλείς ως προς τις επισκέψεις χρηστών.

Για πρώτη φορά, η Skroutz παρουσίασε την "Black Friday Wishlist” ώστε να βελτιώσει ακόμα περισσότερο την αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή. Με την ενέργεια αυτή κάθε φορά που οι χρήστες της πλατφόρμας πρόσθεταν προϊόντα στα "Αγαπημένα” τους, αυτά έμπαιναν αυτόματα και στη λίστα "Black Friday Wishlist”. Το Skroutz συγκέντρωσε τα προϊόντα αυτά, εντόπισε εκείνα που μονοπώλησαν το ενδιαφέρον των χρηστών και  επικοινώνησε με τα συνεργαζόμενα καταστήματα πετυχαίνοντας καλύτερες τιμές.

Τέλος, οι καταναλωτές φαίνεται πως έχουν αγκαλιάσει τα Skroutz Point και δείχνουν εμπιστοσύνη σε αυτή την επιλογή παραλαβής. Οι παραδόσεις που έγιναν κατά την περίοδο της Black Friday σε ένα Skroutz Point σημείωσαν αύξηση κατά 108,94%, γεγονός που οφείλεται στην ευελιξία που προσφέρουν στους καταναλωτές, στην αύξηση του αριθμού Skroutz Point και στην αύξηση των πόλεων που είναι πλέον διαθέσιμα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση 0,7% στον όγκο των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο τον Δεκέμβριο

Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών παρουσίασε αύξηση 7,3% τον Δεκέμβριο 2023 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Δεκεμβρίου 2022, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Νοεμβρίου 2023 σημείωσε αύξηση 12,8%.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση 10% κατέγραψε ο τζίρος του λιανικού εμπορίου τον Νοέμβριο

Οι δραστηριότητες που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση στον κύκλο εργασιών τον Νοέμβριο 2023 σε σχέση με τον Νοέμβριο 2022 ήταν το λιανικό εμπόριο υποδημάτων και δερμάτινων ειδών σε ειδικευμένα καταστήματα, αύξηση 58,3%.
businessdaily-Skrekas-Kostas
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σκρέκας: Θα διορθώσουμε τις στρεβλές και αθέμιτες εμπορικές πρακτικές

Ετοιμάζουμε μεταρρύθμιση, ώστε να δούμε τις τιμές σε βασικά καταναλωτικά αγαθά να αποκλιμακώνονται. Θα εφαρμόσουμε μια δέσμη μέτρων όπου θα κάνει απαγορευτικό για κάποιον να προχωρήσει σε αδικαιολόγητες ανατιμήσεις», τόνισε ο υπουργός.
Skroutz
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αυξήθηκαν κατά 28% οι online χριστουγεννιάτικες αγορές μέσω Skroutz

Η μεγαλύτερη online αγοραστική κίνηση σημειώθηκε τη Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου, κατά την οποία το ύψος των παραγγελιών ξεπέρασε τις 45.000. Η μέση τιμή του καλαθιού κατά το εξεταζόμενο διάστημα έφτασε τα 67 ευρώ.