bd-sprite
Φώτο: Konstantinos Tsakalidis / SOOC

Έσωσαν το 1/3 του τζίρου τους όσες επιχειρήσεις έχουν e-shop

Ο κύκλος εργασιών των επιχειρήσεων που έχουν πλήρως ανεπτυγμένο ηλεκτρονικό κατάστημα προσεγγίζει το 35% των περσινών πωλήσεων.

Για την πορεία του click away ενημερώνει σε ανακοίνωσή της η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Όπως σημειώνει, σε μια προσπάθεια να διατηρηθεί «ζωντανή» η σχέση των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τέθηκε σε εφαρμογή, από την περασμένη Κυριακή 13 Δεκεμβρίου, η προαγορά και παραλαβή προϊόντων από τον εξωτερικό χώρο του καταστήματος (click away). Mε την εφαρμογή της «παράδοσης εκτός», κατάφεραν οι καταναλωτές να εξυπηρετηθούν ταχύτερα, λόγω του πρωτοφανούς όγκου παραγγελιών που κλήθηκαν να εκτελέσουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών. 

Από τα μέχρι τώρα εξαχθέντα στοιχεία, ο κύκλος εργασιών των επιχειρήσεων που έχουν πλήρως ανεπτυγμένο ηλεκτρονικό κατάστημα προσεγγίζει το 35% των περσινών πωλήσεων, ενώ από το σύνολο των παραγγελιών που δέχονται και εκτελούν οι επιχειρήσεις, η επιλογή των καταναλωτών με την μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος (click away), αγγίζει το 70%. 

Η ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή τονίζει πως στην επιτυχία αυτή συνέτεινε καθοριστικά η συμμόρφωση των επιχειρήσεων με τα ειδικότερα μέτρα που κλήθηκαν να τηρήσουν. Σε δεκάδες ελέγχους που πραγματοποίησαν οι ελεγκτικές υπηρεσίες το αμέσως προηγούμενο διάστημα, η παραβατικότητα δεν ξεπέρασε το 1%.

«Σήμερα λοιπόν μία εβδομάδα μετά, την εφαρμογή της μεθόδου με την παράδοση εκτός και σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, τόσο από την εμπορική δραστηριότητα των επιχειρήσεων, όσο και από την τήρηση των ειδικών κανόνων λειτουργίας από πλευράς τους, μας επιτρέπουν, αφενός μεν να αισιοδοξούμε για την καταναλωτική δυναμική της αγοράς, αφετέρου δε να στηρίξουμε ακόμη περισσότερο το τολμηρό και αναγκαίο βήμα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, να μεταβούν στην νέα εμπορική πραγματικότητα και να «ανοίξουν» τα καταστήματα τους. Αποτελεί εδραία πεποίθηση μας, ότι η κοινωνία και οι επιχειρήσεις θα διαμορφώσουν μια νέα, σύγχρονη, διαφανή και ανταποδοτική εμπορική σχέση, με ορίζοντα τις νέες προκλήσεις», αναφέρεται στην ανακοίνωση. 

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Διαθέσιμη στους καταναλωτές η αναβαθμισμένη πλατφόρμα e-Καταναλωτής

«Ο καταναλωτής μπορεί να δημιουργήσει το δικό του καλάθι προϊόντων, να συγκρίνει τις τιμές σε ελάχιστο χρόνο, να επιλέξει αλυσίδα και να προχωρήσει στην πιο συμφέρουσα, κατ' αυτόν, αγορά» ανέφερε ο κ. Σκρέκας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σε ρυθμούς εορτών η αγορά ενόψει Πάσχα - Αισιοδοξία από τους εμπόρους

Σε ό,τι αφορά στο κόστος του τραπεζιού, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το υπουργείο Ανάπτυξης, τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στο φετινό «Καλάθι του Πάσχα» έχουν ίδιες ή και χαμηλότερες τιμές σε σχέση με το 2023.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σε ισχύ από σήμερα το «Καλάθι του Πάσχα», μαζί με το «Καλάθι των νονών»

Το «Καλάθι του Πάσχα» αποτελεί επέκταση του «Καλαθιού του Νοικοκυριού», καθώς προστίθενται τέσσερις κατηγορίες τροφίμων, ώστε να αποτελέσει μία επιπλέον διέξοδο για τους καταναλωτές.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στα 305 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός των Σχεδίων Βελτίωσης του ΥΠΑΑΤ

«Μέσα από την αύξηση του προϋπολογισμού των Σχεδίων Βελτίωσης, συνεχίζουμε την προσπάθεια για εκσυγχρονισμό του πρωτογενούς τομέα» ανέφερε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Λευτέρης Αυγενάκης.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σε χαμηλότερα επίπεδα οι τιμές στα τρόφιμα στο πασχαλινό τραπέζι

Για την συνεχή άνοδο που καταγράφουν οι τιμές στα καύσιμα ο Κ. Σκρέκας θύμισε το πλαφόν που έχει τεθεί στο περιθώριο κέρδους στα πρατήρια και τόνισε πως γίνονται έλεγχοι και ανά εβδομάδα ανακοινώνονται πρόστιμα.