bd-sprite

Μειώθηκαν τα πλοία που ήρθαν για επισκευές στην Ελλάδα

Όπως αναφέρει η ΕΛΣΤΑΤ η πλειονότητα των πλοίων που επισκευάστηκαν από τις ελληνικές βιομηχανίες επισκευής πλοίων ήταν εκτός δεξαμενών.

Στα 538 πλοία με ολική χωρητικότητα 6.113.563 κόρους ανήλθαν τα πλοία που επισκευάστηκαν πέρυσι από την ελληνική βιομηχανία επισκευής πλοίων, σημειώνοντας μείωση 7,9% στον αριθμό των πλοίων και 10,9% στην ολική χωρητικότητα σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία του 2019. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2019 προς το 2018, σημειώθηκε αύξηση 7,9% στον αριθμό των πλοίων και 20,9% στην ολική χωρητικότητα.

Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, ο μεγαλύτερος αριθμός των πλοίων που επισκευάστηκαν πραγματοποιήθηκε εκτός δεξαμενών. Συγκεκριμένα, το 64,3% των επισκευασθέντων πλοίων (346 πλοία) ολικής χωρητικότητας 4.290.456 κόρων επισκευάστηκαν εκτός δεξαμενών και το υπόλοιπο 35,7% των επισκευασθέντων πλοίων (192 πλοία) ολικής χωρητικότητας 1.823.107 κόρων εντός δεξαμενών.

Ο αριθμός των πλοίων που επισκευάστηκαν εκτός δεξαμενών παρουσίασε μείωση 11,7% και η ολική χωρητικότητά τους μείωση 9,2% σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία το 2019. Ο αριθμός των πλοίων που επισκευάστηκαν εντός δεξαμενής το 2020 ήταν ίδιος με αυτόν του 2019, ενώ η ολική χωρητικότητα των εν λόγω πλοίων ήταν μικρότερη κατά 14,6%.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σε 12 ανήλθαν τα ναυτικά ατυχήματα σε μεγάλα πλοία το 2022

Σύμφωνα με έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ, από τα 12 πλοία στα οποία συνέβη ατύχημα, τα πέντε ήταν φορτηγά, και τα έξι ήταν επιβατηγά. Στους 103 έφτασαν οι νεκροί από ατύχημα σε πλοία ή θαλάσσιες περιοχές ευθύνης λιμενικών αρχών.