bd-sprite
Φωτο: Shutterstock

Αύξηση 5% εμφάνισε το μισθολογικό κόστος στο δ' τρίμηνο του 2020

Ο εποχικά προσαρμοσμένος δείκτης ενισχύθηκε κατά 4,5%, ενώ ο δείκτης ως προς τον αριθμό των εργάσιμων ημερών εμφάνισε αύξηση 4,6%.

Ανοδική πορεία ακολούθησε ο δείκτης μισθολογικού κόστους κατά το δ' τρίμηνο του περασμένου έτους σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η ΕΛΣΤΑΤ

Όπως αναφέρει η στατιστική υπηρεσία ο δείκτης μισθολογικού κόστους του δ΄ τριμήνου 2020, χωρίς καμία διόρθωση (εποχική ή διόρθωση ως προς τον αριθμό των εργασίμων ημερών), σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του δ΄ τριμήνου 2019, παρουσιάζει αύξηση κατά 5,0% έναντι αύξησης 2,4% κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2019 προς το 2018.. 

Παράλληλα ο αντίστοιχος δείκτης στο δ΄ τριμήνου 2020, με εποχική διόρθωση αλλά χωρίς διόρθωση ως προς τον αριθμό των εργασίμων ημερών, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του δ΄ τριμήνου 2019, παρουσιάζει αύξηση κατά 4,5% έναντι μείωσης 0,1% κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2019 προς το 2018. 

Επίσης ο δείκτης μισθολογικού κόστους του δ΄ τριμήνου 2020, με διόρθωση ως προς τον αριθμό των εργασίμων ημερών αλλά χωρίς εποχική διόρθωση, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του δ΄ τριμήνου 2019, παρουσιάζει αύξηση κατά 4,6% έναντι αύξησης 4,0% κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2019 προς το 2018. 

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Υποχώρησε στο 10,2% η ανεργία στην Ελλάδα τον Μάρτιο του 2024

Συνεχίστηκε η πτωτική πορεία της ανεργίας στη χώρα καθώς υποχώρησε κατά 4,7% από τον Φεβρουάριο, με τους ανέργους να ανέρχονται σε 492.867 άτομα. Στους 4.325.848 ανέρχονται οι απασχολούμενοι σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Άλμα κατά 82% στις κενές θέσεις εργασίας το δ' τρίμηνο του 2023

Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, κενή θέση εργασίας θεωρείται μια νεοδημιουργηθείσα θέση, μια ήδη κενή ή μια θέση που πρόκειται να κενωθεί σύντομα, και ο εργοδότης έχει προβεί σε ενέργειες για να βρεθεί υποψήφιος.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση 10,1% των πληρωμάτων στα ελληνικά πλοία την τελευταία διετία

Στα ελληνόκτητα πλοία με ξένη σημαία συμβεβλημένα με το ΝΑΤ οι Έλληνες και ξένοι ναυτικοί αυξήθηκαν κατά 27,8%, ενώ υπήρξε και αύξηση 12,7% των Ελλήνων ναυτικών που υπηρετούσαν σε ελληνικά πλοία και 14,5% που υπηρετούσαν σε ελληνόκτητα πλοία.