bd-sprite
Πηγή Shutterstock

Mεικτή η εικόνα για πωλήσεις και εξαγωγές ένδυσης και κλωσ/γίας

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν οι εγχώριες λιανικές πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 28,7% φέτος στο α' δίμηνο σε ετήσια βάση, αγγίζοντας σε αξία τα 305 εκατ. ευρώ.

Μεικτή είναι οι εικόνα των επιδόσεων της αλυσίδας ένδυσης/κλωστοϋφαντουργίας στην χώρα μας, κατά το πρώτο δίμηνο του έτους, με τις λιανικές εγχώριες πωλήσεις να ενισχύονται σημαντικά και τις εξαγωγές να υποχωρούν. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής & Έτοιμου Ενδύματος, οι εγχώριες λιανικές πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 28,7% φέτος συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό δίμηνο, αγγίζοντας σε αξία τα 305 εκατ. ευρώ, από 237 εκατ. ευρώ πέρσι.

Στον αντίποδα, η συνολική αξία των εξαγωγών υποχώρησε κατά 9,9% το υπό εξέταση διάστημα, αγγίζοντας σε αξία τα 381 εκατ. ευρώ, από 423 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περσινό δίμηνο. Πιο συγκεκριμένα, οι εξαγωγές ενδυμάτων υποχώρησαν το πρώτο δίμηνο κατά 9%, της κλωστοϋφαντουργίας κατά 6% και του βάμβακος κατά 13,5%. Ανάλογη ήταν η εξέλιξη και των εισαγωγών, με το σύνολο τους να υποχωρεί κατά 3,8% σε σχέση με πέρσι. Για το σύνολο της αλυσίδας ένδυσης/κλωστοϋφαντουργίας, οι εισαγωγές άγγιξαν σε αξία τα 562 εκατ. ευρώ το φετινό δίμηνο, από 584 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα, ενώ ειδικά για την κλωστοϋφαντουργία, η μείωση έφθασε το 13% το φετινό δίμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έπεσαν οι εξαγωγές, αυξήθηκαν οι πωλήσεις στο κλάδο του ενδύματος

Σε αντίθεση με τις ελληνικές εξαγωγές, που μειώθηκαν κατά 7,8% με τη συνολική αξία τους να υποχωρεί στα 588 εκατ. ευρώ, στην εγχώρια αγορά οι πωλήσεις αυξήθηκαν στο πρώτο τρίμηνο στα 642 εκατ. ευρώ (+28,1%).
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μείωση 3,8% στον όγκο πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο τον Φεβρουάριο

Παράλληλα μείωση 9,8% σημείωσε και ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Φεβρουάριο φέτος, καθώς οι πωλήσεις κινήθηκαν καθοδικά σε όλες ανεξαιρέτως τις επιμέρους κατηγορίες των καταστημάτων.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Παράταση της πιλοτικής εφαρμογής ψηφιακής κάρτας ζητούν οι επιχειρήσεις

Στην επιστολή που έστειλαν οι εμποριοβιομήχανοι σημειώνουν πως η παράταση θεωρείται επιβεβλημένη, ώστε να υπάρξει το απαραίτητο χρονικό διάστημα για να ενημερωθούν για το νέο Πληροφοριακό Σύστημα του ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ.