bd-sprite
Φώτο: ΑΠΕ

Καραμανλής: Βελτιώθηκε η εικόνα στο μετρό μετά την ανάκληση των αδειών

Στις γραμμές 2 και 3 του μετρό έχει γίνει ειδικός προγραμματισμός ώστε στις ώρες αιχμής οι χρονοαποστάσεις να μην ξεπερνούν τα 6 με 7 λεπτά, ενώ στη γραμμή 1 οι χρονοαποστάσεις δεν ξεπερνούν τα 8 λεπτά.

Για την ανάκληση αδειών των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αλλά και την αναπροσαρμογή των δρομολογίων μίλησε, μεταξύ άλλων ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, χαρακτηρίζοντας δικαιολογημένα και λογικά τα παράπονα αρκετών πολιτών τις προηγούμενες ημέρες. 

Σε συνέντευξη του στον ΣΚΑΪ, ο κ. Καραμανλής παραδέχθηκε ότι δεν έγινε ορθός υπολογισμός από το υπουργείο και τις διοικήσεις των Οργανισμών στο θέμα των αδειών και δεν εκτιμήθηκε σωστά πόσοι πολίτες έμειναν στην Αθήνα λόγω κορονοϊού.

Σημείωσε ότι οι άδειες ήταν πολύ λιγότερες από πέρυσι, λόγω του κορονοϊού όμως παρέμειναν πολλοί πολίτες στην πρωτεύουσα. Και εξήγησε ότι για αυτό ελήφθη την Παρασκευή η -όχι εύκολη, όπως επισήμανε- απόφαση για ανάκληση αδειών.

Υπενθύμισε δε ότι οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς, και ειδικά το προσωπικό πεδίου, καθ' όλη τη διάρκεια του lockdown δεν πήραν ούτε μία ημέρα άδεια, ενώ επισημαίνοντας ότι είναι περιορισμένος ο αριθμός των οδηγών σε συρμούς και λεωφορεία ανακοίνωσε ότι βρίσκεται σε επαφή με τα υπουργεία Εσωτερικών και Οικονομικών για να γίνουν προσλήψεις οδηγών εκεί που χρειάζεται και αφού γίνει μία σοβαρή αναδιάρθρωση των εταιρειών, διότι όπως σημείωσε δεν μπορούν να γίνονται προσλήψεις χωρίς μέτρο.

Ο κ. Καραμανλής επισκέφθηκε σήμερα το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας του μετρό και είδε μία βελτιωμένη εικόνα σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα μετά την ανάκληση αδειών και την αναπροσαρμογή δρομολογίων.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε, επίσης, ότι στις γραμμές 2 και 3 του μετρό έχει γίνει ειδικός προγραμματισμός ώστε στις ώρες αιχμής οι χρονοαποστάσεις να μην ξεπερνούν τα έξι με επτά λεπτά, ενώ στη γραμμή 1 οι χρονοαποστάσεις δεν ξεπερνούν τα οκτώ λεπτά. Σημείωσε ότι αυτές οι χρονοαποστάσεις παρακολουθούνται σε καθημερινό επίπεδο και όπου χρειαστεί θα γίνονται αλλαγές δρομολογίων και θα μπαίνουν εμβόλιμοι συρμοί.

Επίσης, προανήγγειλε έναν μεγάλο διαγωνισμό για νέα λεωφορεία, μεταξύ των οποίων και ηλεκτρικά. «Καταλαβαίνω ότι αυτό δεν απασχολεί τους πολίτες, ούτε θέλω να πω τι παραλάβαμε. Αυτό που ενδιαφέρει τους πολίτες είναι να δουν πολύ σύντομα νέα λεωφορεία και στην Αθήνα. Στη Θεσσαλονίκη αυτό έχει ήδη γίνει με την παραχώρηση συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ και με το θεσμό του leasing, ο οποίος εφαρμόζεται σε όλη την Ευρώπη. Αυτό θα το δούμε και στην Αθήνα και θα επιταχύνουμε και τις διαδικασίες για τον πολύ μεγάλο διαγωνισμό για νέα λεωφορεία, μεταξύ των οποίων και ηλεκτρικά», σημείωσε.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο Χαρίτσης καλεί τον πρωθυπουργό σε συνάντηση με εργαζομένους της ΛΑΡΚΟ

«Η ιδιωτικοποίηση μιας τέτοιας βαριάς βιομηχανίας, με όχημα την ειδική διαχείριση και με όρους παντελώς ασύμφορους για το Δημόσιο είναι η μία προβληματική πλευρά της υπόθεσης της ΛΑΡΚΟ», σημειώνει ο Αλ. Χαρίτσης.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Την Κέρκυρα θα επισκεφθεί για το Πάσχα ο Στέφανος Κασελάκης

Σύμφωνα με το πρόγραμμα, ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, θα ακολουθήσει τους επιτάφιους της Μητρόπολης και του Αγίου Σπυρίδωνα, ενώ θα συμμετέχει και στο έθιμο της Πρώτης Ανάστασης, «το σπάσιμο των μπότηδων».
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Τοποθέτηση ιατρών οπλιτών θητείας σε ιατρεία Φολέγανδρου, Σύμης, Ανάφης

Το χρονικό διάστημα της εκπλήρωσης στρατεύσιμης στρατιωτικής υποχρέωσης των ανωτέρω οπλιτών θητείας, αναγνωρίζεται ως χρόνος εκπλήρωσης και της υποχρέωσης της υπηρεσίας υπαίθρου.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Π. Μαρινάκης: Ο κ. Κασσελάκης ψεύδεται συνειδητά και κατ' επανάληψη

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αναφέρθηκε στις δικαστικές εξελίξεις για την πυρκαγιά στο Μάτι, αλλά και στις αλλαγές που προβλέπονται στον ποινικό κώδικα και έκανε λόγο για «νομικό τερατούργημα» του ΣΥΡΙΖΑ το 2019.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Χ. Στυλιανίδης: Προτεραιότητα η ασφάλεια στις ακτοπλοϊκές μετακινήσεις

Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής τόνισε πως πραγματοποιούνται έλεγχοι στα λιμάνια για το αν τηρούνται οι νέες οδηγίες για τη μεταφορά οχημάτων με χρήση εναλλακτικών καυσίμων στα πλοία.