bd-sprite
Φωτο: Shutterstock

Αύξηση του δικτύου γρήγορης φόρτισης ζητούν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, από τους 225.000 δημόσιους φορτιστές που υπάρχουν στην ΕΕ για ηλεκτρικά αυτοκίνητα μόλις οι 25.000 είναι ταχείας φόρτισης.

Η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), τονίζει ότι υπάρχει μεγάλη έλλειψη φορτιστών σε ολόκληρη την περιοχή της ΕΕ και πως πολύ λίγοι από αυτούς τους φορτιστές μπορούν να φορτίζουν τα ηλεκτρικά οχήματα σε σύντομο χρονικό διάστημα, προτρέποντας να αυξηθεί το ισχνό ποσοστό τους ώστε να ενισχυθεί και η ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη.

Σε επίσημη ανακοίνωσή της ενημερώνει τους υπεύθυνους χάραξης της πολιτικής της ΕΕ για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης των οχημάτων, σχετικά με τα προβλήματα που παρουσιάζονται με την υποδομή φόρτισης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και αναφέρει πως από τους περίπου 225.000 δημόσιους φορτιστές που διατίθενται επί του παρόντος στην ΕΕ, μόνο 25.000 είναι κατάλληλοι για γρήγορη φόρτιση. Με άλλα λόγια, μόνο ένα στα εννέα ευρωπαϊκά σημεία φόρτισης διαθέτει ένα γρήγορο φορτιστή (με χωρητικότητα άνω των 22 kW). Τα υπόλοιπα σημεία φόρτισης (με χωρητικότητα 22 kW ή μικρότερη) περιλαμβάνουν πολλές πρίζες χαμηλής χωρητικότητας.

Η φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου χρησιμοποιώντας μία από αυτές τις 200.000 πρίζες χαμηλής τεχνολογίας μπορεί να διαρκέσει έως και μια ολόκληρη νύχτα. Αντίθετα, η χρήση ενός γρήγορου φορτιστή υψηλής χωρητικότητας μπορεί να μειώσει τον χρόνο φόρτισης σε λιγότερο από μία ώρα. Οι γρήγοροι φορτιστές, ωστόσο, εξακολουθούν να μετρούν μόνο ένα κλάσμα (11%) του δικτύου υποδομής της Ευρώπης.

«Για να πείσουμε περισσότερους πολίτες να επιλέξουν ηλεκτρικά οχήματα, πρέπει να αφαιρέσουμε όλη την ταλαιπωρία που σχετίζεται με τη φόρτιση», δήλωσε ο γενικός διευθυντής της ACEA, Eric-Mark Huitema. «Οι άνθρωποι πρέπει να βλέπουν πολλούς φορτιστές στο καθημερινό τους περιβάλλον και αυτά τα σημεία φόρτισης πρέπει να είναι γρήγορα και εύκολα στη χρήση - χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν σε μεγάλες ουρές».

Η φόρτιση πρέπει να είναι τόσο βολική και απλή όσο ο ανεφοδιασμός σήμερα. Ως εκ τούτου, η ACEA προτρέπει το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο να ενισχύσουν σημαντικά την πρόταση της Επιτροπής, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι η Ευρώπη μπορεί να δημιουργήσει ένα πυκνό δίκτυο υποδομών φόρτισης και ανεφοδιασμού, συμπεριλαμβανομένων επαρκών αριθμών ταχυφορτιστών σε κάθε κράτος μέλος της ΕΕ έως το 2030.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Πάτησαν γκάζι τα υβριδικά οχήματα στην Ευρώπη, ξεπέρασαν τα ηλεκτρικά

Στο πρώτο τρίμηνο του 2023 τα υβριδικά αυτοκίνητα αυξήθηκαν κατά 18% έναντι του περυσινού τριμήνου ενώ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σημείωσαν άνοδο μόλις 3,8%. Γιατί... άλλαξαν κατεύθυνση οι Ευρωπαίοι οδηγοί.
ΔΙΕΘΝΗ

Ακυρώθηκε το σχέδιο για φθηνό Tesla: Ο Ε. Μασκ φοβήθηκε του Κινέζους

Το Reuters αποκαλύπτει ότι το πιο φιλόδοξο σχέδιο της Tesla για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο του λαού έχει πλέον εγκαταλειφθεί και η εταιρεία στρέφεται στα ρομποτικά ταξί. «Είναι ψέματα», απαντά ο Μασκ.
ΔΙΕΘΝΗ

Ελλιπείς οι υποδομές φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων ανησυχούν για τις ελλείψεις στο δημόσιο δίκτυο φόρτισης των EV και αναζητούν τις καλύτερες επιλογές για να δημιουργηθεί το πλαίσιο που θα εξασφαλίσει την γρήγορη και ασφαλή φόρτιση.