bd-sprite
Φώτο: Shutterstock

Ο Έλον Μασκ πούλησε μετοχές της Tesla αξίας 4 δισ. δολαρίων

Οι αναλυτές της Wall Street υποψιάζονταν ότι ο Μασκ μπορεί να χρειαστεί να πουλήσει κάποιες μετοχές για να καλύψει το μετοχικό τμήμα της συναλλαγής ύψους 21 δισ. δολαρίων που έχει εγγυηθεί προσωπικά. 

Ο Έλον Μασκ πούλησε μετοχές της Tesla Inc. αξίας περίπου 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων μετά την επίτευξη μιας συμφωνίας - μπλοκμπάστερ ύψους 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την εξαγορά της Twitter Inc.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla πούλησε 4,4 εκατομμύρια μετοχές στις 26 και 27 Απριλίου, όπως έδειξαν τα αρχεία αργά την Πέμπτη. Οι αναλυτές της Wall Street και οι επενδυτές της εταιρείας κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων υποψιάζονταν ότι ο Μασκ μπορεί να χρειαστεί να πουλήσει κάποιες μετοχές για να καλύψει το μετοχικό τμήμα της συναλλαγής ύψους 21 δισεκατομμυρίων δολαρίων που έχει εγγυηθεί προσωπικά. 

Όπως αναφέρει το Bloomberg, ο Μασκ έγραψε στο Twitter λίγο μετά τη δημοσιοποίηση των αρχείων ότι «δεν έχει προγραμματίσει περαιτέρω πωλήσεις Tesla μετά τη σημερινή ημέρα».

Ο δισεκατομμυριούχος και το Twitter κατέληξαν σε συμφωνία τη Δευτέρα, ώστε ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο να αγοράσει την εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης. Η προσπάθειά του εγείρει διάφορα ζητήματα για την Tesla, όπου ο Μασκ είναι διευθύνων σύμβουλος από το 2008 και έχει εδώ και καιρό το μεγαλύτερο μερίδιο. Εν τω μεταξύ, η επιβεβαίωση των πωλήσεών του μπορεί να εκνευρίσει τους μετόχους, δεκάδες από τους οποίους είναι μικροεπενδυτές.

«Είναι ένας σκληρός κύκλος για τους επενδυτές της Tesla που πρέπει να περιηγηθούν και ρίχνει μια σκιά στο όνομα με τον Μασκ να πουλάει περισσότερες μετοχές», δήλωσε ο Dan Ives της Wedbush. «Η συμφωνία με το Twitter γίνεται ένα άλμπατρος για τη μετοχή της Tesla και αυτό ρίχνει βενζίνη στη φωτιά που μαίνεται».

Να σημειωθεί ότι οι μετοχές της Tesla υποχώρησαν περισσότερο από τον Σεπτέμβριο του 2020 στις 26 Απριλίου, την ημέρα που ο Μασκ έκανε τις περισσότερες πωλήσεις. Στις επόμενες δύο συνεδριάσεις άλλαξαν ελάχιστα και έκλεισαν στα 877,51 δολάρια την Πέμπτη.

Δεν είναι σαφές αν ο Μασκ έχει τελειώσει με την εκποίηση των μετοχών της Tesla, καθώς το tweet του θα μπορούσε να υπονοεί ότι πούλησε περισσότερες μετοχές την Πέμπτη, κάτι που θα έπρεπε να αναφερθεί μέχρι την Παρασκευή. 

Η συμφωνία με το Twitter είναι έτοιμη να αποτελέσει μία από τις μεγαλύτερες μοχλευμένες εξαγορές στην ιστορία, με τον Μασκ να εξασφαλίζει 25,5 δισεκατομμύρια δολάρια χρέους και χρηματοδότηση με δάνεια περιθωρίου από δανειστές, συμπεριλαμβανομένης της Morgan Stanley. Εάν καταρρεύσει, το μέρος που θα διαλύσει τη συμφωνία θα πρέπει να καταβάλει αμοιβή τερματισμού ύψους 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων υπό ορισμένες προϋποθέσεις.

 

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Αποχώρησε και άλλο υψηλόβαθμο στέλεχος από την Tesla του Έλον Μασκ

Η κατασκευάστρια εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων έχει περικόψει θέσεις εργασίας σε ολόκληρο τον οργανισμό, στοχεύοντας σε μείωση του προσωπικού κατά περίπου 20%, ανέφερε το Bloomberg τον περασμένο μήνα.
ΔΙΕΘΝΗ

Περικοπές θέσεων εργασίας για την Tesla ετοιμάζει ο Έλον Μασκ 

Οι επενδυτές έχουν καλέσει όλο και περισσότερο τον Μασκ να επικεντρωθεί περισσότερο στο μάρκετινγκ, καθώς η αύξηση των παγκόσμιων πωλήσεων EV έχει επιβραδυνθεί και περισσότεροι ανταγωνιστές έχουν εισέλθει στην αγορά
ΔΙΕΘΝΗ

Ακυρώθηκε το σχέδιο για φθηνό Tesla: Ο Ε. Μασκ φοβήθηκε του Κινέζους

Το Reuters αποκαλύπτει ότι το πιο φιλόδοξο σχέδιο της Tesla για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο του λαού έχει πλέον εγκαταλειφθεί και η εταιρεία στρέφεται στα ρομποτικά ταξί. «Είναι ψέματα», απαντά ο Μασκ.
ΔΙΕΘΝΗ

Στην Κίνα ο Έλον Μάσκ για τα επόμενης γενιάς οχήματα της Tesla

Ο δισεκατομμυριούχος πραγματοποιεί την πρώτη του επίσκεψη εδώ και πάνω από τρία χρόνια στην Κίνα, η οποία είναι μια χώρα στρατηγικής σημασίας για την Tesla καθώς είναι η μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως ηλεκτρικών οχημάτων.
ΔΙΕΘΝΗ

Γιατί απογοήτευσε τους επενδυτές η χθεσινή ομιλία του Έλον Μασκ

Ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla μίλησε για το όραμα του για την πράσινη μετάβαση αλλά είπε ελάχιστα για τα νέα μοντέλα της εταιρείας, με αποτέλεσμα η μετοχή της αυτοκινητοβιομηχανίας να υποχωρεί έως και 6,8%.