bd-sprite
Φωτο: Shutterstock

Το Microlino ξεκινάει επίσημα την πορεία του και στην Ελλάδα

Σχεδιασμένο για δύο επιβάτες, εύκολο στο παρκάρισμα χάρη στο μικρό του μέγεθος και με ένα γενναιόδωρο αποθηκευτικό χώρο αποτελεί λύση μετακίνησης για το κέντρο των πόλεων.

Το Microlino ξεκινάει επίσημα την πορεία του και στην Ελλάδα. Διαθέτει μοναδικό design και ρετρό αναφορές και αποτελεί μια από τις φιλικότερες προς το περιβάλλον λύσεις μετακίνησης. Σχεδιασμένο για δύο επιβάτες, εύκολο στο παρκάρισμα χάρη στο μικρό του μέγεθος και με ένα γενναιόδωρο αποθηκευτικό χώρο αποτελεί λύση μετακίνησης για το κέντρο των πόλεων.

Σχεδιασμένο στην Ελβετία από τους Wim, Oliver και Merlin Ouboter, είναι εξοπλισμένο με 3 διαφορετικές εκδόσεις μπαταρίας, χωρητικότητας 6kWh, 10,5kWh και 14 kWh οι οποίες επιτρέπουν αυτονομία 91, 177 και 230 χιλιομέτρων. Η μικρή και η μεγάλη μπαταρία αναμένονται να είναι διαθέσιμες στο Α' τρίμηνο του 2024.

Έχει μέγιστη ταχύτητα 90 χλμ/ώρα και χωρητικότητα πορτμπαγκάζ 230 λίτρα. Είναι το πρώτο όχημα αυτής της κατηγορίας που διαθέτει αυτοφερόμενο πλαίσιο, προσφέροντάς του εξαιρετική ασφάλεια και δυναμική οδήγηση. Χάρη στο περιορισμένο του βάρος περίπου 500 κιλών, ο μικρός ηλεκτροκινητήρας δεν θα δυσκολευτεί να μεταφέρει με άνεση τους δύο επιβάτες του και το φορτίο τους.

Το Microlino είναι άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με την μπαταρία των 10,5 kWh και με τιμή που ξεκινάει από τα 18.800 ευρώ με την κρατική επιδότηση.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Πάτησαν γκάζι τα υβριδικά οχήματα στην Ευρώπη, ξεπέρασαν τα ηλεκτρικά

Στο πρώτο τρίμηνο του 2023 τα υβριδικά αυτοκίνητα αυξήθηκαν κατά 18% έναντι του περυσινού τριμήνου ενώ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σημείωσαν άνοδο μόλις 3,8%. Γιατί... άλλαξαν κατεύθυνση οι Ευρωπαίοι οδηγοί.
ΔΙΕΘΝΗ

Σε ανοδική πορεία παραμένουν το 2023 οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Το μερίδιο αγοράς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων αυξήθηκε κατά 16,3%, φτάνοντας συνολικά τις 144.378 μονάδες με το Βέλγιο να καταγράφει τη μεγαλύτερη αύξηση φτάνοντας το 150%. Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν τα υβριδικά αυτοκίνητα με μερίδιο 27,4%.
ΔΙΕΘΝΗ

Μεγαλύτερο είναι το κόστος των ελαστικών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

H πρώτη αλλαγή ελαστικών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πραγματοποιείται κατά μέσο όρο στα 28.776 χλμ. και αυτή γίνεται κατά μέσο όρο στις 551 ημέρες σε σύγκριση με 38.936 χλμ. και τις 670 ημέρες στα συμβατικά αυτοκίνητα.
ΔΙΕΘΝΗ

Γιατί η ασφάλιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι πιο ακριβή

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στοιχίζουν περισσότερο από τα συμβατικά αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα η αντικατάστασή τους σε περίπτωση κλοπής ή ατυχήματος να στοιχίζει περισσότερο στην ασφαλιστική εταιρεία.