bd-sprite
Πηγή: Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Επίθεση σε όλα τα μέτωπα της αγοράς μπύρας

Το 25% της αγοράς κατέκτησε το 2023 η θυγατρική του ομίλου Carlsberg, με αύξηση πωλήσεων κατά 20%. «Όπλα» για την αύξηση πωλήσεων το σήμα της Carlsberg, η μπύρα fix χωρίς αλκοόλ και η Νήσος.

Την αξιοποίηση όλων των τάσεων της αγοράς, ως στρατηγική επιλογή ανάπτυξης της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, ανέφερε μεταξύ των άλλων ο νέος διευθύνων σύμβουλος της θυγατρικής του δανέζικου ομίλου Carslberg, Henrik Fredvig, σημειώνοντας επίσης ότι στη διάρκεια του 2023 η εταιρεία βελτίωσε το συνολικό της μερίδιο στην αγορά κατά 1 μονάδα –ανέρχεται πλέον στο 25%- και οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 20% -δεν αναφέρθηκε το ποσό.

Ειδικότερα ο κ. Fredvig αναπτύσσοντας την στρατηγική επιλογή της εταιρείας εξήγησε ότι αυτή συνίσταται στην αξιοποίηση του τουριστικού κύματος και της κρύας αγοράς, στην προώθηση προϊόντων premium, που αποτελεί μία από τις νέες τάσεις στην αγορά της μπύρας, στην επένδυση στο brand name της Carlsberg και της μπύρας χωρίς αλκοόλ – όπως είπε η εταιρεία κατέχει ηγετικό μερίδιο αγοράς στην συγκεκριμένη κατηγορία με την fix. Επίσης, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «σκοπεύουμε να επενδύσουμε στη συνεργασία με τη Νήσος».

Αξίζει να σημειωθεί ότι από την 1η Ιανουαρίου 2024 η Ολυμπιακή Ζυθοποιία κατέχει μειοψηφικό ποσοστό στη Νήσος και με βάση τη σχετική συμφωνία έχει αναλάβει την διακίνηση της. Ωστόσο, όπως αναφέρθηκε, το ζυθοποιείο της Τήνου έχει ήδη εξαντλήσει την παραγωγική του δυναμικότητα και οι επιπλέον ποσότητες που απαιτούνται για την κάλυψη της αγοράς, παράγονται στο εργοστάσιο του ομίλου στη Ριτσώνα.

Αναφορικά με τις επιδόσεις της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στη διάρκεια του 2023 ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας είπε πως μεταξύ των άλλων οι συνολικές πωλήσεις της μπύρας αύξησαν τον όγκο τους κατά 3% - η Kaizer κατά 16%, η Carlsberg κατά 36%, η Fix χωρίς αλκοόλ κατά 44%, ο Μύθος κατά 3% και ο μηλίτης έχασε 5%.  

Συνολικά πάντως στο διάστημα της τελευταίας τριετίας η Ολυμπιακή Ζυθοποιία διατηρεί θετικό πρόσημο στην εξέλιξη της και όπως επισημάνθηκε σαφή παραδείγματα «αποτελούν η εκκίνηση της παραγωγής της μπύρας Carlsberg στη μονάδα της εταιρείας στη Σίνδο σε συνδυασμό με την περαιτέρω ενεργοποίηση της μάρκας στην ελληνική αγορά, η νέα εμπορική συνεργασία για την αποκλειστική διανομή όλων των brands της μπύρας Νήσος, το νέο λανσάρισμα της fix χωρίς αλκοόλ, με λεμόνι, μαζί με την fix χωρίς αλκοόλ που ηγείται της κατηγορίας, καθώς και η νέα πρόταση Mango-passion fruit σε mixer της Tuborg».

Σχετικά με το επενδυτικό της πρόγραμμα, ο κ. Fredvig ανέφερε πως στην τριετία 2021 - 2023 οι επενδύσεις ανήλθαν στα 23,1 εκατ. ευρώ, ενώ για το 2024 το επενδυτικό πλάνο υπερβαίνει τα 10 εκατ. ευρώ και για την τριετία 2024-2026 οι επενδύσεις πρόκειται να υπερβούν τα 30 εκατ. ευρώ.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Carlsberg: Πήρε το 25% της αγοράς μπύρας, άρχισε εξαγωγές σε 13 χώρες

Με ρυθμό ταχύτερο από τον μέσο όρο της αγοράς αύξησε τις πωλήσεις της η Ολυμπιακή Ζυθοποιία το 2022. Αξιοποιεί την παραγωγική μονάδα στη Θεσσαλονίκη και για την ανάπτυξη εξαγωγικής δραστηριότητας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σε διεθνή πορεία η Green Beverages με έμφαση στην αγορά της Αμερικής

Παρουσία σε περισσότερες από 38 χώρες για την εταιρεία που προέκυψε από τη συγχώνευση Χήτος και Green Cola. Συνεργασίες με τοπικούς εμφιαλωτές. Το ένα τέταρτο του τζίρου προέρχεται από το εξωτερικό.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Διεργασίες για δημιουργία ισχυρού ομίλου στα νερά και τα αναψυκτικά

Πώς ερμηνεύει η αγορά τις επενδυτικές κινήσεις Θεοδωρόπουλου, Ταμβακάκη και Καραμούζη στις εταιρείες Ελληνικοί Χυμοί, ΕΨΑ και Μεντεκίδης. Πιθανότερο σενάριο η δημιουργία ενός ενιαίου και ισχυρού σχήματος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κρι Κρι: Ισχυρή αναπτυξιακή πορεία με «όπλο» την ιδιωτική ετικέτα

Πενταπλασιασμό της λειτουργικής κερδοφορίας από το 2021 έχει επιτύχει η γαλακτοβιομηχανία χάρη στη στροφή στην παραγωγή γιαουρτιού ιδιωτικής ετικέτας που της έδωσε την πρώτη θέση στην αγορά.