ΓΔ: 907.06 -1.15% Τζίρος: 41.37 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΑΡΟΝΤΑΚΗΣ

Vergina_beer
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αυξημένες πωλήσεις για την μπύρα Βεργίνα με περιορισμένες ανατιμήσεις

Παρά τις μεγάλες αυξήσεις στα κόστη, η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης περιόρισε σε χαμηλά ποσοστά τις ανατιμήσεις. Η αυξημένη τουριστική κίνηση στήριξε τον όγκο των πωλήσεων. Αβεβαιότητα λόγω πολέμου για το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Παίζει άμυνα» η Agrino με συγκράτηση των ανατιμήσεων στο ρύζι

Αυξήσεις τιμών πολύ μικρότερες από τις αντίστοιχες στα κόστη πέρασε η Agrino σε μια δύσκολη συγκυρία για την αγορά. Αύξηση της αξίας των πωλήσεων φέτος, παρά τη μείωση του όγκου. Επενδυτικό πρόγραμμα 15 εκατ. ευρώ.
trofima, pota, supermarket
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πονοκέφαλος το «καλάθι του νοικοκυριού» για τις βιομηχανίες τροφίμων

Στους κύκλους της βιομηχανίας επικρατεί έντονη ανησυχία για την ισχυροποίηση των φθηνών προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που πλέον κυριαρχούν στο «καλάθι του νοικοκυριού». Εκτίναξη πωλήσεων κατά 60% για τα προϊόντα του «καλαθιού».
inflation-πληθωρισμός
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πορεία στο άγνωστο για τις επιχειρήσεις, έντονη αβεβαιότητα για το 2023

Εξαιρετικά δύσκολη άσκηση η κατάρτιση προϋπολογισμού για το 2023, εν μέσω επίμονα υψηλού πληθωρισμού και επιβράδυνσης της ανάπτυξης. Οι εταιρείες με μεγάλο δανεισμό ανησυχούν για τα αυξημένα επιτόκια.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Καφές σε φακελάκι τσαγιού: Καινοτομία από τον ιδρυτή της Coffeway

Άρχισε να διατίθεται μέσα από τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ το νέο προϊόν καφέ που ανέπτυξε ο Γιάννης Μπενόπουλος. Η διαδρομή από την αλυσίδα καταστημάτων στην παραγωγή καφέ για τα σούπερ μάρκετ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το «καλάθι» κάνει πάλι... βασιλιάδες τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Η δωρεάν διαφήμιση των προϊόντων private label με το «καλάθι του νοικοκυριού» ενισχύει τη θέση τους απέναντι στα επώνυμα. Απώλειες μεριδίων και πιέσεις στα κέρδη φοβάται η βιομηχανία τροφίμων.
Trofima, Times, Food, Prices, Super Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Όλο και περισσότερη ιδιωτική ετικέτα στο καλάθι του νοικοκυριού

Χωρίς αποτέλεσμα η προσπάθεια του υπουργείου Ανάπτυξης να προσελκύσει προσφορές και από τις μεγάλες εταιρείες τροφίμων, ενώ οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ κατεβάζουν το κόστος του καλαθιού με περισσότερα προϊόντα private label.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΑΒ Βασιλόπουλος: Αντεπίθεση στην αγορά με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Αφήνει πίσω την εποχή του σλόγκαν «του πουλιού το γάλα» και στρέφεται στα φθηνότερα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας η αλυσίδα, για να ανταποκριθεί στις νέες συνθήκες κρίσης. Στα 1.200 από 850 θα αυξηθούν τα προϊόντα private label.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Δυσφορία στην αγορά για το...βραβείο φθηνότερου «καλαθιού νοικοκυριου»

Δεν είναι συγκρίσιμα τα καλάθια των επιμέρους αλυσίδων, αναφέρουν στελέχη της αγοράς, σχολιάζοντας την πρωτοβουλία της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Ανάπτυξης να αναδεικνύει κάθε εβδομάδα το φθηνότερο καλάθι.
Super-Market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κέρδη στους μεγάλους, ασφυξία σε μικρούς φέρνει το καλάθι του νοικοκυριού

Στα ισχυρά σούπερ μάρκετ μετατοπίζεται μεγαλύτερο κομμάτι του τζίρου της αγοράς, ενώ οι μικρότερες αλυσίδες και καταστήματα υφίστανται μεγάλες απώλειες. Τι δηλώνουν στο BD Χαζηθεοδοσίου και Καβαθάς.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς γύρισαν την πλάτη στην ελληνική αγορά οι ισχυροί πολυεθνικοί όμιλοι

Το σπιράλ μείωσης πωλήσεων και κερδών μετά το 2010. Η υποβάθμιση των ελληνικών θυγατρικών και των κορυφαίων στελεχών τους στις δομές των ομίλων. Πώς συνεχίζουν να δίνουν τη μάχη στα ράφια κατά των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.