bd-sprite

Την πλήρη εξαγορά της EveryPay ανακοίνωσε η Skroutz

Η εξαγορά αυτή θα βοηθήσει την Skoutz να υλοποιήσει τον στόχο της για την παροχή καινοτόμων λύσεων πληρωμών, και την ασφάλεια και αξιοπιστία των online αγορών.

Μετά από δυο σχεδόν χρόνια κοινής πορεία, η Skroutz προχώρησε στην πλήρη εξαγορά της ΕveryPay, στο πλαίσιο του πλάνου που έχει σχεδιάσει το marketplace ώστε να βελτιστοποιηθεί η αγοραστική εμπειρία. Η Skroutz ανακοίνωσε πως απέκτησε και το υπόλοιπο 75% των μετοχών της FinTech εταιρείας. Το πρώτο βήμα της συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών είχε ξεκινήσει τον Νοέμβριο του 2020 με την απόκτηση του 25% του μετοχικού κεφαλαίου της EveryPay.

Η απόφαση για την επέκταση της επένδυσης στην EveryPay εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο της στρατηγικής της Skroutz που έχει ως κεντρικό πυλώνα την εστίαση στην παροχή καινοτόμων λύσεων πληρωμών, στην ασφάλεια και την αξιοπιστία των online συναλλαγών καθώς διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παροχή μιας άψογης ηλεκτρονικής αγοραστικής εμπειρίας για τους χρήστες. 

Η EveryPay θα συνεχίσει την υλοποίηση του υπάρχοντος σχεδίου ανάπτυξης παρέχοντας στους πελάτες της καινοτόμες και εξειδικευμένες λύσεις πληρωμών, ενώ παράλληλα θα ενισχύσει την έρευνα και ανάπτυξη με την χρήση τεχνολογιών αιχμής για τον σχεδιασμό νέων εφαρμογών στον τομέα του FinTech, που στοχεύουν να κάνουν τις πληρωμές ευκολότερες και ασφαλέστερες για τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις.

Ο Κώστας Κοντογιάννης, Chief Financial Officer της Skroutz,σημείωσε σχετικά: «Η επέκταση της συνεργασίας μας με την EveryPay θα συμβάλλει ακόμα περισσότερο στην υλοποίηση των στόχων μας για ασφάλεια στις ηλεκτρονικές συναλλαγές καθώς επίσης θα μας βοηθήσει να εντάξουμε και νέες καινοτόμες λύσεις πληρωμών για τους συνεργάτες και τους χρήστες μας. Παραμένουμε προσηλωμένοι στο όραμά μας να παρέχουμε ποιοτικές ασφαλείς υπηρεσίες που κάνουν την online αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή μοναδική και ταυτόχρονα επενδύουμε και σε μια εταιρεία που έχει τη δυναμική να εξελιχθεί περαιτέρω στον κλάδο των FinTech εταιρειών».

Από την πλευρά του ο Γρηγόριος Σιουρούνης, Co-Founder και πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της EveryPay, δήλωσε ότι «η εξειδίκευσή μας στην εξυπηρέτηση πληρωμών σε περιβάλλον marketplace αποτέλεσε και το βασικό συστατικό της στρατηγικής αυτής συνεργασίας με την Skroutz. Πιστοί στο όραμά μας θα συνεχίσουμε το πλάνο μας για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου οικοσυστήματος εξυπηρέτησης ηλεκτρονικών πληρωμών, παρέχοντας ασφαλείς και γρήγορες συναλλαγές τόσο για τον καταναλωτή όσο και για τον έμπορο».
 

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ξεπέρασε τα 50 ευρώ η μέση αξία καλαθιού του Skroutz στο πεντάμηνο

Στο πρώτο πεντάμηνο του 2023 έχουν πραγματοποιηθεί 3 εκατ. παραγγελίες που έχουν πληρωθεί μέσω χρεωστικής. Κερδίζουν συνεχώς έδαφος οι αγορές με δόσεις με την μέση αξία καλαθιού να διαμορφώνεται στα 450 ευρώ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τι ψώνισαν οι Έλληνες την περίοδο του Πάσχα μέσω της Skroutz

Αύξηση παρουσίασε η μέση τιμή του καλαθιού του καταναλωτή αγγίζοντας τα 60 ευρώ σχεδόν, αύξηση της τάξεως του 16,65% εν συγκρίσει με πέρυσι. Την ίδια στιγμή σημαντικά αυξήθηκε και ο αριθμός των παραγγελιών.