ΓΔ: 1054.59 0.84% Τζίρος: 89.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
skroutz
Φώτο: Shutterstock

Πώς διαμορφώθηκαν οι online αγορές μέσω Skroutz το 2022, τι προτιμήθηκε

Ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων που αγοράστηκαν διαδικτυακά μέσω του Skroutz Marketplace. Αύξηση 61,48% στις παραγγελίες σε σύγκριση με το 2021.

Την αποτίμηση της online αγοραστικής κίνησης στο Skroutz Marketplace για το 2022 παρουσίασε η Skroutz. παρουσίασε .

Παρά την επιστροφή στην κανονικότητα και την επαναλειτουργία των φυσικών καταστημάτων το 2022, οι ηλεκτρονικές αγορές συνέχισαν να καταγράφουν σημαντική αύξηση, γεγονός που αποτυπώνει την εξέλιξη στην αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε και ανέλυσε η Skroutz, το 2022 πραγματοποιήθηκαν 7,1 εκατ. παραγγελίες από το Skroutz Marketplace, καταγράφοντας αύξηση ύψους 61,48% σε σύγκριση με το 2021. 

Από το σύνολο των online αγορών το 2022, το 88,93% υλοποιήθηκε από επαναλαμβανόμενους πελάτες, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι καταναλωτές είναι όλο και περισσότερο εξοικειωμένοι με τις online αγορές και συνεχίζουν να τις επιλέγουν. Σχετικά με τα συνεργαζόμενα καταστήματα με το Skroutz Marketplace, ο αριθμός τους ξεπέρασε τα 13.000, σημειώνοντας αύξηση κατά 21,86% σε σχέση με το 2021, ενώ τα διαθέσιμα προϊόντα στο Marketplace κατέγραψαν αύξηση 35,05%.

Οι 10 πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων που αναζήτησαν οι καταναλωτές στο Skroutz το 2022 είναι:

  1.    Κινητά Τηλέφωνα
  2.    Sneakers
  3.    Αθλητικά Παπούτσια    
  4.    Smartwatches
  5.    Θήκες Κινητών
  6.    Τηλεοράσεις
  7.    Ανδρικά Μπουφάν
  8.    Γυναικείες Τσάντες
  9.    Laptops
  10.    Bluetooth Handsfree

Ορισμένες από τις κατηγορίες των προϊόντων που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη πτώση στις αναζητήσεις το 2022 είναι τα «αξεσουάρ γυμναστικής», τα «WII games» και τα «εργαλεία περιποίησης νυχιών». Αντίστροφα, κατηγορίες όπως «Παντελόνια Σκι & Snowboard», «Μπασκετικά Παπούτσια» και «Παιδικά Ποδοσφαιρικά Παπούτσια», παρουσίασαν από τις υψηλότερες αυξήσεις σε αναζητήσεις, δείχνοντας πως η αναζήτηση ρούχων και ενδυμάτων μέσα από την πλατφόρμα κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος. 

Τέλος, μεγάλη ανταπόκριση έχουν και τα αυτόματα σημεία παραλαβής Skroutz Points, τα οποία ξεπερνούν τα 600 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Να σημειωθεί ότι για το 2022 το 25% των παραγγελιών που διαχειρίστηκε η Skroutz Last Mile παραδόθηκαν σε Skroutz Point.
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Skroutz-Point
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Skroutz: Συνεργασία με Μασούτης για τη δημιουργία 18 «έξυπνων θυρίδων»

Στο πλαίσιο συνεχούς διεύρυνσης των υπηρεσιών και αναβάθμισης της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών, θα δημιουργηθούν Skroutz Point σε καταστήματα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
skroutz
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Βγαίνει στο εξωτερικό η Skroutz και ξεκινά παραδόσεις σε 18 χώρες

Εκτός από την Κύπρο, θα γίνονται αποστολές στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, δίνοντας την ευκαιρία στα συνεργαζόμενα καταστήματα να προσθέσουν ακόμα ένα κανάλι πωλήσεων στο δυναμικό τους.
emporio, eshop, e-commerce
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Διευρύνουν τη συνεργασία τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο Skroutz και Softone

Η στρατηγική συμμαχία των δυο εταιρειών θα δώσει την δυνατότητα στις επιχειρήσεις να εισάγουν τα προϊόντα τους στο skroutz marketplace μέσα από το περιβάλλον της εμπορικής τους εφαρμογής, ανεξάρτητα από το εάν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα ή όχι.
Skroutz-Point
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Skroutz: Ξεκινά παραδόσεις και στη στρατηγική αγορά της Κύπρου

Οι χρήστες θα πρέπει να ορίσουν τη διεύθυνση αποστολής, ώστε να διαπιστώσουν τη διαθεσιμότητα της αποστολής, με την διάθεση της υπηρεσίας να έρχεται σε συνέχεια των εξατομικευμένων εμπειριών που προσφέρει η Skroutz.