bd-sprite
Φώτο (από αριστερά προς τα δεξιά): Ο Κώστας Στράτης, Chief Commercial Officer Public Group, ο Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO Public Group και ο Νίκος Βαρβαδούκας, VP Brand & Customer, Public Group.

Σε ανοδική πορεία η Public με πωλήσεις 500 εκατ. και νέες επενδύσεις

Στο πλαίσιο της νέας δυναμικής στρατηγικής, ο όμιλος επενδύει σε ένα οικοσύστημα καινοτόμων νεοφυών εταιρειών, ταλέντων και τεχνολογίας, μετασχηματίζοντας το Public Group.

To Public Group, με μία νέα δυναμική στρατηγική, επενδύει 100 εκατομμύρια ευρώ για να καλύψει τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών με κύρια χαρακτηριστικά την ευελιξία και την ελευθερία στις αγορές τους. «Νέας Γενιάς» καταστήματα, ανάπτυξη της αλυσίδας i-Repair εντός των Public, πρωτοποριακές ψηφιακές πληρωμές σε συνεργασία με την κορυφαία παγκοσμίως εταιρεία Klarna, διεύρυνση προϊοντικής γκάμας αλλά και νέα αποκλειστική εμπορική συμφωνία με τη Box Now, το μεγαλύτερο δίκτυο lockers στη χώρα.

Τα πρώτα αποτελέσματα δείχνουν ότι ο στρατηγικός σχεδιασμός αποδίδει, με αύξηση μεριδίων σε όλες τις κατηγορίες και αύξηση πωλήσεων 10% το πρώτο εννεάμηνο του 2022, σε σχέση με το 2021, αλλά και πωλήσεις που αναμένεται φέτος να ξεπεράσουν τα 500 εκατομμύρια ευρώ σε Ελλάδα και Κύπρο. Το 2021, χρονιά μετασχηματισμού της εταιρίας, η λειτουργική κερδοφορία αυξήθηκε στα 2,2 εκατομμύρια ευρώ από 1,4 εκατομμύρια ευρώ το 2020.  

Περισσότερες omnichannel υπηρεσίες με επίκεντρο τον πελάτη

Με σημαντικές επενδύσεις σε τεχνολογίες, υπηρεσίες και logistics, το Public Group διαμορφώνει μια εμπειρία που απελευθερώνει τον πελάτη, προσφέροντας επιλογές, ευελιξία και ταχύτητα στις αγορές του. Ήδη, οι πωλήσεις στα omnichannel κανάλια της εταιρείας ξεπερνούν το 25% του τζίρου. Οι πελάτες σήμερα έχουν πρόσβαση σε γρηγορότερη eCommerce πλατφόρμα, όπου μπορούν εύκολα να βρουν επιλογές ανάμεσα σε 1 εκατομμύριο επιλεγμένα προϊόντα, με πάνω από 260.000 αυθεντικές αξιολογήσεις.

Επιπλέον, μπορούν να απελευθερώσουν τις επιλογές τους με τις καινοτόμες υπηρεσίες Public Now, Pay Later, που πρώτα τα Public έφεραν στην Ελλάδα σε συνεργασία με την ηγέτιδα παγκοσμίως εταιρεία Klarna σημειώνοντας ήδη σημαντική επιτυχία. Ήδη, πάνω από 22% των prepaid online παραγγελιών στο public.gr για προϊόντα τεχνολογίας, ψυχαγωγίας και οικιακές συσκευές γίνονται με άτοκες δόσεις και χωρίς πιστωτική.

Στον τομέα των παραδόσεων, το public.gr προσφέρει ήδη την υπηρεσία Next Day Delivery για 100.000 προϊόντα και τη δυνατότητα παράδοσης, εγκατάστασης και ανακύκλωσης μεγάλων οικιακών συσκευών με μία επίσκεψη, σε μεγάλες πόλεις της ηπειρωτικής Ελλάδας.

Η υπηρεσία αυτή είναι αποτέλεσμα της επένδυσης του Public Group σε μεγάλες εγκαταστάσεις αποθηκών eCommerce σε Ελλάδα και Κύπρο (40.000 τ.μ.). Η εταιρεία εξελίσσει τα δεδομένα στις παραδόσεις για να καλύψει την ανάγκη του καταναλωτή για 24/7 παραλαβές ανακοινώνοντας μια αποκλειστική συνεργασία με το μεγαλύτερο και ταχέως αναπτυσσόμενο lockers δίκτυο της χώρας Box Now, προσφέροντας ευέλικτες και άμεσες παραδόσεις, σε πάνω από 1.000 σημεία.

Παράλληλα, εξελίσσεται και η συνεργασία με την iRepair σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ τα 15 iRepair σημεία του δικτύου Public θα αυξηθούν σε 62 έως το τέλος του 2023. Αν και η συνεργασία δεν έχει κλείσει χρόνο, έχει ήδη ορατά αποτελέσματα στην ταχύτητα, με επισκευές από 20 μόνο λεπτά. Παράλληλα, σε συνεργασία με την iRepair προσφέρεται πιλοτικά η δυνατότητα exclusive service στο σπίτι, σε διάφορες περιοχές της Αττικής, αλλά και διαδικασία τάχιστης επισκευής με ραντεβού.

Για το διάστημα 2022-2023, το Public Group επενδύει 10 εκατομμύρια ευρώ για την αναβάθμιση 32 φυσικών καταστημάτων και τη μετατροπή τους σε καταστήματα «Νέας Γενιάς». Σε αυτή την προσπάθεια εντάσσονται και τα 13 καταστήματα MediaMarkt.

Παράλληλα, το brand Public εισέρχεται δυναμικά στην κατηγορία των Μικρών και Μεγάλων Οικιακών Συσκευών, που ήδη προσφέρονται σε 17 καταστήματα Public στην Ελλάδα και την Κύπρο, έχοντας κερδίσει την προτίμηση των καταναλωτών. Μάλιστα, μέσα σε μόλις 3 μήνες από το δυναμικό λανσάρισμα στις οικιακές συσκευές, οι συνολικές πωλήσεις οικιακών συσκευών στο Public Group ανέρχονται στο 20% του τζίρου.

Έμφαση στη βιώσιμη ανάπτυξη

Το Public Group έχει αναπτύξει ένα οικοσύστημα καινοτομίας, που περιλαμβάνει επενδύσεις σε καινοτόμες και ταχέως αναπτυσσόμενες εταιρείες (scaleups), συνεπενδύσεις και συνεργασίες με Venture Capital Funds, καθώς και το δικό του hub καινοτομίας, το Public Next. Επενδυτικός βραχίονας για την υλοποίηση αυτού του οράματος είναι η Public Capital Partners που αυτή τη στιγμή υλοποιεί επενδύσεις 20 εκατομμυρίων ευρώ σε καινοτόμες scale-up εταιρείες, ενώ συμμετέχει και στο Endeavor Catalyst Fund IV και το Venture Friends 3.

Τέλος, το Public Group «τρέχει» το νέο πρόγραμμα βιώσιμης επιχειρηματικής λειτουργίας Love Earth που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία του πρώτου Zero Waste καταστήματος σε συνεργασία με την Polygreen, κινητοποιώντας τους καταναλωτές να συμμετέχουν σε ένα μοντέλο κυκλικής οικονομίας που περιλαμβάνει την ανακύκλωση, αλλά και την επαναχρησιμοποίηση μέσω της επισκευής.

Παράλληλα, η εταιρεία επενδύει και στο ανθρώπινο της δυναμικό με νέες πρωτοβουλίες εκπαίδευσης, ανάπτυξης και επιβράβευσης, ενώ χάρη στα προγράμματα κοινωνικής συνεισφοράς της εταιρείας πάνω από 100.000 προϊόντα βρήκαν δεύτερη ζωή σε 15 κοινωνικούς φορείς και ψηφιακές βιβλιοθήκες δημιουργήθηκαν σε 12 απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας, στηρίζοντας την ισότιμη πρόσβαση στην ψηφιακή εκπαίδευση

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Διαψεύδει ο όμιλος του Π. Γερμανού ότι ψάχνει αγοραστή για τα Public

Η Olympia Group αναφέρει ότι είναι αβάσιμα τα δημοσιεύματα περί συζήτησης με ενδιαφερόμενο και έναρξη due dilligence, ενώ ισχυρίζεται ότι αποδίδει καρπούς το σχέδιο μετασχηματισμού για να ξεπεραστούν τα ζημιογόνα αποτελέσματα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αναλαμβάνει Chief Financial Officer στο Public Group ο Πάνος Βρετός

Ο Πάνος Βρετός ήρθε στη Public Group προερχόμενος από την Vodafone Ελλάδας όπου ως Head of Finance είχε αναλάβει, μεταξύ άλλων, στρατηγικό ρόλο από την πλευρά του Finance στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρίας.