ΓΔ: 1452.24 0.26% Τζίρος: 101.16 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Η BAKE hellas επέστρεψε σε κερδοφορία το 2019

Η ελληνική εταιρεία ειδών αρτοποιίας με ισχυρή παρουσία στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ ξεπέρασε πέρυσι τις ζημιές του 2018, ενώ πέτυχε διψήφιο ποσοστό αύξησης του κύκλου εργασιών.

Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2019 για την BAKE Hellas, την ελληνική εταιρεία ειδών αρτοποιίας, που έχει έντονη παρουσία στις εγχώριες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, μέσα από τη γωνιά ζεστού ψωμιού και αρτοποιίας «bake off». Η εκφρασμένη στόχευση της εταιρείας για την περσινή χρονιά ήταν η επιστροφή σε κερδοφόρα τροχιά και η ενίσχυση των εσόδων πέραν του 10%. 

Με βάση την πορεία του κύκλου εργασιών, που σημείωσε αύξηση σε διψήφιο ποσοστό, τα προσδοκώμενα κέρδη της χρήσης 2019 υπολογίζεται ότι θα διαμορφωθούν σε 350 χιλ ευρώ. 

Μολονότι δεν έχουν κλειδώσει ακόμα τα ακριβή αποτελέσματα της περσινής χρήσης, εκτιμάται ότι η εικόνα του 2019 θα παρουσιάσει βελτίωση σε σχέση με το 2018. Υπενθυμίζεται ότι το 2018 η εταιρεία κατόρθωσε να συγκρατήσει τον κύκλο εργασιών στα επίπεδα του 2017, σημειώνοντας μικρή μείωση κατά 1,63% στα 8 εκατ. ευρώ, αλλά τα προ φόρων αποτελέσματα ήταν αρνητικά και ανήλθαν σε ζημιές 75.848 ευρώ. 

Πέρα από την διευρυμένη εγχώρια παρουσία στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, που μετρά πάνω από 300 σημεία, η Bake Hellas επιδιώκει να αναπτύξει στοχευμένη εξαγωγική δραστηριότητα. Υπολογίζεται ότι η συμμετοχή των εξαγωγών επί των συνολικών εσόδων ανέρχεται στο 20%. Στο επίκεντρο των εξαγωγών βρίσκονται οι αγορές των Βαλκανίων και της Κύπρου, ενώ η παρουσία σε άλλα ευρωπαϊκά ράφια είναι πιο περιορισμένη, σε χώρες όπου εξάγονται κυρίως παραδοσιακά ελληνικά είδη αρτοποιίας.

Σημειώνεται ότι η Bake Hellas δραστηριοποιείται από το 2001 στην παραγωγή κατεψυγμένων προϊόντων αρτοποιίας και  ζαχαροπλαστικής. Διατηρεί δύο σύγχρονες εγκαταστάσεις στο Σχηματάρι Βοιωτίας και αποτελεί την πιο εξειδικευμένη μονάδα παραγωγής προψημένων - κατεψυγμένων αρτοσκευασμάτων στην Ελλάδα. Στο χαρτοφυλάκιο των εμπορικό σημάτων περιλαμβάνονται τα brands: «mycake», «twist ‘n’ crisp»’ και το «bake love». Η εταιρεία απασχολεί περί τους 82 εργαζόμενους.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Arivia
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με νέα θυγατρική μπαίνει η Arivia στην αγορά του τυριού

Τη νέα θυγατρική Aring με έδρα στην Πυλαία Θεσσαλονίκης ίδρυσε η Arivia, που έχει περάσει από τον περασμένο Οκτώβριο στον έλεγχο του ομίλου Upfield. Στελέχη της Upfield στο διοικητικό συμβούλιο της νέας εταιρείας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στα ράφια της ΑΒ Βασιλόπουλος το Γάλα του Καταναλωτή

Το νέο γάλα θα διατίθεται με προτεινόμενη τιμή 1,53 ευρώ. Στόχος του εγχειρήματος είναι να συμβάλλει στη στήριξη των παραγωγών, στην ανάπτυξη του αγροδιατροφικού τομέα και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.