ΓΔ: 1557.83 0.86% Τζίρος: 131.70 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04 DATA

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Φωτο: Shutterstock
Gen Z και Milennials κάνουν μόδα τα... λούτρινα.

Μία νέα μόδα έχει κατακτήσει τους εκπροσώπους των Generation Z αλλά και τους Milennials, σύμφωνα μάλιστα με ανάλυση του Economist, καθώς η απόκτηση ενός λούτρινου θεωρείται ως «must have». Πρόκειται για μία τάση που ξεκίνησε εν τω μέσω της πανδημίας, αλλά συνεχίζει να ισχύει, με τις εταιρείες παιχνιδιών να κάνουν πάρτι. 

Σύμφωνα με τη Circana, τα λούτρινα παιχνίδια αποτελούν τη δεύτερη μεγαλύτερη κατηγορία στη βρετανική αγορά παιχνιδιών- οι πωλήσεις έχουν αυξηθεί κατά 58% περίπου από το 2021. Η αξία της παγκόσμιας αγοράς ήταν σχεδόν 12 δισ. δολάρια το 2023 και αναμένεται να αυξηθεί με ετήσιο ρυθμό 8% έως το 2030. Είναι τόσο προσοδοφόρα αυτά τα παιχνίδια που ο Γουόρεν Μπάφετ αγόρασε το 2022 τη Squishmallows, μία αμερικανική εταιρεία κατασκευής λούτρινων παιχνιδιών, χαρακτηρίζοντάς την ως ένα «διαμάντι» που παράγει χρήμα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ