ΓΔ: 1447.82 1.93% Τζίρος: 137.17 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΡΑΑΕΥ: Τηλεφωνικές απάτες σε βάρος καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας

Η ΡΑΑΕΥ, βάσει των αρμοδιοτήτων της, ενημερώνει τους καταναλωτές ότι ουδεμία αρμοδιότητα έχει να επικοινωνεί μαζί τους, καθώς και ουδεμία αρμοδιότητα έχει να υποδείξει ή να προτείνει τιμολόγια ηλεκτρικού ρεύματος.
desfa_revithousa
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΔΕΣΦΑ: Αυξημένη η κατανάλωση φυσικού αερίου το α' τρίμηνο του 2024

Η κατανάλωση φυσικού αερίου από τους ηλεκτροπαραγωγούς αυξήθηκε κατά 29,5% ενώ οι ΗΠΑ εξακολουθούν να αποτελούν τη βασική πηγή προμήθειας της χώρας με LNG, με ποσοστό 65,51% επί των συνολικών εισαγωγών LNG.
Super-Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μέτριο πρώτο δίμηνο στα σούπερ μάρκετ με μείωση αξίας και όγκου πωλήσεων

Ο όγκος των πωλήσεων μειώθηκε κατά 0,6% και η αξία τους κατά 0,2%. Η κατηγορία των τροφίμων απώλεσε το 0,8% του όγκου των πωλήσεων της, τα προϊόντα υγείας και ομορφιάς το 0,5% και τα προϊόντα καθαρισμού σπιτιού το 1,2%.
Antikapnistikos
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΑΑΔΕ: Νέο ψηφιακό μητρώο παρακολούθησης προϊόντων καπνού

Η νέα ψηφιακή εφαρμογή απευθύνεται σε φυσικά ή νομικά πρόσωπα που δραστηριοποιούνται σε προϊόντα καπνού και βιομηχανοποιημένου καπνού και αποσκοπεί στην αποτελεσματικότερη παρακολούθηση της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Super-Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

NielsenIQ: 329 ευρώ το κόστος ανά μήνα στο σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα

Ο μέσος αγοραστής, είναι γυναίκα 39 ετών, λίγο νεότερη από τη μέση ηλικία του πληθυσμού στη χώρα, που είναι τα 42 έτη και πρόκειται για το άτομο που είναι κυρίως υπεύθυνο για την πλειοψηφία των αγορών στο νοικοκυριό.
ECB, European Central Bank, EKT, Evropaiki Kentriki Trapeza
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΕΚΤ: Πιο αισιόδοξοι για πληθωρισμό και μισθούς οι καταναλωτές

Στο 3,1% από 3,3% τον Φεβρουάριο «βλέπουν» τον μέσο πληθωρισμό οι καταναλωτές, σύμφωνα με την έρευνα της ΕΚΤ, με τις εκτιμήσεις για την οικονομία να παραμένουν αμετάβλητες και να αναμένεται συρρίκνωση 1,1%.
Trofima, Super Market, laxanika, lahanika
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΚΠΟΙΖΩ: Φυσικά και λιγότερο επεξεργασμένα τρόφιμα προτιμούν οι καταναλωτές

Και στις τρεις χώρες (Ελλάδα, Μάλτα και Γαλλία) οι καταναλωτές όταν αγοράζουν προϊόντα διατροφής, δίνουν ιδιαίτερα βαρύτητα στη «φυσικότητα» των τροφίμων, καθώς τα θεωρούν πιο υγιεινά.