ΓΔ: 788.46 -0.37% Τζίρος: 51.14 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Πλοιο, κοντεινερ
ΔΙΕΘΝΗ

Αύξηση των τελών διέλευσης εμπορικών πλοίων σε Σουέζ και Βόσπορο

Σύμφωνα με διεθνή μέσα ενημέρωσης, πολλές αποστολές containers θα εκτραπούν σε άλλα λιμάνια της Ευρώπης επιβαρύνοντας την κατάσταση στους τερματικούς του Μπρεμερχάβεν, του Αμβούργου, του Ρότερνταμ και άλλων μεγάλων λιμενικών κόμβων.
Attica Group-Aero-Highspeed
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Attica Group: Συμφωνία με πιστωτές και μετόχους της ΑΝΕΚ για τη συγχώνευση

Η συμφωνία έχει στόχο τη συγχώνευση με απορρόφηση της ΑΝΕΚ από την Εταιρία με σχέση ανταλλαγής μία κοινή ή προνομιούχο μετοχή της ΑΝΕΚ προς 0,1217 νέες κοινές ονομαστικές μετοχές της ATTICA.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Γ. Πλακιωτάκης: Η ναυτιλία μπορεί να καλύψει τις ενεργειακές ανάγκες

Ο υπουργός Ναυτιλίας σημείωσε πως η χώρα μας αποτελεί κορυφαία ναυτιλιακή δύναμη ελέγχοντας το 21% του παγκόσμιου στόλου και τόνισε ότι στόχος της ελληνικής ναυτιλίας είναι να διαφυλάξει και την ασφάλεια των ναυτικών.
ΑΠΟΨΕΙΣ

Αντιμέτωπες με τη σκληρή πραγματικότητα οι υψηλές τιμές των ναύλων

Η μεγάλη διαφορά από τις προηγούμενες (ομαλοποιημένες) αγορές είναι ότι οι ισχυρές τιμές των ναυτιλιακών ναύλων τον τελευταίο χρόνο δεν οφείλονται στη διαρθρωτική ζήτηση, αλλά μάλλον σε μεταβαλλόμενα εμπορικά πρότυπα. Από τον Βασίλη Μ. Καρατζά*.
komision, european union, europe
ΔΙΕΘΝΗ

Η ΕΕ επανεξετάζει το αντιμονοπωλιακό πλαίσιο στις κοινοπραξίες των liners

Αφορμή της αξιολόγησης σε επίπεδο Ευρώπης, ήταν η προκαθορισμένη βάσει θεσμικού πλαισίου εξέταση της επέκτασης του κανονισμού απαλλαγής που διέπει τις κοινοπραξίες, η ισχύς της οποίας λήγει στις 25 Απριλίου 2024.
Sri Lanka, Flag, Simaia
ΔΙΕΘΝΗ

Η Σρι Λάνκα επιτρέπει ελλιμενισμό κινέζικου πλοίου παρά τις ανησυχίες της Ινδίας

Η ινδική κυβέρνηση εξέφρασε έντονη ανησυχία, καθώς θεωρεί πως το πλοίο είναι κατασκοπευτικό και σκοπό έχει να συγκεντρώσει δεδομένα για τις στρατιωτικές εγκαταστάσεις της Ινδίας, σε μικρή απόσταση από τη Σρι Λάνκα.
Ploia, limani, Peiraias, Apergia
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σοβαρή πρόκληση για την ακτοπλοΐα η ανανέωση του στόλου της έως το 2030

Με την προϋπόθεση ότι σήμερα δεν υπάρχουν διαθέσιμα μεταχειρισμένα πλοία που να πληρούν τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς που έχει θέσει η ΕΕ έως το 2030, η μόνη λύση είναι η κατασκευή νέων πλοίων.