ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Πάτρα: Επίσκεψη του Υπουργού Υγείας σε τρία νοσοκομεία και το ΚΥ Βορείου Τομέα
Ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, επισκέφθηκε τρία νοσοκομεία και το Κέντρο Υγείας Πάτρας, επισημαίνοντας την ολοκλήρωση έργων και τη δέσμευση για άμεση επίλυση των προβλημάτων στο Καραμανδάνειο νοσοκομείο Παίδων.