bd-sprite
Φώτο: Shutterstock

Σε ανοδικούς ρυθμούς ο τζίρος των κινηματογραφικών παραγωγών το α' τρίμηνο

Αντίστροφη εικόνα για ραδιοτηλεοπτικές και κινηματογραφικές παραγωγές το 2019 με τον κύκλο εργασιών στις ραδιοτηλεοπτικές παραγωγές να καταγράφουν μείωση 2,4% το α' τρίμηνο.

Μεικτή ήταν η εικόνα που παρουσίασαν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα ενημέρωσης και επικοινωνίας το α’ τρίμηνο εφέτος σε σχέση με τα περσινά δεδομένα σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ.

Οι κινηματογραφικές παραγωγές σημείωσαν αύξηση το φετινό τρίμηνο, εν αντιθέσει με την τηλεόραση και το ραδιόφωνο όπου ο τζίρος έχει μειωθεί με την εικόνα να είναι αντεστραμμένη για τους δυο κλάδους σε σύγκριση με το 2018.

Ειδικότερα όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ:

  • Ο δείκτης κύκλου εργασιών στην «Παραγωγή κινηματογραφικών ταινιών, βίντεο και τηλεοπτικών προγραμμάτων, ηχογραφήσεων και μουσικών εκδόσεων» παρουσίασε αύξηση 2,6% το α’ τρίμηνο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του α’ τριμήνου 2019, έναντι μείωσης 15,8% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση της αντίστοιχης περιόδου το 2019 προς το 2018.
  • Ο δείκτης κύκλου εργασιών στις «Δραστηριότητες προγραμματισμού και ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών» παρουσίασε μείωση 2,4% το α’ τρίμηνο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του α’ τριμήνου 2019, έναντι αύξησης 18% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση της αντίστοιχης περιόδου το 2019 προς το 2018.
Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Υποχώρησε στο 10,2% η ανεργία στην Ελλάδα τον Μάρτιο του 2024

Συνεχίστηκε η πτωτική πορεία της ανεργίας στη χώρα καθώς υποχώρησε κατά 4,7% από τον Φεβρουάριο, με τους ανέργους να ανέρχονται σε 492.867 άτομα. Στους 4.325.848 ανέρχονται οι απασχολούμενοι σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μείωση 3,8% στον όγκο πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο τον Φεβρουάριο

Παράλληλα μείωση 9,8% σημείωσε και ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Φεβρουάριο φέτος, καθώς οι πωλήσεις κινήθηκαν καθοδικά σε όλες ανεξαιρέτως τις επιμέρους κατηγορίες των καταστημάτων.