bd-sprite
Φώτο: Shutterstock

Η Άνδρος στους κορυφαίους ανερχόμενους προορισμούς του κόσμου για το 2022

Εκτιμάται σύμφωνα με το αφιέρωμα πως επτά ανερχόμενοι προορισμοί από όλο τον κόσμο μπορούν να πρωταγωνιστήσουν στα πλάνα των ταξιδιωτών για τα επόμενα χρόνια, μέσα στους οποίους εντάσσεται και το ελληνικό νησί.

Σημαντική διάκριση απέσπασε η Άνδρος, που βρίσκεται ανάμεσα στους καλύτερους, ανερχόμενους προορισμούς του κόσμου σε λίστα https://www.standard.co.uk/escapist/best-holiday-destinations-2022-andros-seville-mexico-b1005843.html που ανακοίνωσε πρόσφατα η Βρετανική εφημερίδα Evening Standard μετά από έρευνα των συντακτών της.

Όπως αναφέρεται στην αρχή του άρθρου, «μετά από δύο χρόνια αδράνειας, οι ταξιδιώτες είναι έτοιμοι να επανέλθουν δριμύτεροι και να ανακαλύψουν νέες εμπειρίες». Εκτιμάται σύμφωνα με το αφιέρωμα πως επτά ανερχόμενοι προορισμοί από όλο τον κόσμο μπορούν να πρωταγωνιστήσουν στα πλάνα των ταξιδιωτών για τα επόμενα χρόνια, μέσα στους οποίους εντάσσεται η Άνδρος ως ένας αυθεντικός και ποιοτικός προορισμός των Κυκλάδων με μοναδική αρχιτεκτονική και μαγευτική φύση που καθηλώνει τους επισκέπτες της. Ο κατάλογος περιλαμβάνει επίσης το Πορτοπάλο στη Σικελία, τη Μασσαλία, το Τόδος Σάντος στο Μεξικό, την Εσαουίρα στο Μαρόκο, το Ρέικιαβικ, και τη Σεβίλλη.

«Παρά τα δύο χρόνια περιορισμών, φροντίσαμε ώστε το ξεχωριστό αφήγημα της Άνδρου να αποκτήσει μεγαλύτερη εξωστρέφεια. Ασφάλεια, φύση, ποιότητα, αυθεντικότητα, ιστορία, δραστηριότητες, τοπική κουζίνα και εξωτικές παραλίες δημιουργούν ένα μείγμα συστατικών που αναδεικνύουμε ως δήμος μέσα από δράσεις προβολής σε Ελλάδα, Ευρώπη, Αμερική και Ισραήλ με τη στήριξη του δικτύου τοπικών επιχειρήσεων CTN Andros», αναφέρει ο αντιδήμαρχος τουρισμού, Νίκος Μουστάκας.

Σημειώνεται πως παράλληλα ξεκίνησε η νέα καμπάνια https://twitter.com/Visit_Andros/status/1537473035669741568 του δήμου Άνδρου για την προβολή στην Αττική με slogan «Άνδρος… Αν θες να αποδράσεις!» Μέσα από 31 φωτιζόμενα πλαίσια σε 17 σταθμούς του Μετρό Αττικής όπως Σύνταγμα, Εθνική Άμυνα, Αμπελόκηποι, Ευαγγελισμός, Μέγαρο Μουσικής, Πανόρμου και Πανεπιστήμιο, «ξετυλίγεται» για 14 ημέρες η καμπάνια προβολής. Ταυτόχρονα, η Άνδρος θα προβάλλεται για ένα μήνα με μεγάλες εικόνες στις «πλάτες» δύο λεωφορείων που εκτελούν διαδρομές οι οποίες περιλαμβάνουν περιοχές όπως Πολύγωνο, Γλυφάδα, Ακαδημία, Μουσείο, Ακρόπολη, Κηφισιά, κ.α.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ανοίγει η πλατφόρμα για αιτήσεις επαγγελματιών τουρισμού της Θεσσαλίας

Ο κ. Χατζηδάκης αναφέρθηκε στις πρόσφατες ανακοινώσεις του πρωθυπουργού για το πακέτο στήριξης της Θεσσαλίας, ενώ δεσμεύτηκε να επανέλθει, σύντομα, στο νομό με νεότερες αποφάσεις και ανακοινώσεις.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση 14,4% της κίνησης στα αεροδρόμια της χώρας το α΄τρίμηνο του 2024

Σύμφωνα με τα προσωρινά στατιστικά στοιχεία Μαρτίου, το σύνολο των διακινούμενων επιβατών (αφίξεις και αναχωρήσεις εξωτερικού και εσωτερικού) έφτασε φέτος τους 243.314, έναντι 207.928 επιβατών τον Μάρτιο του 2023. 
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση κρατήσεων έως 5% για την Ελλάδα από Ολλανδούς και Βέλγους

Η αύξηση αυτή, σε συνδυασμό με το ενδιαφέρον και την αισιοδοξία που εκφράστηκαν από τους Tour Operators, δείχνουν ότι η τουριστική σεζόν 2024 αναμένεται να είναι ιδιαίτερα επιτυχημένη για την Ελλάδα.