ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ο Χ. Θεοχάρης υπέγραψε μνημόνιο Ελλάδας-Ουκρανίας για ανασυγκρότηση
Ο υφυπουργός Εξωτερικών, Χάρης Θεοχάρης, υπέγραψε Μνημόνιο Κατανόησης με την Ουκρανία για συνεργασία σε έργα ανασυγκρότησης, ενέργειας, υποδομών, ΑΠΕ και διαχείρισης υδάτων.