ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Γ. Δελής: Η διαφθορά και τα λόμπι είναι θεσμός στην ΕΕ
Ο Γ. Δελής, βουλευτής του ΚΚΕ, σχολίασε την υπόθεση Αβραμόπουλου, επισημαίνοντας την ευθύνη της ΝΔ και τονίζοντας πως απαιτείται διερεύνηση, ενώ επέκρινε την θεσμοθετημένη διαπλοκή μέσω λόμπι και ΜΚΟ στην ΕΕ.