bd-sprite
Φώτο: Shutterstock

To YouTube Kids εγκαινιάζεται στην Ελλάδα

Η εφαρμογή που είναι πλέον διαθέσιμη στη χώρα μας δημιουργήθηκε με σκοπό να επιτρέπει στα παιδιά να εξερευνούν εύκολα και διασκεδαστικά, μέσα σε ένα πιο ελεγχόμενο περιβάλλον.

Μεταξύ κλειστών σχολείων, ακυρωμένων ή αναβληθέντων ταξιδιών και σαφώς μειωμένων κοινωνικών στιγμών, συνειδητοποιούμε, πώς οι τεχνολογίες μπορούν να φανούν χρήσιμες ακριβώς σε στιγμές όπου οι δραστηριότητες τις οποίες έχουμε συνηθίσει να πραγματοποιούμε, γίνονται πιο περίπλοκες. 

Από την προηγούμενη εβδομάδα, όπως ανακοινώθηκε σήμερα, είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα το YouTube Kids, μία εφαρμογή που δημιουργήθηκε από το YouTube με σκοπό να επιτρέπει στα παιδιά να εξερευνούν εύκολα και διασκεδαστικά, μέσα σε ένα πιο ελεγχόμενο περιβάλλον.

Το YouTube Kids είναι πλέον διαθέσιμο στην Ελλάδα. 

Η εφαρμογή δημιουργήθηκε με σκοπό να επιτρέπει στα παιδιά να εξερευνούν εύκολα και διασκεδαστικά, μέσα σε ένα πιο ελεγχόμενο περιβάλλον. Επιπλέον, οι γονείς έχουν τη δυνατότητα να καθοδηγούν τα παιδιά με ευκολία στο να ανακαλύψουν νέες και ενδιαφέρουσες δραστηριότητες.

Η Ελληνική έκδοση του YouTube Kids - που είναι τώρα διαθέσιμη στο Google Play και το App Store - περιλαμβάνει τοπικό και διεθνές περιεχόμενο για παιδιά: από το Ζουζούνια TV και το Disney Greece έως τους Ήρωες με Πυτζάμες και πολλά ακόμα διάσημα βίντεο. Έτσι οι οικογένειες μπορούν να βρουν κινούμενα σχέδια, εκπαιδευτικά βίντεο, τραγούδια για παιδιά και τρόπους για να απαντήσουν σε όλα τα μαθηματικά, τα επιστημονικά ή τα ερωτήματα που αφορούν τη φύση.

Από τότε που εγκαινιάστηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες, το YouTube Kids έχει εξελιχθεί σε μια από τις πιο δημοφιλείς παιδικές εφαρμογές της αγοράς. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να την κατεβάσουν  δωρεάν στο τηλέφωνο, το tablet ή σε μεγάλη οθόνη μέσα από το ChromeCast, το Apple TV, τις κονσόλες παιχνιδιών ή οποιαδήποτε smart TV.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Το ένα τέταρτο των χρηστών του Spotify επιλέγει τα ακουστικά βιβλία

Το Spotify άρχισε να προσφέρει στους συνδρομητές που πληρώνουν,15 ώρες ακρόασης ακουστικών βιβλίων το μήνα τον περασμένο Οκτώβριο, στο πλαίσιο μιας προσπάθειας να προσελκύσει νέους συνδρομητές.