ΓΔ: 903.25 -0.08% Τζίρος: 75.53 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:04 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μετατροπή συμβατικού πλοίου σε ηλεκτρικό μέσω πρωτοποριακού προγράμματος

Η χρηματοδότηση του έργου φθάνει περίπου στα 6 εκατ. ευρώ και προβλέπει και τη μετατροπή των λιμενικών εγκαταστάσεων για υποδοχή και χρήση «Πράσινης Ενέργειας» μέσω φωτοβολταϊκών συστημάτων.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η ανανέωση του ελληνικού ακτοπλοϊκού στόλου εφικτή μόνο με νεότευκτα σκάφη

Όπως τονίζει ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας Σπύρος Πασχάλης αυτή τη στιγμή μία ανανέωση του με μεταχειρισμένα πλοία νεότερης γενιάς καθίσταται δύσκολη.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Συνεχίζονται οι προσπάθειες διάσωσης προσφύγων σε Κύθηρα και Λέσβο

Στα σκάφη που βυθίστηκαν βρισκόντουσαν 135 πρόσφυγες, ενώ ήδη καταγράφονται 16 θύματα και 30 αγνοούμενοι, με το Λιμενικό να συνεχίζει τις προσπάθειες έρευνας και διάσωσης. Τα βέλη του για την ανοχή της Τουρκίας εξαπέλυσε ο υπ. Ναυτιλίας Γ. Πλακιωτάκης.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πλακιωτάκης: Σημαντική η συμβολή της ναυτιλίας στην ενεργειακή ασφάλεια

Ο υπουργός Ναυτιλίας σημείωσε πως πρέπει η δημόσια εικόνα της ναυτιλίας να ανταποκρίνεται στο ρόλο και τη σημασία της. Με τον τρόπο αυτό και το ναυτικό επάγγελμα θα γίνει πιο ελκυστικό για τους νέους.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έλλειμμα 3.500 ναυτικών ετησίως αντιμετωπίζει η ελληνική ναυτιλία

Ο πρόεδρος του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδας  Δρ. Γιώργος Πατέρας, μίλησε για την ανάγκη δημιουργίας περισσότερων υποδομών στη ναυτική εκπαίδευση στην Ελλάδα για την εισαγωγή περισσότερων σπουδαστών.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Γ. Πλακιωτάκης: Η ναυτιλία μπορεί να καλύψει τις ενεργειακές ανάγκες

Ο υπουργός Ναυτιλίας σημείωσε πως η χώρα μας αποτελεί κορυφαία ναυτιλιακή δύναμη ελέγχοντας το 21% του παγκόσμιου στόλου και τόνισε ότι στόχος της ελληνικής ναυτιλίας είναι να διαφυλάξει και την ασφάλεια των ναυτικών.
Ploia, limani, Peiraias, Apergia
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σοβαρή πρόκληση για την ακτοπλοΐα η ανανέωση του στόλου της έως το 2030

Με την προϋπόθεση ότι σήμερα δεν υπάρχουν διαθέσιμα μεταχειρισμένα πλοία που να πληρούν τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς που έχει θέσει η ΕΕ έως το 2030, η μόνη λύση είναι η κατασκευή νέων πλοίων.