Η κυβέρνηση του Μαρόκου ανακοίνωσε ότι επανέρχεται στη ζώνη ώρας Γκρίνουιτς (GMT) από τις 20 Σεπτεμβρίου, βάζοντας τέλος σε οκτώ χρόνια μόνιμης εφαρμογής της θερινής ώρας (GMT+1). Η αλλαγή αυτή έρχεται έπειτα από έντονη δημόσια συζήτηση και αντιπαράθεση σχετικά με τα οφέλη και τις συνέπειες του μέτρου.
Η θερινή ώρα καθιερώθηκε στο Μαρόκο το 2008, εφαρμόζοντας την από τον Απρίλιο έως τον Σεπτέμβριο, με στόχο τη μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης και τον περιορισμό της διαφοράς ώρας με τις ευρωπαϊκές χώρες, κύριους οικονομικούς εταίρους του βασιλείου.
Το 2018, η κυβέρνηση αποφάσισε να διατηρήσει τη θερινή ώρα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, εκτός από την περίοδο του ραμαζανιού, επιδιώκοντας να «αποφύγει τις αλλαγές κατά τη διάρκεια της χρονιάς και τις συνέπειές τους σε διάφορα επίπεδα». Ωστόσο, η απόφαση αυτή προκάλεσε αντιδράσεις και αμφισβητήσεις ως προς την αποτελεσματικότητά της στην εξοικονόμηση ενέργειας και τις επιπτώσεις της στην υγεία, ιδίως των νεότερων ανθρώπων.
Ο πρωθυπουργός Αζίζ Αχανούς ανακοίνωσε την επιστροφή στη χειμερινή ώρα, ακυρώνοντας ουσιαστικά το διάταγμα του 2018, ώστε να «εξαλειφθούν οι δυσκολίες που η επιπλέον ώρα προκάλεσε στους πολίτες» και να «ανταποκριθεί στις προσδοκίες» των Μαροκινών. Σύμφωνα με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Μουστάφα Μπαϊτάς, η αλλαγή θα τεθεί σε ισχύ στις 2 τα ξημερώματα της Κυριακής 20 Σεπτεμβρίου.
Η ανακοίνωση έχει και πολιτική διάσταση, καθώς πραγματοποιείται λιγότερο από τρεις μήνες πριν από τις βουλευτικές εκλογές της 23ης Σεπτεμβρίου. Ο πρώην πρωθυπουργός Αμπντελιλά Μπενκιράν είχε δηλώσει πρόσφατα ότι θα καταργούσε τη θερινή ώρα εάν το Κόμμα Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (PJD), το οποίο ηγείται, επέστρεφε στην εξουσία.