bd-sprite
Φώτο: Shutterstock

Τα πληρώματα της ολλανδικής KLM δεν θα διανυκτερεύουν πλέον στο Κίεβο

«Η εταιρεία δίνει πάντα προτεραιότητα στην ασφάλεια των επιβατών και των εργαζομένων της», επισημαίνει σε ανακοίνωσή της, αναφερόμενη στην ένταση μεταξύ της Ρωσίας και της Δύσης.

Ο ολλανδική αεροπορική εταιρεία KLM ανέφερε σήμερα ότι τα πληρώματά των αεροσκαφών της δεν θα περνούν πλέον τη νύχτα τους στο Κίεβο, λόγω της έντασης μεταξύ της Ρωσίας και της Δύσης με αφορμή το ουκρανικό.

Οι πτήσεις της εταιρείας προς την Ουκρανία δεν διακόπτονται, διαβεβαίωσε η KLM. «Αποφασίστηκε πρόσφατα να μην περνούν τα πληρώματα τη νύχτα τους στο Κίεβο αλλά να επιστρέφουν αμέσως» μετά την πτήση. «Η KLM δίνει πάντα προτεραιότητα στην ασφάλεια των επιβατών και των εργαζομένων της», πρόσθεσε στην ανακοίνωση που εξέδωσε, σημειώνοντας ότι «παρακολουθεί και αποτιμά καθημερινά την κατάσταση».

Το θέμα αυτό είναι ιδιαίτερα ευαίσθητο για την Ολλανδία, μετά τη συντριβή, το 2014, της πτήσης MH17 της Malaysia Airlines στην ανατολική Ουκρανία. Το αεροσκάφος, που εκτελούσε πτήση από το Άμστερνταμ για την Κουάλα Λουμπούρ, καταρρίφθηκε με αποτέλεσμα να σκοτωθούν οι 283 επιβάτες –196 από τους οποίους ήταν Ολλανδοί– και τα 15 μέλη του πληρώματος. Η Ρωσία αρνείται κάθε ανάμιξή της στην υπόθεση αυτήν.

Τέσερις άνδρες, τρεις Ρώσοι και ένας Ουκρανός, δικάζονται στην Ολλανδία κατηγορούμενοι για την κατάρριψη της πτήσης MH17 με έναν πύραυλο εδάφους-αέρος BUK και αν κριθούν ένοχοι κινδυνεύουν να τους επιβληθεί ισόβια κάθειρξης. Μετά την τραγωδία, η KLM δεν πετά πλέον πάνω από την ανατολική Ουκρανία και την Κριμαία.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Ryanair: Η Ουκρανία πιθανή βάση για αεροσκάφη της τα επόμενα 3 χρόνια

Η εταιρεία έχει κατ’ επανάληψη δηλώσει ότι θεωρεί την Ουκρανία αγορά με δυνητικά μεγάλη ανάπτυξη και ο CEO της είπε ότι ενώ παρακολουθούν τις εντάσεις με τη Ρωσία, δεν έχουν αλλάξει τα σχέδια να αυξήσει τη δυναμικότητά της εκεί.
ΔΙΕΘΝΗ

Σε δίκη τρεις Ρώσοι, ένας Ουκρανός για κατάρριψη μαλαισιανού αεροσκάφους

Το Boeing 777, το οποίο είχε αναχωρήσει στις 17 Ιουλίου 2014 από το Άμστερνταμ για την Κουάλα Λουμπούρ, κατερρίφθη ενώ πετούσε πάνω από τη ζώνη της ένοπλης σύγκρουσης με τους φιλορώσους αυτονομιστές στην ανατολική Ουκρανία.
ΔΙΕΘΝΗ

La Repubblica: Το ΝΑΤΟ έθεσε κόκκινες γραμμές για πιθανή επέμβαση στην Ουκρανία

«Για πρώτη φορά από την έναρξη του πολέμου, το ΝΑΤΟ εντόπισε, με πολύ εμπιστευτικό τρόπο και χωρίς επίσημες δηλώσεις, δύο κόκκινες γραμμές, μετά τις οποίες θα μπορούσε να συμβεί μια άμεση στρατιωτική επέμβαση στη σύγκρουση στην Ουκρανία», ανέφερε η ιταλική εφημερίδα.