ΓΔ: 1222.77 0.15% Τζίρος: 32.18 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:31:43 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

ΔΙΟΔΙΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πότε θα είναι δωρεάν η διέλευση από τα διόδια για τις εκλογές

Χωρίς διόδια θα πραγματοποιηθούν οι διελεύσεις επιβατικών οχημάτων σε όλους τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους της χώρας καθώς αναμένεται να υπάρξει μαζική μετακίνηση ψηφοφόρων προς τους τόπους που διατηρούν τα εκλογικά τους δικαιώματα.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τρεις ισχυροί διεκδικητές για τον ΒΟΑΚ: Πώς θα κριθεί ο νικητής

Προτιμητέος επενδυτής θα είναι εκείνος που θα ζητήσει τη μικρότερη κρατική χρηματοδότηση και τη λιγότερη επιδότηση από το κράτος για τα διόδια. Δεν θα υπάρχουν μπάρες, χρέωση με βάση την απόσταση.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Συνολικά 576.914 οχήματα πέρασαν από τα διόδια Ελευσίνας κι Αφιδνών

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Αρχηγείου της ΕΛΑΣ, συνολικά 2.000 αστυνομικοί και 550 οχήματα της τροχαίας είναι επί ποδός στην Αττική για τη διαχείριση της κυκλοφορίας, την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Καραμανλής: Δεν θα αυξηθούν τα διόδια, θα πάμε σε χιλιομετρική χρέωση

«Θα πάμε σε μία διαδικασία όπου σιγά-σιγά θα μπαίνουν χιλιομετρικές χρεώσεις. Αυτό είναι το δίκαιο. Αυτό συμβαίνει και στις άλλες χώρες της Ευρώπης», τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ο πρώτος δρόμος με διόδια χωρίς μπάρες και με χιλιομετρική χρέωση για όλους

Οι καινοτομίες για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης: τι προβλέπεται στα τεύχη δημοπράτησης του μεγάλου έργου παραχώρησης Χανιά - Χερσόνησος Ηρακλείου. Μικραίνει ο χρόνος ταξιδιού και το κόστος για τον χρήστη, τι θα γίνεται με τους παραβάτες.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αρχίζει η «μάχη» της Κρήτης για τον οδικό άξονα των 1,3 δισ. ευρώ

Σήμερα οι προεπιλεγέντες όμιλοι θα λάβουν τα τεύχη δημοπράτησης για το τμήμα Χανιά - Χερσόνησος μήκους 157,5 χλμ που αποτελεί το «φιλέτο» του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης. Το έργο θα γίνει με παραχώρηση και θα έχει διόδια.
Karamanlis-Kostas
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κ. Καραμανλής: Στα 2,5 ευρώ τα διόδια στην Αττική Οδό από το 2024

Όπως σημείωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών οι δεσμευτικές προσφορές των ενδιαφερομένων θα πρέπει να υποβληθούν λαμβάνοντας υπόψη το ύψος των διοδίων. Στα τέλη του 2024 ξεκινήσει η καινούρια σύμβαση για τα επόμενα 25 χρόνια.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Φθηνότερα διόδια στην Αττική Οδό με τη νέα σύμβαση παραχώρησης

Η κυβέρνηση απέρριψε την πρόταση για μεταβλητό διόδιο με αύξηση στα 3,5 ευρώ για τις ώρες αιχμής και θα το μειώσει σε 2,5 - 2,6 ευρώ από 2,8 ευρώ σήμερα, προσβλέποντας σε πολιτικά οφέλη. Πολύ σύντομα θα λάβουν τη νέα σύμβαση οι διεκδικητές.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Αττική Οδός, τα μεταβλητά διόδια και η αντίδραση της κυβέρνησης

Αυξημένες χρεώσεις στις ώρες αιχμής με τη νέα σύμβαση παραχώρησης προτείνει το ΤΑΙΠΕΔ, υποστηρίζοντας ότι το μέσο κόστος θα είναι μειωμένο. Φοβάται το πολιτικό κόστος η κυβέρνηση και θέλει να μεταθέσει τις αποφάσεις μετά τις εκλογές.