ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 09:47:12 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

E-FOOD

online, trofima, emporio, delivery
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτείνονται οι ισχυροί του delivery και απειλούν τα παραδοσιακά σούπερ μάρκετ

O κλάδος του quick commerce θέλει να «κλέψει» μερίδια από τα σούπερ μάρκετ και επενδύει δυναμικά στην ανάπτυξη του δικτύου των dark stores και φυσικών σημείων, με Wolt και E-food να δημιουργούν νέα δεδομένα στην αγορά.
ESG

Συνεργασία e-food με We4all για την προστασία των ελληνικών δασών

Έως τη Δευτέρα 20 Ιουνίου 2022, οι χρήστες της πλατφόρμας του efood, θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν στον καθαρισμό και στην προστασία των δασών. Η δράση αυτή έρχεται μετά το πρόγραμμα όπου ανακαινίστηκαν τα σχολεία στη Β. Εύβοια.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Φρένο στη φοροδιαφυγή με μοντέλο «Airbnb» και στις πλατφόρμες delivery

Ο επικεφαλής της ΑΑΔΕ, στην ουσία, εφαρμόζει και εδώ το επιτυχημένο μοντέλο συνεργασίας και παροχής στοιχείων από τις πλατφόρμες διαμοιρασμού (Booking, Airbnb, Vrbo), ώστε να διασφαλιστεί η μέγιστη συμμόρφωση.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διανομείς: Οι πλατφόρμες θα καλύπτουν τα έξοδα για κράνος και μηχανάκι

Την απόφαση υπέγραψε ο υπουργός Εργασίας και αναφέρει το ύψος της αποζημίωσης των μεταφορέων που συνεργάζονται με ψηφιακές πλατφόρμες με συμβάσεις ανεξάρτητων υπηρεσιών/έργου και χρησιμοποιούν δικά τους μέσα προστασίας (κράνη) ή οχήματα.
efood, Dianomeis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Εισήγηση για μπλόκο στις εξαγορές της e-food συζητείται στην Επ. Ανταγωνισμού

Σύμφωνα με την εισήγηση, η Delivery Hero, με τις εφαρμογές e-food.gr και delivery.gr θα κατέχει ισχυρό μερίδιο το οποίο δεν αναμένεται να μεταβληθεί σημαντικά στο μέλλον δεδομένης της αποκλειστικής συνεργασίας της με μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τις εξαγορές της Delivery Hero θέτει υπό διερεύνηση η Επ. Ανταγωνισμού

Ο γερμανικός κολοσσός που κατέχει την e-food, ανέλαβε πρόσφατα και την Kiosky's του ομίλου Μούχαλη. Τους τελευταίους μήνες στην ελληνική αγορά έχει εισέλθει και η Instashop που είχε εξαγοράσει η Delivery Hero το 2019.
e-food
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Πόλεμος» My Market με efood: «Κούφια» η παράδοση μέσα σε 15 λεπτά

Μόνο το 42% των παραγγελιών παραδίδονται εντός 15 λεπτών από την e-food, όπως διαπιστώθηκε από το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας κατόπιν προσφυγής της My Market. Αποσύρεται το διαφημιστικό μήνυμα. Ο ανταγωνισμός των σούπερ μάρκετ με τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες.