ΓΔ: 2097.99 0.52% Τζίρος: 111.43 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:46:39
DEI-Katastima
Φωτο: ΔΕΗ

Τηλεφωνική εξυπηρέτηση από τη ΔΕΗ δωρεάν 24 ώρες το 24ωρο

Η ΔΕΗ προχώρησε στην 24ωρη λειτουργία του τηλεφωνικού της κέντρου συνεπής στην υπόσχεσή της για διαρκή βελτίωση και αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών της σε κάθε επαφή με την εταιρεία.

Σε 24ωρη βάση, 365 ημέρες το χρόνο, λειτουργεί πλέον το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ και έτσι οι πελάτες μπορούν  να καλούν δωρεάν στο 800 900 1000 οποιαδήποτε στιγμή προτιμούν για την εξυπηρέτησή τους. Η ΔΕΗ προχώρησε στην 24ωρη λειτουργία του τηλεφωνικού της κέντρου συνεπής στην υπόσχεσή της για διαρκή βελτίωση και αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών της σε κάθε επαφή με την εταιρεία.

Το τηλεφωνικό κέντρο ΔΕΗ δίνει απαντήσεις και λύσεις σε κάθε είδους ανάγκη: 

  •    προσφέρει ενημέρωση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες, 
  •    δέχεται αιτήματα για τη σύναψη σύμβασης ρεύματος και φυσικού αερίου,
  •    παρέχει πληροφορίες και διευκρινίσεις σχετικά με χρεώσεις που περιλαμβάνουν οι λογαριασμοί, 
  •    δίνει πληροφορίες για την εξέλιξη πορείας αιτημάτων
  •    πραγματοποιεί εξόφληση λογαριασμών με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας,
  •    πραγματοποιεί διακανονισμούς πληρωμών, 
  •    προσφέρει ενημέρωση και τεχνική υποστήριξη για το myΔΕΗ, τον νέο ψηφιακό κόσμο της ΔΕΗ. 

Video Call & Live Chat για εταιρικούς πελάτες

Για τους επαγγελματίες, η ΔΕΗ, εκτός από το  εξειδικευμένο τηλεφωνικό κέντρο 800 500 7000, δημιούργησε και δύο νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης στο dei.gr ενσωματώνοντας νέες τεχνολογίες. Συγκεκριμένα, οι υφιστάμενοι και νέοι εταιρικοί πελάτες των προγραμμάτων ΔΕΗ myBusiness 4All ή ΔΕΗ myBusiness 4All+, έχουν τη δυνατότητα χρήσης υπηρεσιών Video Call και Live Chat στην επικοινωνία τους με τη ΔΕΗ.

Με την υπηρεσία Video Call, με  ένα κλικ, ο εξειδικευμένος εκπρόσωπος βρίσκεται στην οθόνη του επαγγελματία για να τον εξυπηρετήσει και να λύσει κάθε απορία, ενώ υπάρχει και δυνατότητα προγραμματισμού ημερομηνίας και ώρας που εξυπηρετούν τον επαγγελματία για την επικοινωνία.

Η υπηρεσία Live Chat προσφέρει εξυπηρέτηση και υποστήριξη για τον επαγγελματία που προτιμά να γράφει από τον υπολογιστή ή το κινητό του τηλέφωνο, αντί να επικοινωνήσει μέσω τηλεφώνου ή βιντεοκλήσης. Η γραπτή συνομιλία πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο με εξειδικευμένο εκπρόσωπο ο οποίος είναι έτοιμος να λύσει κάθε απορία.

Η ΔΕΗ θα συνεχίσει να εξελίσσει τις υπηρεσίες της, για οικιακούς και εταιρικούς πελάτες, ενδυναμώνοντας συνεχώς όλα τα κανάλια επικοινωνίας για την καλύτερη, αμεσότερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών της. 
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Χρηματιστήριο μετοχές γράφημα
MARKET MAKER

Μικρό ψάρι σε μεγάλη λίμνη το ΧΑ, έρχεται νέο deal και ο καλπασμός της ΔΕΗ

Με ένα σερί πέντε ανοδικών συνεδριάσεων ο Γενικός Δείκτης αύξησε το ποσοστό ανόδου από την αρχή του έτους στο 42%, βελτιώνοντας παράλληλα την επενδυτική ψυχολογία. Το ράλι της ΔΕΗ και έρχεται deal που αλλάζει τα δεδομένα.
Γυναίκα σε διαφήμιση της ΔΕΗ
ESG

ΔΕΗ: Στήριξη στις γυναίκες και δράσεις για ασφαλείς νυχτερινές μετακινήσεις

Η ΔΕΗ αναδεικνύει το ζήτημα της ανασφάλειας στις νυχτερινές μετακινήσεις, παρουσιάζοντας έρευνα που δείχνει αυξημένο φόβο στις γυναίκες και προωθώντας δράσεις για ένα ασφαλέστερο περιβάλλον.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Που ποντάρει η ΔΕΗ για να γίνει ο τέταρτος παίκτης στις τηλεπικοινωνίες

Συνδυαστικά πακέτα με σταθερό, internet, ρεύμα, φθηνή ανάπτυξη δικτύου και μεγάλη πελατειακή βάση τα βασικά της πλεονεκτήματα στη δυναμική της είσοδο στην τηλεπικοινωνιακή αγορά. Στόχος οι 590.000 συνδρομητές μέχρι το τέλος του 2028.
Εφαρμογή myΔΕΗ οθόνη κινητού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Από ζημιές 1,7 δισ. το 2019 σε κέρδη 400 εκατ. το 2024

Η ΔΕΗ, με στροφή στις ΑΠΕ και επέκταση σε νέες αγορές, μείωσε ζημιές, αύξησε επενδύσεις και έσοδα, ενώ μηδενίζει ως το 2026 τη λιγνιτική παραγωγή. Οι εκπομπές CO2 πέφτουν σημαντικά, ενόσω η εταιρεία αναπτύσσεται σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Optiki Ina, Fiber, Internet, Diadiktyo, Tilepikoinonies
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Απειλή για τους παρόχους η υπερεπένδυση σε οπτικές ίνες και ο πόλεμος τιμών

Η τηλεπικοινωνιακή αγορά εισέρχεται σε περίοδο έντονου ανταγωνισμού με επενδύσεις 7 δισ. έως το 2030. Ωστόσο η υπερεπένδυση σε οπτικές ίνες, φέρνει πόλεμο τιμών με τους παρόχους να βρίσκονται μπροστά σε ένα δύσκολο στοίχημα.