bd-sprite
Φωτο: Shutterstock

Πωλήσεις 54,4 εκατ. ευρώ για την αλυσίδα Sephora στην Ελλάδα το 2022

Η εταιρεία διαβλέπει προοπτικές περαιτέρω αύξησης του τζίρου της το 2023, καθώς το πρώτο πεντάμηνο οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 58% σε σχέση με πέρσι.

Έτος εξαιρετικών επιδόσεων ήταν το 2022 για την αλυσίδα καλλυντικών Sephora στην χώρα μας, ενώ και το 2023 φαίνεται ότι θα ολοκληρωθεί με ακόμη μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης, τόσο σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις όσο όμως και στα περιθώρια κερδοφορίας της αλυσίδας. Ειδικότερα, το πρώτο πεντάμηνο του 2023 η αλυσίδα αύξησε τον τζίρο της κατά 58% συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2022, ενώ το μικτό της κέρδος ανήλθε σε 46% έναντι 44% πέρσι.

Η φετινή αύξηση του τζίρου οφείλεται στην ολική άρση των μέτρων κατά της πανδημίας, σε σχέση με τη μερική άρση το πρώτο εξάμηνο του 2022, ενώ το καθαρό περιθώριο κέρδους της αυξήθηκε σε 38% από 31% πέρσι, χάρη στην πολιτική της αλυσίδας να μειώσει τα διαθέσιμα προϊόντα με έκπτωση, στρατηγική που δεν επηρέασε αρνητικά τις πωλήσεις της. Σε κάθε περίπτωση, η Sephora προσανατολίζεται στη μείωση των δαπανών της το τρέχον έτος, καθώς τα γενικά της έξοδα εμφανίζονται αυξημένα, ψαλιδίζοντας την αύξηση του μεικτού κέρδους της, με αποτέλεσμα το 2023 το ποσοστό επί του τζίρου του καθαρού αποτελέσματος να ανέρχεται σε 3,2%, έναντι 16,3% το 2022.

Σε ό,τι αφορά την πορεία της εταιρείας το 2022, ο τζίρος της ανήλθε σε 54,4 εκατ ευρώ, αυξημένος κατά 40% συγκριτικά με το 2021 (38,8 εκατ), με συνέπεια την αύξηση κατά 7,5 εκατ ευρώ του μεικτού περιθωρίου κέρδους της, σε 44,4% από 42,9% το προηγούμενο έτος. Συνέπεια αυτών ήταν και η αύξηση του μεικτού κέρδους της εταιρείας κατά 6,7 εκατ ευρώ, με τη διοίκηση της αλυσίδας να εκτιμά ότι η βελτίωση των αποτελεσμάτων της οφείλεται και στην αύξηση της επισκεψιμότητας στα καταστήματα της, δεδομένης της ολικής επιστροφής στην κανονικότητα το 2022. Έτσι, η Sephora επέστρεψε σε κερδοφορία την χρονιά που πέρασε, καταγράφοντας καθαρά κέρδη ύψους 6,29 εκατ ευρώ, έναντι ζημίων ύψους 2,56 εκατ ευρώ το προηγούμενο έτος, ενώ μείωσε τα αποθέματά της κατά 9%. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η φυσιολογική αύξηση των αγορών κατά περίπου 17%, συνέπεια της αύξησης των πωλήσεων, δεν επιβάρυνε το απόθεμα της εταιρείας.

Οι επενδύσεις της Sephora Greece ανήλθαν σε 1,49 εκατ ευρώ το 2022, ενώ ο καθαρός δανεισμός της μειώθηκε κατά 99%, ανερχόμενος πλέον σε 12.000 ευρώ. Η αλυσίδα μετράει συνολικά 34 καταστήματα στην Ελλάδα, ενώ ελέγχει σε ποσοστό 100% την θυγατρική εταιρεία στην Κύπρο, Sephora Cyprus Ltd.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Sephora: Δυναμική αύξηση των πωλήσεων, πιέσεις από τα λειτουργικά έξοδα

Το 2021 η αλυσίδα αύξησε τις πωλήσεις της, ενώ και στο πρώτο τετράμηνο του τρέχοντος έτους ο τζίρος ήταν αυξημένος κατά 55%. Αυξημένες οι δαπάνες για ενοίκια, μισθοδοσία, καθώς και τα γενικά έξοδα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στον Πύργο του Πειραιά έστησε η Zara το μεγαλύτερο κατάστημά της

Πρόκειται για το δεύτερο μεγαλύτερο κατάστημα στην Ευρώπη, το οποίο διαθέτει συλλογές ρούχων σε αποκλειστικότητα και ενσωματώνει τεχνολογικές καινοτομίες για την εξυπηρέτηση του επισκέπτη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δύο νέα brands φέρνει στην ελληνική αγορά ένδυσης ο όμιλος Intrafashion

Ο όμιλος υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με τον ιταλικό όμιλο Teddy Group, για την ανάπτυξη των αλυσίδων ένδυσης Terranova και Calliope στην χώρα μας. Το πρώτο σημείο εγκαινιάστηκε στην οδό Ερμού τον περασμένο μήνα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δυναμική επέκταση δικτύου από την Jysk, πού ανοίγουν νέα καταστήματα

Η αλυσίδα επεκτείνει το δίκτυο της με έξι νέα καταστήματα κατά την τρέχουσα χρήση, στοχεύοντας σε 75 σημεία μέσα στην επόμενη διετία. Ανακαίνισης παλαιότερων καταστημάτων με το νέο concept 3.0.