ΓΔ: 1474.56 -0.45% Τζίρος: 25.11 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:12:04 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Πηγή: Intrafashion

Δύο νέα brands φέρνει στην ελληνική αγορά ένδυσης ο όμιλος Intrafashion

Ο όμιλος υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με τον ιταλικό όμιλο Teddy Group, για την ανάπτυξη των αλυσίδων ένδυσης Terranova και Calliope στην χώρα μας. Το πρώτο σημείο εγκαινιάστηκε στην οδό Ερμού τον περασμένο μήνα.

Δύο νέες επωνυμίες ένδυσης φέρνει στην χώρα μας ο όμιλος Intrafashion, ο οποίος αναπτύσσει την αλυσίδα ένδυσης Pink Woman, μετά από την σύναψη συμφωνίας συνεργασίας με τον ιταλικό όμιλο Teddy.

Ειδικότερα, η συμφωνία αφορά την αποκλειστική αντιπροσώπευση και την εμπορική ανάπτυξη των brands Terranova και Calliope, κατά αποκλειστικότητα από την Intrafashion στις περιοχές της Αττικής, της Πελοποννήσου, της Κρήτης, των Ιονίων Νήσων και της Εύβοιας, καθώς και το άνοιγμα μη αποκλειστικών σημείων στο υπόλοιπο της ελληνικής επικράτειας.

Υπολογίζεται μάλιστα ότι εντός των επιμένων 24 μηνών θα δημιουργηθούν 200 νέες θέσεις εργασίας από την ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων των δύο επωνυμιών στην χώρα μας, σε υλοποίηση του οράματος του ομίλου Intrafashion για την διεύρυνση των προσφερόμενων προϊόντικών συλλογών με επιλογές που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες του καταναλωτικού κοινού. Εγκαινιάζοντας την νέα αυτή στρατηγική συνεργασία, όμιλος Intrafashion παρουσίασε στα τέλη του Απριλίου το πρώτο νέο flagship store της Terranova, στον πλέον κεντρικό δρόμο της χώρας μας, την οδό Ερμού, στο κέντρο της Αθήνας. Πρόκειται για ένα κατάστημα υψηλής προβολής που εκτείνεται σε τέσσερα επίπεδα, με συνολικούς χώρους πωλήσεις που υπερβαίνουν τα 500 m² και ένα ιδιαίτερα πρωτότυπο και λειτουργικό retail concept που αντανακλά το DNA του διάσημου brand.

Σε δηλώσεις του, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Intrafashion Group, κ. Δημήτρης Ματεμτζής, σημείωσε ότι η σημαντική αυτή εμπορική συμφωνία εντάσσεται στο ευρύ πλαίσιο της αναπτυξιακής πολιτικής του ομίλου και στοχεύει όχι μόνο στην περαιτέρω οικονομική ενίσχυση του, αλλά κυρίως στην διεύρυνση και εδραίωση του λιανικού αποτυπώματος του ομίλου στην ελληνική αγορά ένδυσης, με μόχλευση ισχυρών συνεργασιών στην λειτουργία της Intrafashion και της Teddy Group. Κυρίως όμως αντικατοπτρίζει αρκετά κοινά σημεία εταιρικής κουλτούρας και στόχων που θέτουν τις βάσεις μίας μακρόπνοής και αμοιβαία επωφελούς συνεργασίας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιστροφή σε διψήφια ανάπτυξη βλέπει για το 2024 ο όμιλος Φουρλή

Κοντά στα 30 εκατ. ευρώ θα επενδύσει φέτος ο όμιλος για την επέκταση των αλυσίδων του αλλά και την ανακαίνιση υφιστάμενων καταστημάτων ΙΚΕΑ και Intersport. Μειώσεις τιμών σε δημοφιλή προϊόντα της σουηδικής αλυσίδας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στον Πύργο του Πειραιά έστησε η Zara το μεγαλύτερο κατάστημά της

Πρόκειται για το δεύτερο μεγαλύτερο κατάστημα στην Ευρώπη, το οποίο διαθέτει συλλογές ρούχων σε αποκλειστικότητα και ενσωματώνει τεχνολογικές καινοτομίες για την εξυπηρέτηση του επισκέπτη.
JYSK
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δυναμική επέκταση δικτύου από την Jysk, πού ανοίγουν νέα καταστήματα

Η αλυσίδα επεκτείνει το δίκτυο της με έξι νέα καταστήματα κατά την τρέχουσα χρήση, στοχεύοντας σε 75 σημεία μέσα στην επόμενη διετία. Ανακαίνισης παλαιότερων καταστημάτων με το νέο concept 3.0.