ΓΔ: 873.1 -1.54% Τζίρος: 95.53 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: EXCELSIOR AD BELGRADE

Στην θυγατρική BMP AD Novi Beograd της Λάμψα μεταβιβάστηκε το Excelsior Beograd

Ολοκληρώθηκε η πώληση του 100% των μετοχών της ιδιοκτήτριας εταιρείας του ξενοδοχείου «Excelsior AD Beograd», από την Λάμψα στην Σερβική εταιρεία «BMP AD Novi Beograd», 100% θυγατρική της Λάμψα αντί τιμήματος περίπου 5,62 εκατ. ευρώ.

Η «Εταιρεία Ελληνικών Ξενοδοχείων Λάμψα Α.Ε.» ανακοινώνει τις παρακάτω πληροφορίες σχετικά με το ξενοδοχείο Mercure Excelsior που εκμεταλλεύεται στο Βελιγράδι:

Α) Τον Δεκέμβριο του 2019 η «Εταιρεία Ελληνικών Ξενοδοχείων Λάμψα Α.Ε.» κατέστη 100% μέτοχος της ιδιοκτήτριας εταιρείας του ξενοδοχείου «Excelsior AD Beograd» κατόπιν ολοκλήρωσης διαδικασίας εξαγοράς των υπόλοιπων μετοχών από εναπομείναντες μετόχους.

Β) Τον Ιανουάριο του 2020 ολοκληρώθηκε η πώληση του 100% των μετοχών της ιδιοκτήτριας εταιρείας του ξενοδοχείου «Excelsior AD Beograd» (63.859 μετοχές), μέσω Χρηματιστηρίου στην Σερβία στο οποίο είναι εισηγμένη, από την «Εταιρεία Ελληνικών Ξενοδοχείων Λάμψα Α.Ε.» στην Σερβική εταιρεία «BMP AD Novi Beograd», 100% θυγατρική της Λάμψα ΑΕ και ιδιοκτήτριας του ξενοδοχείου «Hyatt Regency Belgrade», αντί τιμήματος 10.347 δηναρίων Σερβίας ανά μετοχή, ήτοι συνολικού τιμήματος περίπου €5.628.000. Η αξία της συναλλαγής ήταν αποτέλεσμα αποτίμησης ανεξάρτητου εκτιμητή, όπως επιβάλλει η σχετική νομοθεσία και οι κανόνες της τοπικής Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενισχύει τη συμμετοχή της στην εταιρεία ΛΑΜΨΑ η οικογένεια Λασκαρίδη 

Όπως διευκρινίζεται στην ανακοίνωση μία σειρά συναλλαγών αγοραπωλησιών μετοχών που έγινε αποτελούν «απλώς εσωτερικές ανακατανομές των οικογενειών Λασκαρίδη, με ουσιαστική ενίσχυση της συμμετοχής της ευρύτερης οικογένειας».
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Διαψεύδει η Λάμψα τις φήμες πώλησης του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετανία

Κύκλοι της εταιρείας αναφέρουν ότι «"πληροφορίες” περί πώλησης του Ξενοδοχείου "Μεγάλη Βρετανία”, κινούνται στη σφαίρα του φαιδρού και δη σε μία περίοδο ιδιαίτερα δύσκολη για τη χώρα και τον ελληνικό τουρισμό, στην οποία δεν χωρούν αστειότητες»