ΓΔ: 830.1 0.62% Τζίρος: 17.61 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:03:06 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Η Interamerican επενδύει στην ανάπτυξη ηγετών στις πωλήσεις

Για το 2020, έχουν ήδη προγραμματισθεί 11 εκπαιδευτικές δράσεις της Σχολής Management της εταιρείας για το management και το leadership, διάρκειας 20 ημερών, στις οποίες συμμετέχουν πάνω από 120 συντονιστές και unit managers του εταιρικού δικτύου πωλήσεων.

Ολοκληρώθηκε τον Φεβρουάριο ένα πολυήμερο πρόγραμμα της Σχολής Management Interamerican, που οργανώθηκε στην Πάτρα με τη συμμετοχή 25 συντονιστών και unit managers του εταιρικού δικτύου πωλήσεων, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Το πρόγραμμα, που αφορούσε στην τακτική ένταξη της εκπαίδευσης των ασφαλιστικών συμβούλων στην καθημερινή δραστηριότητα ενός γραφείου πωλήσεων, αναπτύχθηκε σε δύο ενότητες:

  • Στην ενσωμάτωση συγχρόνων πρακτικών μάθησης και ανάπτυξης δεξιοτήτων στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση, που παρουσίασε ο Γιάννης Γιαννακόπουλος, υπεύθυνος Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Δικτύων Πωλήσεων της εταιρείας.
  • Στην οργάνωση εργαστηρίου στο πλαίσιο του εστιασμένου Agency Management Training Course (AMTC) της LIMRA, με ομαδικές εργασίες, role-plays και πρακτική εξάσκηση, που συντόνισε ο Μανώλης Κυριάκου, Senior Regional Executive της LIMRA & LOMA.

Η επόμενη και τελευταία θεματική ενότητα του Agency Management Training Course αφορά στη διαχείριση της απόδοσης, που αποτελεί μια από τις κύριες εργασίες ενός agency manager και θα υλοποιηθεί τον Απρίλιο.

Για το 2020, έχουν ήδη προγραμματισθεί 11 εκπαιδευτικές δράσεις της Σχολής Management της εταιρείας για το management και το leadership, διάρκειας 20 ημερών, στις οποίες συμμετέχουν περισσότεροι από 120 συντονιστές και unit managers του εταιρικού δικτύου πωλήσεων.

Η Interamerican επενδύει συνεχώς στην ουσιαστική κατάρτιση των συνεργατών της στις πωλήσεις και ταυτόχρονα, προετοιμάζει τους μελλοντικούς managers. Στόχο της εταιρείας αποτελεί η δημιουργία προηγμένου δυναμικού ηγετών στη διανομή μέσω του δικτύου ασφαλιστικών συμβούλων, που θα κατανοούν τις εξελίξεις στο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον, θα ακολουθούν τις σύγχρονες τάσεις και πρακτικές και θα είναι σε θέση να αξιοποιούν τις δυνατότητες που παρέχει η ψηφιακή τεχνολογία.

Με τη Σχολή Management, η Interamerican αναπτύσσει ένα μοναδικό περιβάλλον διαρκούς και συστηματικής βελτίωσης των δεξιοτήτων ηγεσίας, σε κάθε βαθμίδα management των γραφείων πωλήσεων: στους συντονιστές, τους unit managers και τους υποψήφιους unit managers. Η Σχολή καλύπτει την ανάγκη για κατάρτιση και ανάπτυξη ηγετών με εστίαση στον πελάτη και το μέλλον, αναδεικνύοντας νέες διαστάσεις στη λειτουργία του συστήματος agency, νέες γνώσεις και εργαλεία.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Interamerican: Πτώση 11,8% σε αποζημιώσεις και πληρωμές το α' εξάμηνο

Οι καταβολές σημείωσαν μείωση, κυρίως λόγω της μείωσης των αποζημιώσεων για περιουσιακά στοιχεία (κατοικίες και επιχειρήσεις, οχήματα). Κατά μέσο όρο, ημερησίως η εταιρεία πλήρωνε 610 χιλ. ευρώ σε 1.000 περίπου πελάτες της και δικαιούχους.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πλήρωσε 79,5 εκ. ευρώ στο τετράμηνο σε πελάτες και δικαιούχους η Interamerican

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ασφαλιστικής, διαχειρίστηκε από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο 142.241 περιπτώσεις καταβολών πληρώνοντας τουλάχιστον 1.756 πελάτες ή δικαιούχους καθημερινά