bd-sprite

Έρχονται τα ηλεκτρικά ταξί στη Θεσσαλονίκη

Την πεποίθησή του ότι μέσα στο επόμενο έτος θα κυκλοφορούν ηλεκτρικά ταξί στη Θεσσαλονίκη εξέφρασε ο πρόεδρος του Συνεταιρισμού Ραδιοταξί Taxiway, Θεόδωρος Σταυρίδης.

Την πεποίθησή του ότι μέσα στο επόμενο έτος θα κυκλοφορούν ηλεκτρικά ταξί στη Θεσσαλονίκη εξέφρασε ο πρόεδρος του Συνεταιρισμού Ραδιοταξί Taxiway, Θεόδωρος Σταυρίδης, ενώ αποκάλυψε ότι τους επόμενους μήνες θα υπάρξει και ένα ηλεκτροκίνητο μοντέλο, το οποίο θα κυκλοφορηθεί στην πόλη και το οποίο θα μπορούν να οδηγούν οι επαγγελματίες του χώρου για να βγάλουν τα συμπεράσματά τους.

«Με αυτόν τον τρόπο οι επαγγελματίες του χώρου θα μπορούν να το γνωρίσουν, να δουν τα πλεονεκτήματά του, σε σχέση με τα συμβατικά αυτοκίνητα και να βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα για το κέρδος που θα έχουν σε σχέση με τα οχήματα που διαθέτουν τώρα», αναφέρει ο κ. Σταυρίδης.

Τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα Nissan LEAF και Nissan e-NV200 Evalia παρουσιάστηκαν σήμερα πρώτη μέρα της ΔΕΘ ως τα «ταξί του μέλλοντος» κάνοντας επίδειξη των δυνατοτήτων τους, σε συνδυασμό με όλες τις σύγχρονες υπηρεσίες που προσφέρουν τα ραδιοταξί. Παράλληλα, οι επισκέπτες του περιπτέρου, αλλά και οι επαγγελματίες ενημερώθηκαν για τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης και της ευφυούς κινητικότητας, ενώ υπήρξε σύστημα προβολής των τουριστικών σημείων της πόλης στους επιβάτες, μέσα από μια αναδρομή στο παρελθόν και τη λειτουργία των ταξί, δεκαετίες πριν.

«Όλα ξεκινούν από τις υποδομές. Όταν αυτές κατασκευαστούν, τότε θα δούμε και τα πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι επαγγελματίες είναι έτοιμοι να αγοράσουν αυτοκίνητα. Περιμένουν μόνο να κατασκευαστούν σταθμοί φόρτισης, όπου θα μπορούν να φορτίζουν χωρίς προβλήματα τα αυτοκίνητά τους. Παράλληλα η κυβέρνηση θα πρέπει να δώσει κίνητρα για την απόκτησή τους. Στην Ευρώπη πάνω σε αυτό το κομμάτι έχουν κάνει άλματα. Στην Ολλανδία για παράδειγμα σήμερα υπάρχουν 3600 φορτιστές, ενώ στην Ελλάδα οι σταθμοί φόρτισης είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού», ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του Συνεταιρισμού Ραδιοταξί Taxiway.

Από την πλευρά του ο επικεφαλής του τμήματος επικοινωνίας της Nissan, Ιωάννης Μεθενίτης υποστήριξε πως: «Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι αυτά που θα κάνουν την διαφορά σε σχέση με τα συμβατικά οχήματα στον τομέα της οικονομίας. Η συντήρησή τους είναι ελάχιστοι, τα αναλώσιμα ελάχιστα και η οικονομία μεγάλη, καθώς χρειάζονται μόλις 2 ευρώ για τα 100 χιλιόμετρα. Η Nissan σήμερα διαθέτει δύο αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Το Nissan e-NV200 Evalia είναι ένα επταθέσιο όχημα ιδανικό για πολυμελείς οικογένειες και το Nissan LEAF το οποίο από το 2010 έχει κάνει 400.000 πωλήσεις και αποτελεί μια πολύ καλή λύση για τους επαγγελματίες του χώρου και όχι μόνο. Το πρώτο έχει αυτονομία σε μικτή χρήση 200 χιλιόμετρα και το δεύτερο 270 χιλιόμετρα. Όταν υπάρξουν οι υποδομές και τα κίνητρα, τότε είναι σίγουρο ότι οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα αυξηθούν κατακόρυφα».

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην Θεσσαλονίκη αυξάνεται ο ανταγωνισμός για τα ηλεκτρικά πατίνια

Η Hive, που είναι ήδη παρούσα στην Αθήνα από τον περασμένο Μάρτιο, αποκτά πλέον παρουσία και σε δεύτερη ελληνική πόλη, επιδιώκοντας να εδραιώσει περαιτέρω την παρουσία της και στην ελληνική αγορά.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τρ. Πειραιώς: Ανοίγει νέους δρόμους στη 84η ΔΕΘ

Σημαντική παρουσία της Τράπεζας Πειραιώς στην 84η ΔΕΘ, ως Χορηγός του 4ου Διεθνούς Συνεδρίου Αγροδιατροφικής Επιχειρηματικότητας Global Agripreneurs Summit -GAS, που πραγματοποιείται στην Helexpo από τις 7 μέχρι και τις 11 Σεπτεμβρίου 2019.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πρώτα πρατήρια υδρογόνου από την AVIN, «ποντάρει» και στην ηλεκτροκίνηση

Μέσα στο 2024 το πρώτο πρατήριο με υδρογόνο στην Αθηνών - Κορίνθου, το 2025 το δεύτερο στην Ακράτα. Επενδύσεις 1,5 δισ. από τον όμιλο στη δραστηριότητα των καυσίμων. Νέες ευκαιρίες «βλέπει» στην ηλεκτροκίνηση.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αφήνει πίσω το δύσκολο 2023 η Elvalhalcor, αισιοδοξία για το 2024

Ανοδική κίνηση στις τιμές του αλουμινίου και του χαλκού. Ευνοϊκή συγκυρία για τα προϊόντα με εφαρμογές σε συσκευασία τροφίμων, ηλεκτροκίνηση και αντλίες θερμότητας. Τι λέει η διοίκηση για κόστος χρήματος, επενδύσεις και τα «πραγματικά» EBITDA.