ΓΔ: 1236.2 1.25% Τζίρος: 94.24 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shuterstock

«Κυνηγοί» on-line προσφορών οι Έλληνες καταναλωτές

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
Έλληνες και Πορτογάλοι καταναλωτές αναδεικνύονται ως οι απόλυτοι «κυνηγοί προσφορών» καθώς το 50% κάνει αγορές μόνο σε είδη που βρίσκονται σε έκπτωση, ενώ ακολουθούν οι Βρετανοί με ποσοστό 31%.

Τις αγοραστικές συνήθειες των Ευρωπαίων καταναλωτών σε ό,τι αφορά τις διαδικτυακές αγορές καταγράφει πρόσφατη έρευνα της μηχανής αναζήτησης για brands μόδας Lyst σε 47 χώρες της γηραιάς ηπείρου για το πρώτο εξάμηνο του 2019. Έλληνες και Πορτογάλοι αναδεικνύονται ως οι απόλυτοι «κυνηγοί προσφορών», καθώς το 50% κάνει αγορές μόνο σε είδη που βρίσκονται σε έκπτωση, ενώ ακολουθούν οι Βρετανοί με ποσοστό 31%.

Στον αντίποδα, μόνο το 16% των Νορβηγών δηλώνει ότι ενδιαφέρεται για τις προσφορές, ενώ με ποσοστά κάτω του 20% ακολουθούν οι καταναλωτές σε Σουηδία, Γαλλία και Γερμανία. Αντιστοίχως, ένας μόλις στους τέσσερις Ολλανδούς (24%) ενδιαφέρεται για τις προσφορές.

Στην χώρα μας η ιταλική φίρμα Gucci αναδεικνύεται κορυφαία σε αναζήτηση, ενώ σημαντικό ενδιαφέρον καταγράφεται και για τα είδη των εταιρειών Tod’s και Off-White. Η μέση δαπάνη ανά παραγγελία ανέρχεται σε 226 ευρώ για τις γυναίκες και 170 ευρώ για τους άνδρες, με τα υποδήματα να κερδίζουν κυρίως το ενδιαφέρον των πρώτων και τα αξεσουάρ των δεύτερων.

Όχι τυχαία, το πριγκιπάτο του Μονακό κατακτά την πρώτη θέση σε ό,τι αφορά την μέση δαπάνη για αγορές online, με 815 ευρώ ανά παραγγελία, ενώ πανευρωπαϊκά, οι γυναίκες φαίνεται ότι ξοδεύουν περισσότερο από τους άνδρες, με εξαίρεση την Ιταλία όπου τα δεδομένα αντιστρέφονται.

Στα ενδιαφέροντα ευρήματα της έρευνας συγκαταλέγεται το πανευρωπαϊκό ενδιαφέρον για τα είδη athleisure, δηλαδή τα είδη ένδυσης και υπόδησης που συνδυάζουν το sport με το casual, αντικατοπτρίζοντας την διεθνή απήχηση της συγκεκριμένης κατηγορίας. Μάρκες όπως Nike και Adidas βρίσκονται στην κορυφή του ενδιαφέροντος, με τις ουδέτερες αποχρώσεις να κερδίζουν τις εντυπώσεις το 2019.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μετ' εμποδίων η εξυγίανση της Folli Follie, νέο πρόβλημα οι εκλογές

Οι επαναληπτικές εκλογές του Ιουνίου δημιουργούν ερωτηματικά για τον χρόνο τέλεσης της ποινικής δίκης και αποδέσμευσης κρίσιμων περιουσιακών στοιχείων. Η εταιρεία πληρώνει μισθούς, καθυστερεί άλλες υποχρεώσεις.
ΙΚΕΑ - The Mall Athens
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Φουρλής: Ισχυρή αύξηση των πωλήσεων, προβληματίζουν τα επιτόκια

Ξεπέρασε το 20% η αύξηση πωλήσεων του πρώτου τριμήνου και συνεχίζεται με τον ίδιο ρυθμό. Ο τριπλασιασμός των επιτοκίων πιέζει την κερδοφορία, αντίβαρο η αναδιαπραγμάτευση μισθωμάτων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Notos Galleries: Νέα εμπορικά σήματα, εφαρμόζεται το σχέδιο εξυγίανσης

Ο όμιλος έκλεισε την χρήση του 2022 με πωλήσεις άνω των 110 εκατ. ευρώ και αναμένεται περαιτέρω ενίσχυση των εσόδων του, καθώς προχώρησε σε νέες συμφωνίες διανομής γνωστών brands καλλυντικών και ένδυσης.
Pepco
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ξεπέρασε το 20% η αύξηση πωλήσεων του ομίλου Pepco στο εξάμηνο

Ο όμιλος επεκτείνει την παρουσία του πανευρωπαϊκά, διαθέτοντας επενδυτικά κονδύλια 400 εκατ. ευρώ για φέτος. Το δέκατο κατάστημα της αλυσίδας Pepco στη χώρα μας θα ανοίξει το επόμενο διάστημα στην Παιανία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το σχέδιο των πολυκαταστημάτων Attica για αύξηση ηλεκτρονικών πωλήσεων

Νέα είδη ένδυσης και υπόδυσης θα προστεθούν στο ηλεκτρονικό κατάστημα από το φθινόπωρο, τονίζει στο BD ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικά Πολυκαταστήματα, Δ. Μπούμης. Στα επίπεδα του 2019 οι πωλήσεις του 2022.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ισχυρή ζήτηση και συγκράτηση τιμών δίνουν ώθηση στην πασχαλινή αγορά

Εκπρόσωποι του εμπορικού κόσμου κάνουν λόγο για επιδόσεις που υπερβαίνουν τα επίπεδα του 2019. Οι καταναλωτές επέστρεψαν μαζικά στα καταστήματα, και τόνωσαν τους τζίρους σε ένδυση, υπόδηση και παιχνίδια.