ΓΔ: 1448.7 0.06% Τζίρος: 152.33 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shuterstock

«Κυνηγοί» on-line προσφορών οι Έλληνες καταναλωτές

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
Έλληνες και Πορτογάλοι καταναλωτές αναδεικνύονται ως οι απόλυτοι «κυνηγοί προσφορών» καθώς το 50% κάνει αγορές μόνο σε είδη που βρίσκονται σε έκπτωση, ενώ ακολουθούν οι Βρετανοί με ποσοστό 31%.

Τις αγοραστικές συνήθειες των Ευρωπαίων καταναλωτών σε ό,τι αφορά τις διαδικτυακές αγορές καταγράφει πρόσφατη έρευνα της μηχανής αναζήτησης για brands μόδας Lyst σε 47 χώρες της γηραιάς ηπείρου για το πρώτο εξάμηνο του 2019. Έλληνες και Πορτογάλοι αναδεικνύονται ως οι απόλυτοι «κυνηγοί προσφορών», καθώς το 50% κάνει αγορές μόνο σε είδη που βρίσκονται σε έκπτωση, ενώ ακολουθούν οι Βρετανοί με ποσοστό 31%.

Στον αντίποδα, μόνο το 16% των Νορβηγών δηλώνει ότι ενδιαφέρεται για τις προσφορές, ενώ με ποσοστά κάτω του 20% ακολουθούν οι καταναλωτές σε Σουηδία, Γαλλία και Γερμανία. Αντιστοίχως, ένας μόλις στους τέσσερις Ολλανδούς (24%) ενδιαφέρεται για τις προσφορές.

Στην χώρα μας η ιταλική φίρμα Gucci αναδεικνύεται κορυφαία σε αναζήτηση, ενώ σημαντικό ενδιαφέρον καταγράφεται και για τα είδη των εταιρειών Tod’s και Off-White. Η μέση δαπάνη ανά παραγγελία ανέρχεται σε 226 ευρώ για τις γυναίκες και 170 ευρώ για τους άνδρες, με τα υποδήματα να κερδίζουν κυρίως το ενδιαφέρον των πρώτων και τα αξεσουάρ των δεύτερων.

Όχι τυχαία, το πριγκιπάτο του Μονακό κατακτά την πρώτη θέση σε ό,τι αφορά την μέση δαπάνη για αγορές online, με 815 ευρώ ανά παραγγελία, ενώ πανευρωπαϊκά, οι γυναίκες φαίνεται ότι ξοδεύουν περισσότερο από τους άνδρες, με εξαίρεση την Ιταλία όπου τα δεδομένα αντιστρέφονται.

Στα ενδιαφέροντα ευρήματα της έρευνας συγκαταλέγεται το πανευρωπαϊκό ενδιαφέρον για τα είδη athleisure, δηλαδή τα είδη ένδυσης και υπόδησης που συνδυάζουν το sport με το casual, αντικατοπτρίζοντας την διεθνή απήχηση της συγκεκριμένης κατηγορίας. Μάρκες όπως Nike και Adidas βρίσκονται στην κορυφή του ενδιαφέροντος, με τις ουδέτερες αποχρώσεις να κερδίζουν τις εντυπώσεις το 2019.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δοκιμασία αντοχής της Folli Follie εν αναμονή της δικαστικής απόφασης

Η σύνδεση της μεταβίβασης των περιουσιακών στοιχείων με την κατάληξη της ποινικής δίκης κρατά «κλειδωμένα» 33 εκατ. ευρώ και θέτει σε κίνδυνο την επανεκκίνηση της εταιρείας με νέο σχήμα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι εξελίξεις στη Μέση Ανατολή θα κρίνουν φέτος τις επιδόσεις της Jumbo

Προς το παρόν δεν έχουν επηρεαστεί τα οικονομικά μεγέθη, τονίζει ο Απ. Βακάκης. Γιατί η Jumbo πήρε μετοχές στην Trade Estates αλλά δεν σκοπεύει να ανοίξει καταστήματα στα εμπορικά πάρκα της.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενισχύει την παρουσία του ο όμιλος Φουρλή με αύξηση των επενδύσεων

Στα 25 - 30 εκατ. ευρώ θα αυξηθεί φέτος η επενδυτική δαπάνη του ομίλου, ενώ προχωρά η απο-ενοποίηση της Trade Estates. Οι επιδόσεις των δραστηριοτήτων λιανικής κινήθηκαν άνω του μέσου όρου της αγοράς το πρώτο τρίμηνο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιδόσεις ρεκόρ για τη Mango το 2023, κινείται στα χνάρια της Inditex

Ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί το παράδειγμα της Inditex, αναβαθμίζοντας τις συλλογές του και κρατώντας αποστάσεις από τον φθηνότερο ανταγωνισμό. Τουλάχιστον 500 νέα καταστήματα μέχρι το 2026, τα έσοδα θα αγγίξουν τα 4 δισ.