Φωτο: Shuterstock

«Κυνηγοί» on-line προσφορών οι Έλληνες καταναλωτές

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
Έλληνες και Πορτογάλοι καταναλωτές αναδεικνύονται ως οι απόλυτοι «κυνηγοί προσφορών» καθώς το 50% κάνει αγορές μόνο σε είδη που βρίσκονται σε έκπτωση, ενώ ακολουθούν οι Βρετανοί με ποσοστό 31%.

Τις αγοραστικές συνήθειες των Ευρωπαίων καταναλωτών σε ό,τι αφορά τις διαδικτυακές αγορές καταγράφει πρόσφατη έρευνα της μηχανής αναζήτησης για brands μόδας Lyst σε 47 χώρες της γηραιάς ηπείρου για το πρώτο εξάμηνο του 2019. Έλληνες και Πορτογάλοι αναδεικνύονται ως οι απόλυτοι «κυνηγοί προσφορών», καθώς το 50% κάνει αγορές μόνο σε είδη που βρίσκονται σε έκπτωση, ενώ ακολουθούν οι Βρετανοί με ποσοστό 31%.

Στον αντίποδα, μόνο το 16% των Νορβηγών δηλώνει ότι ενδιαφέρεται για τις προσφορές, ενώ με ποσοστά κάτω του 20% ακολουθούν οι καταναλωτές σε Σουηδία, Γαλλία και Γερμανία. Αντιστοίχως, ένας μόλις στους τέσσερις Ολλανδούς (24%) ενδιαφέρεται για τις προσφορές.

Στην χώρα μας η ιταλική φίρμα Gucci αναδεικνύεται κορυφαία σε αναζήτηση, ενώ σημαντικό ενδιαφέρον καταγράφεται και για τα είδη των εταιρειών Tod’s και Off-White. Η μέση δαπάνη ανά παραγγελία ανέρχεται σε 226 ευρώ για τις γυναίκες και 170 ευρώ για τους άνδρες, με τα υποδήματα να κερδίζουν κυρίως το ενδιαφέρον των πρώτων και τα αξεσουάρ των δεύτερων.

Όχι τυχαία, το πριγκιπάτο του Μονακό κατακτά την πρώτη θέση σε ό,τι αφορά την μέση δαπάνη για αγορές online, με 815 ευρώ ανά παραγγελία, ενώ πανευρωπαϊκά, οι γυναίκες φαίνεται ότι ξοδεύουν περισσότερο από τους άνδρες, με εξαίρεση την Ιταλία όπου τα δεδομένα αντιστρέφονται.

Στα ενδιαφέροντα ευρήματα της έρευνας συγκαταλέγεται το πανευρωπαϊκό ενδιαφέρον για τα είδη athleisure, δηλαδή τα είδη ένδυσης και υπόδησης που συνδυάζουν το sport με το casual, αντικατοπτρίζοντας την διεθνή απήχηση της συγκεκριμένης κατηγορίας. Μάρκες όπως Nike και Adidas βρίσκονται στην κορυφή του ενδιαφέροντος, με τις ουδέτερες αποχρώσεις να κερδίζουν τις εντυπώσεις το 2019.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δύσκολο για την Jumbo το κρίσιμο τρίμηνο Οκτωβρίου - Δεκεμβρίου

Πτώση πωλήσεων 5% αναμένεται να καταγράψει η Jumbo το τελευταίο τρίμηνο του έτους, όπου συγκεντρώνεται το 35% των ετήσιων εσόδων. Ανθεκτικό το επιχειρηματικό μοντέλο, σύμφωνα με την Παντελάκης Securities.