bd-sprite

McArthurGlen: Ειδικές «παροχές» για το άνοιγμα εμπορικών κέντρων

Ο βρετανικός όμιλος έχει παραιτηθεί από όλα τα βασικά ενοίκια για το διάστημα από την 1η Απριλίου έως και τις 30 Ιουνίου. Ικανοποιητική η κίνηση στο εκπτωτικό χωριό των Σπάτων.

Σε σημαντικές διευκολύνσεις προς τους συνεργάτες του έχει προχωρήσει o όμιλος της McArthurGlen, στην επανέναρξη της λειτουργίας των εμπορικών κέντρων κι εκπτωτικών του χωριών σε όλη την Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.

Ο εμπορικός προορισμός στα Σπάτα ξανάνοιξε τις πύλες του για το καταναλωτικό κοινό στις 18 Μαΐου, εφαρμόζοντας όλα τα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας αλλά και διαθέτοντας επιπλέον το πλεονέκτημα των άνετων εξωτερικών χώρων και της λειτουργίας και όλες τις Κυριακές (από Μάιο μέχρι Οκτώβριο). Πλέον, πανευρωπαϊκά έχουν επανεκκινήσει την λειτουργία τους συνολικά 19 από τα 25 εκπτωτικά χωριά, με εξαίρεση κατά βάση την αγορά της Βρετανίας, όπου οι ρυθμοί που ακολουθούνται είναι βραδύτεροι εξαιτίας της πανδημίας.

Υπό τη σκιά των οικονομικών συνεπειών της πανδημίας, ο βρετανικός όμιλος έχει παραιτηθεί από όλα τα βασικά ενοίκια για τους χώρους του σε ό,τι αφορά το διάστημα από την 1η Απριλίου έως και τις 30 Ιουνίου, καθώς επίσης και τα ενοίκια βάσει κύκλου εργασιών και τις χρεώσεις προωθητικών ενεργειών marketing για όλα τα εμπορικά κέντρα που έχουν κλείσει.

Επιπλέον, από την 1η Ιουλίου έως και το τέλος του τρέχοντος έτους, η McArthurGlen θα χρεώνει είτε το ενοίκιο βάσει κύκλου εργασιών ή ένα σημαντικά μειωμένο μίσθωμα, όποιο από τα δύο ποσά είναι υψηλότερο. Στόχο της πρωτοβουλίας, που αφορά και το εκπτωτικό χωριό των Σπάτων, αποτελεί η συνδρομή των συνεργατών του ομίλου σε μία εξαιρετικά απαιτητική συγκυρία, με ενισχυμένη αβεβαιότητα σε ότι αφορά το λιανεμπόριο διεθνώς.

Μόλις χθες πάντως προστέθηκε ένα νέο κατάστημα της ολλανδικής εταιρείας ρούχων Scotch & Soda στους χώρους του εκπτωτικού χωριού, συνολικού εμβαδού 108 τμ, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, θα ακολουθήσουν κι άλλες προσθήκες στο προσφερόμενο μείγμα brands μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Η προσέλευση του καταναλωτικού κοινού στον εμπορικό προορισμό των Σπάτων κρίνεται ικανοποιητική κατά τις δύο εβδομάδες της επαναλειτουργίας, ωστόσο κρίσιμος και ασαφής προς το παρόν παράγοντας παραμένουν οι αφίξεις τουριστών στην χώρα μας.

Εκτιμάται ότι οι τουρίστες που φθάνουν στην Αθήνα -Ευρωπαίοι και μη- συνεισέφεραν έως πέρσι περί το 20% του ετήσιου τζίρου του εκπτωτικού χωριού, ενώ ειδικότερα οι επισκέπτες από Ασία, Ρωσία και Ισραήλ φαίνεται να πρωταγωνιστούν σε αγορές tax free από το εκπτωτικό χωριό. Ωστόσο, οι προοπτικές για φέτος είναι προσαρμοσμένες στα νέα δεδομένα και τίποτα δεν μπορεί να προβλεφθεί με σαφήνεια, προτού ξεκινήσουν οι πτήσεις από το εξωτερικό.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στον Πύργο του Πειραιά έστησε η Zara το μεγαλύτερο κατάστημά της

Πρόκειται για το δεύτερο μεγαλύτερο κατάστημα στην Ευρώπη, το οποίο διαθέτει συλλογές ρούχων σε αποκλειστικότητα και ενσωματώνει τεχνολογικές καινοτομίες για την εξυπηρέτηση του επισκέπτη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δυναμική επέκταση δικτύου από την Jysk, πού ανοίγουν νέα καταστήματα

Η αλυσίδα επεκτείνει το δίκτυο της με έξι νέα καταστήματα κατά την τρέχουσα χρήση, στοχεύοντας σε 75 σημεία μέσα στην επόμενη διετία. Ανακαίνισης παλαιότερων καταστημάτων με το νέο concept 3.0.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δοκιμασία αντοχής της Folli Follie εν αναμονή της δικαστικής απόφασης

Η σύνδεση της μεταβίβασης των περιουσιακών στοιχείων με την κατάληξη της ποινικής δίκης κρατά «κλειδωμένα» 33 εκατ. ευρώ και θέτει σε κίνδυνο την επανεκκίνηση της εταιρείας με νέο σχήμα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι εξελίξεις στη Μέση Ανατολή θα κρίνουν φέτος τις επιδόσεις της Jumbo

Προς το παρόν δεν έχουν επηρεαστεί τα οικονομικά μεγέθη, τονίζει ο Απ. Βακάκης. Γιατί η Jumbo πήρε μετοχές στην Trade Estates αλλά δεν σκοπεύει να ανοίξει καταστήματα στα εμπορικά πάρκα της.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενισχύει την παρουσία του ο όμιλος Φουρλή με αύξηση των επενδύσεων

Στα 25 - 30 εκατ. ευρώ θα αυξηθεί φέτος η επενδυτική δαπάνη του ομίλου, ενώ προχωρά η απο-ενοποίηση της Trade Estates. Οι επιδόσεις των δραστηριοτήτων λιανικής κινήθηκαν άνω του μέσου όρου της αγοράς το πρώτο τρίμηνο.