ΓΔ: 1392.62 0.84% Τζίρος: 117.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Παπουτσάνης

Παπουτσάνης: Αύξηση 45% στον κύκλο εργασιών το α' εξάμηνο 

Οι υψηλές επιδόσεις των κατηγοριών των επώνυμων προϊόντων, των παραγωγών για τρίτους, αλλά και η αύξηση των πωλήσεων των ειδικών σαπωνομαζών αντιστάθμισαν τη μείωση των πωλήσεων προς τη ξενοδοχειακή αγορά.

Ισχυρή ανάπτυξη κατά 45% σημείωσε το πρώτο εξάμηνο του 2020 ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, λόγω των υψηλών επιδόσεων των κατηγοριών των επώνυμων προϊόντων, των παραγωγών για τρίτους, αλλά και της αύξησης των πωλήσεων των ειδικών σαπωνομαζών, πρώτης ύλης για την παραγωγή στερεού σαπουνιού. Ως αποτέλεσμα, αντισταθμίστηκε η μείωση των πωλήσεων προς τη ξενοδοχειακή αγορά.

Το σύνολο των πωλήσεων της Παπουτσάνης ανήλθε σε 20,9 εκατ. ευρώ, έναντι 14,4 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2019, ενώ οι εξαγωγές ενισχύθηκαν στα 10,4 εκατ. ευρώ, που αντιπροσωπεύει ποσοστό 50% του συνολικού κύκλου εργασιών, καταγράφοντας αύξηση ύψους 55%, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Το 26% του συνολικού κύκλου εργασιών προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 10% από πωλήσεις προς τη ξενοδοχειακή αγορά, το 49% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 15% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.

Παράλληλα, από τις αρχές Απριλίου, η Παπουτσάνης έχοντας λάβει την έγκριση των αρμόδιων αρχών, ενσωμάτωσε την παραγωγή βιοκτόνων και απολυμαντικών με χρήση οινοπνεύματος στην κύρια δραστηριότητά της, αξιοποιώντας μέρος της παραγωγής της υπερσύγχρονης μονάδας στη Ριτσώνα Ευβοίας δεδομένου ότι διαθέτει την παραγωγική ικανότητα και ευελιξία να καλύψει άμεσα και στο μεγαλύτερο βαθμό τις ανάγκες της χώρας.  Τα προϊόντα αυτά διατίθενται σε ποικιλία μεγεθών και συσκευασιών, τόσο για ατομική χρήση όσο και για τις ανάγκες βιομηχανικών και εταιρικών πελατών, μεγάλων καταστημάτων και ξενοδοχείων.  

Επισκόπηση ανά Τομέα Δραστηριότητας

Επώνυμα Προϊόντα

Η συγκεκριμένη κατηγορία αυξήθηκε το πρώτο εξάμηνο του 2020 κατά 26% σε σχέση με το αντίστοιχο  εξάμηνο του 2019, ωφελούμενη τόσο από την αυξημένη ζήτηση στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής αλλά και αντισηπτικών, ως συνέπεια της πανδημίας του COVID-19.

Ξενοδοχειακά Προϊόντα

Η κατηγορία κατά το πρώτο εξάμηνο συρρικνώθηκε κατά 61% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2019, μια που οι συνθήκες δεν επέτρεψαν στα ξενοδοχεία να λειτουργήσουν όπως προγραμμάτιζαν. Η μείωση ήταν πιο έντονη στην εγχώρια αγορά, αγγίζοντας το 71%, ενώ οι πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων στο εξωτερικό μειώθηκαν κατά 44% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2019, δεδομένου ότι σε πολλές χώρες στην Ευρώπη, αλλά και στην Αμερική, οι περιορισμοί σε ταξίδια και η επακόλουθη μείωση διανυκτερεύσεων καθυστέρησαν σε σχέση με την Ελλάδα.

Προϊόντα Τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα)

Η συγκεκριμένη κατηγορία παρουσίασε αύξηση κατά 48% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2019. Η ανάπτυξη αυτή προήλθε από την περαιτέρω σημαντική διεύρυνση συνεργασίας με πολυεθνική εταιρεία του εξωτερικού για την παραγωγή προϊόντων της που είχε ήδη ξεκινήσει να αναπτύσσεται σημαντικά από το δεύτερο τρίμηνο του 2019. Επιπλέον, η ζήτηση όλων των πελατών εσωτερικού και εξωτερικού σε στερεό σαπούνι και άλλα προϊόντα προσωπικής υγιεινής ήταν ενισχυμένη. Τέλος η εν λόγω κατηγορία ενισχύθηκε περαιτέρω και από τις πωλήσεις αντισηπτικών σε εγχώριους βιομηχανικούς πελάτες.

Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών

Η συγκεκριμένη κατηγορία αφορά κυρίως εξαγωγές και αναπτύχθηκε κατά 47%. Η ανάπτυξη οφείλεται κυρίως στη διεύρυνση του πελατολογίου αλλά και τη γενικότερα αυξημένη ζήτηση, καθώς αποτελεί ενδιάμεσο προϊόν που χρησιμοποιείται για την παραγωγή σαπώνων. Εκτιμάται ότι οι βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνόμαζας θα διατηρήσουν τις θετικές επιδόσεις τους και για το υπόλοιπο της χρονιάς, καταγράφοντας συνολικά διψήφια ανάπτυξη, ενώ εξετάζονται και νέες συνεργασίες

Προοπτικές

Μετά από ένα ικανοποιητικό 2019, από πολύ νωρίς το 2020 με το ξέσπασμα της πανδημίας του COVID-19 ήταν γεμάτο πρωτόγνωρες προκλήσεις.  Η Διοίκηση της εταιρείας έθεσε από την αρχή ως πρώτη και απόλυτη προτεραιότητα την ασφάλεια των εργαζομένων και των συνεργατών της.  Οι  ομάδες της αντιμετώπισαν την κρίση με ιδιαίτερη ανθεκτικότητα και προσαρμοστικότητα, ενώ τα θετικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου απέδειξαν ότι η εταιρία μπόρεσε να ανταποκριθεί και να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες.

Για το υπόλοιπο της χρονιάς, η συνεργασία με πολύ μεγάλη γερμανική εταιρία για την παραγωγή του μεγαλύτερου μέρους των Ευρωπαϊκών τους αναγκών σε στερεό σαπούνι εξελίσσεται κανονικά με τις πρώτες παραγωγές να ξεκινούν το τρέχον τρίμηνο του έτους.  Παράλληλα το επενδυτικό πρόγραμμα είναι σε πλήρη ανάπτυξη με στόχο αρχές του 2021 να έχει διπλασιαστεί η παραγωγική ικανότητα σε στερεό σαπούνι και να έχει ξεκινήσει η παραγωγή συνθετικού σαπουνιού. Τέλος η εταιρία έχει λάβει και την οριστική  άδεια παραγωγής βιοκτόνων και απολυμαντικών που θα της δώσει τη δυνατότητα να αυξήσει τη γκάμα των σχετικών προϊόντων και μόλις το επιτρέψουν οι συνθήκες να προχωρήσει και σε εξαγωγές αυτών.

Η εταιρία συνεχίζει την προσπάθεια βελτίωσης των επιδόσεων σε όλες τις κατηγορίες δραστηριοποίησής της και στην ανάπτυξη υπαρχουσών και νέων συνεργασιών, παραμένοντας έτοιμη να προσαρμοστεί στις συνεχώς και ταχέως μεταβαλλόμενες συνθήκες.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Παπουτσάνης: Με μείωση 12% στον κύκλο εργασιών έκλεισε το 2023

Στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου ανάπτυξης του κύκλου εργασιών, η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με πολυεθνικές και άλλες μικρότερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο σαπώνων και καλλυντικών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Παπουτσάνης: Στα 47,4 εκατ. ο τζίρος το εννεάμηνο με πτώση 11%

Ενισχυμένος κατά 21% ο κύκλος εργασιών στην Ελλάδα, ενώ υποχώρησαν οι πωλήσεις στο εξωτερικό και των βιομηχανικών σαπωνωμαζών. Στο τελικό στάδιο υλοποίησης σημαντική συνεργασία με μεγάλη πολυεθνική.