Φώτο: Shutterstock

Πτώση στις πωλήσεις της Η&Μ το τρίτο τρίμηνο

Τα κέρδη προ φόρων της σουηδικής αλυσίδας ένδυσης διατηρήθηκαν στα 2 δισ. κορώνες (192 εκατ. ευρώ).

Σε αρνητικό έδαφος παρέμειναν οι επιδόσεις της σουηδικής αλυσίδας ένδυσης Η&Μ και κατά το τρίτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης, αντανακλώντας την δυσμενή επιρροή της πανδημίας στο παγκόσμιο εμπόριο. Ο κύκλος εργασιών της υποχώρησε κατά 19% το διάστημα από την 1η Ιουνίου έως και τις 31 Αυγούστου 2020, συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, διαμορφούμενος σε 50,87 δισ. σουηδικές κορώνες (περί τα 4,8 δισ. ευρώ), έναντι 62,57 δισ. κορώνες (6 δισ. ευρώ) πέρσι. Στα θετικά ωστόσο της περιόδου συγκαταλέγεται η διατήρηση της κερδοφορίας για τον όμιλο, με τα κέρδη προ φόρων να υπολογίζονται σε 2 δισ. κορώνες (192 εκατ. ευρώ), το υπό εξέταση διάστημα. 

Όπως σημειώνει η εταιρεία, η δυσμενής εξέλιξη των πωλήσεων αποτελεί απόρροια και του γεγονότος ότι περί τα 900 καταστήματα παρέμεναν κλειστά στην έναρξη του τριμήνου, από το σύνολο των 5.000, ενώ μέχρι το τέλος της περιόδου, ο αριθμός των κλειστών καταστημάτων διαμορφώθηκε σε 200. Η Η&Μ θα ανακοινώσει αναλυτικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης την 1η Οκτωβρίου. 

Σημειώνεται ότι το πρώτο εξάμηνο της χρήσης η Η&Μ στην Ελλάδα είχε πτώση πωλήσεων κατά 25% συγκριτικά με πέρυσι, με τον τζίρο να διαμορφώνεται σε 658 εκατ. κορώνες (62 εκατ. ευρώ), απόρροια της επιβολής περιορισμών στη λειτουργία των καταστημάτων. Το δίκτυο της μετράει 35 σημεία, ενώ νέες προσθήκες πραγματοποιούνται μόνο μέσω Διαδικτύου, με την αλυσίδα COS να είναι πλέον διαθέσιμη για αγορές online και στη χώρα μας. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μπαίνει οριστικά λουκέτο σε 8 καταστήματα H&M στην Ιταλία

Ο σουηδικός κολοσσός του fast fashion H&M κρατούσε κλειστά στο τέλος Μαρτίου 3.778 καταστήματα επί συνόλου 5.065 λόγω της πανδημίας. Πιθανό να κλείσουν οριστικά και άλλα καταστήματα, κυρίως στην Ευρώπη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Βουτιά» πωλήσεων 46% τον Μάρτιο για τον σουηδικό όμιλο H&M

Παρά τη δυσμενή επίδραση της πανδημίας, η H&M κατάφερε να αυξήσει κατά 8% τα έσοδά της το α' τρίμηνο του έτους. Προειδοποιεί, ωστόσο, για ραγδαία επιδείνωση το β' τρίμηνο. Στην Ελλάδα, η εταιρεία επέκτεινε τη διαδικτυακή παρουσία της.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Χτύπησε και την H&M ο κορονοϊός, μείωση πωλήσεων 24% στην Κίνα

Η Η&Μ προειδοποιεί για περαιτέρω μείωση τζίρου ειδικά στην Ευρώπη, καθώς τα καταστήματα της είναι πλέον κλειστά σε πολλές χώρες, μεταξύ των οποίων η Ελλάδα, η Ιταλία, η Ισπανία, το Βέλγιο, η Γαλλία και η Σλοβενία.