ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:10:36 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
moustakas
Το κατάστημα της αλυσίδας Μουστάκας στην Ερμού. Πηγή: www.moustakastoys.gr

Χριστούγεννα με αυξημένες αγορές παιχνιδιών «βλέπει» ο Ν. Μουστάκας

Ο επικεφαλής της ομώνυμης αλυσίδας εκτιμά ότι οι γονείς θα επιχειρήσουν να «αποζημιώσουν» τα παιδιά τους για τους περιορισμούς που επιβλήθηκαν για την πανδημία. Νέο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη.

Αισιόδοξος ότι η φετινή εορταστική περίοδος θα καταγράψει αυξημένη ζήτηση για παιχνίδια εμφανίζεται ο κ. Νίκος Μουστάκας, επικεφαλής της ομώνυμης αλυσίδας παιχνιδιών στην χώρα μας.

Στον απόηχο μίας χρονιάς η οποία παρουσίασε ισχυρές διακυμάνσεις ανά κατηγορία προϊόντος, ο κ. Μουστάκας εκτιμά ότι οι Έλληνες γονείς θα κάνουν περισσότερες αγορές για τα παιδιά τους, σε ένα βαθμό και ως ανταμοιβή για τους περιορισμούς με τους οποίους όλοι υποχρεωθήκαμε να ζήσουμε τους τελευταίους μήνες, μία πρόβλεψη που αντανακλά και τις διεθνείς τάσεις. 

Η εταιρεία σχεδιάζει το άνοιγμα ενός νέου καταστήματος πριν τη λήξη της χρονιάς, στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos, στη Θεσσαλονίκη. Ήδη λειτουργεί 13 καταστήματα με το εμπορικό σήμα Μουστάκας καθώς και τρία καταστήματα Lego, ενώ έκλεισε την περσινή χρονιά με πωλήσεις ύψους 57 εκατ ευρώ.

Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις της την φετινή χρονιά, οι θερινοί μήνες κατέγραψαν ισχυρή ζήτηση για είδη που αφορούν σε δραστηριότητες εξωτερικού χώρου, όπως πατίνια, ποδήλατα, μπάλες κλπ, ενώ το φθινόπωρο σηματοδοτήθηκε από την χλιαρή κίνηση σε ό,τι αφορά τα σχολικά είδη και την ηχηρή απουσία των αυθόρμητων αγορών. Από την αρχή του έτους ωστόσο κατηγορίες ειδών όπως επιτραπέζια και παζλ εμφανίζουν θεματικές πωλήσεις, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν δημιουργικούς τρόπους απασχόλησης των παιδιών.

Στα θετικά της φετινής χρονιάς συγκαταλέγεται και η τόνωση της ζήτησης για παιχνίδια μέσω του ψηφιακού καναλιού, τάση που αναμένεται να έχει διάρκεια, καθώς ο κ. Μουστάκας εκτιμά ότι συνολικά για τον κλάδο του παιχνιδιού οι online πωλήσεις μπορούν να αγγίξουν ακόμη και το 10% μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Βασική προϋπόθεση ωστόσο για να συμβεί αυτό συνολικά για το λιανεμπόριο αποτελεί η μείωση της επιβάρυνσης σε ό,τι αφορά τα logistics και τις υποδομές, ώστε να εξυπηρετηθεί το ιδιαίτερο ανάγλυφο της χώρας μας με λελογισμένο κόστος. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Καλλυντικά, Αγορά, Εμπόριο
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ορόσημο για τα καλλυντικά το 2023 με επιστροφή σε τζίρο προ πανδημίας

Βραδύτεροι ρυθμοί αύξησης πωλήσεων 4% - 7% αναμένονται φέτος. Ο κλάδος στρέφεται στο εξωτερικό, όπου διακρίνονται σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης. Ενισχύεται ο ρόλος του ηλεκτρονικού εμπορίου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην Πολωνία οι περισσότερες πωλήσεις του ομίλου Σαράντη το 2024

Κυρίαρχη στον τζίρο η πολωνική Stella Pack το 2024, από την Ελλάδα τα περισσότερα κέρδη. Η Ασία και η Μέση Ανατολή τίθενται στο στόχαστρο του ομίλου. Οικονομικές επιδόσεις ρεκόρ το 2023, με αύξηση κερδών σχεδόν κατά 50%.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην... επίθεση η πολωνική Pepco, έφτασε τα 27 καταστήματα στην Ελλάδα

Ο πολωνικός όμιλος είχε αυξημένα έσοδα κατά 11% το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, κυρίως χάρη στη συστηματική επέκταση των αλυσίδων του. Προβληματισμός για την Ερυθρά Θάλασσα και τις επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.