ΓΔ: 915.4 0.56% Τζίρος: 54.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:04 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutteerstock

Τα πολυτιμότερα luxury brands στον κόσμο

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
Με εννέα συνολικά επώνυμα διεθνή brands στην λίστα των 100 καλύτερων για το 2019, ο κλάδος των ειδών πολυτελείας βρίσκεται στην κορυφή των ταχύτερα αναπτυσσόμενων κλάδων στον κόσμο.

Με εννέα συνολικά επώνυμα διεθνή brands στην λίστα των 100 καλύτερων για το 2019, ο κλάδος των ειδών πολυτελείας βρίσκεται στην κορυφή των ταχύτερα αναπτυσσόμενων κλάδων στον κόσμο, για δεύτερη συνεχή χρονιά, σύμφωνα με την εταιρεία Interbrand.

Με υψηλότερο μέσο όρο ετήσιας ανάπτυξης 11%, ο κλάδος του luxury αποδεικνύει την ανθεκτικότητα αλλά και την ευελιξία των εταιρειών που τον συνθέτουν, με τον εμβληματικό ιταλικό οίκο Gucci να αναδεικνύεται «πρωταθλητής» για το 2019, καταγράφοντας αύξηση κατά 23% στην αξία του brand σε σχέση με πέρσι. Ακολουθούν οι γαλλικοί οίκοι μόδας Louis Vuitton και Chanel, με βελτίωση της εικόνας των brands τους κατά 14% και 11% αντιστοίχως.

 

Η αμερικανική εταιρεία τεχνολογίας Apple βρίσκεται στην πρώτη θέση της λίστας της Interbrand, βελτιώνοντας την εικόνα της κατά 9%, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν οι Google (+8%), Amazon (+24%), Micorsoft (+17%) και Coca Cola (-4%). Από τον κλάδο της ένδυσης η Nike βρίσκεται στην 16η θέση, με βελτίωση της εικόνας της κατά 7%, ενώ ακολουθούν οι Louis Vuitton (+14%), Chanel (+11%), Hermes (+9%), Zara (-3%) και H&M (-3%).

Σύμφωνα με την έρευνα της Interbrand, το κλειδί της επιτυχίας για τα επώνυμα σήματα που ξεχωρίζουν είναι η ταχύτητα προσαρμογής στις εναλλασσόμενες τάσεις της εποχής. Οι καταναλωτές σήμερα είναι πιο ενημερωμένοι, πιο δικτυωμένοι και πιο απαιτητικοί από ποτέ, χάριν στην πληθώρα των επιλογών, την διάβρωση της αφοσίωσης σε μία εταιρεία, αλλά και στις διαρκώς μεταβαλλόμενες προτεραιότητές τους.

 

Όπως αναφέρουν αναλυτές της Interbrand, η εποχή της «στατικής» τοποθέτησης ενός brand στην αγορά έχει παρέλθει. Πλέον απαιτούνται τολμηρές κινήσεις και διαρκής επαγρύπνηση προκειμένου μία εταιρεία να προσεγγίσει και να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού που την ενδιαφέρει ώστε αυτό να μεταφραστεί και σε απτά οικονομικά αποτελέσματα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με δεκάδες νέα καταστήματα η ανάπτυξη της πολωνικής Pepco στην Ελλάδα

Σε διάστημα ενός μήνα τέθηκαν σε λειτουργία έξι καταστήματα, ενώ δεκάδες ακόμη θα προστεθούν μέσα στο 2023. Τι δηλώνει στο BD ο Operations Manager του ομίλου για Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία. Επενδύσεις 400 εκατ. για δίκτυο στην Ευρώπη φέτος.
Modiano-Agora-Thessaloniki
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Την επόμενη εβδομάδα το άνοιγμα της Στοάς Μοδιάνο από τον όμιλο Φάις

Επεκτείνει την παρουσία του στην αγορά της Θεσσαλονίκης ο όμιλος Φάις, καθώς ολοκληρώνεται η ανακατασκευή και λειτουργία της ιστορικής Στοάς Μοδιάνο. Ενεργό το ενδιαφέρον του ομίλου και για το κτίριο των πρώην Μύλων Αλλατίνη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Όμιλος Φουρλή: Κοντά στα 500 εκατ. ο τζίρος με αύξηση 12% φέτος

Ο όμιλος βρέθηκε αντιμέτωπος με την εκτίναξη των λειτουργικών του δαπανών φέτος και με ελλείψεις στα IKEA. Προσδοκά εξομάλυνση το 2023 και ανάπτυξη σε διψήφιο ποσοστό. Ανοικτό το ενδεχόμενο εξόδου από την Τουρκία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Απογοητεύει τους εμπόρους ο Οκτώβριος: Το ωράριο και η Black Friday

Αρκετές επιχειρήσεις επιδιώκουν να αλλάξουν το κλίμα στην αγορά, φέρνοντας πιο κοντά τις προσφορές της Black Friday, καθώς οι πωλήσεις του Οκτωβρίου υποχωρούν κατά 15%. Δεν υπάρχει κοινή γραμμή για μείωση του ωραρίου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Καταστήματα Jack & Jones από τη Folli Follie, επιστροφή το 2023 σε κέρδη

Υλοποιείται η στρατηγική εξυγίανσης με αύξηση τζίρου και μείωση των εξόδων, ενώ μέχρι το τέλος του 2022 θα εισπραχθεί και το υπολειπόμενο ποσό από την πώληση του Μινιόν. Επεκτείνεται και η αλυσίδα καταστημάτων Collective.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

JD Sports: Επεκτείνει το δίκτυο ο νέος παίκτης στα αθλητικά είδη

Με τίμημα 73,5 εκατ. ευρώ η βρετανική αλυσίδα εξαγόρασε την Cosmos Sport και ήδη άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα, ενώ σχεδιάζει να λειτουργήσει άλλα δύο ως το τέλος του έτους και να μπει στην αγορά της Κύπρου.