ΓΔ: 1422.35 0.34% Τζίρος: 108.90 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutteerstock

Τα πολυτιμότερα luxury brands στον κόσμο

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
Με εννέα συνολικά επώνυμα διεθνή brands στην λίστα των 100 καλύτερων για το 2019, ο κλάδος των ειδών πολυτελείας βρίσκεται στην κορυφή των ταχύτερα αναπτυσσόμενων κλάδων στον κόσμο.

Με εννέα συνολικά επώνυμα διεθνή brands στην λίστα των 100 καλύτερων για το 2019, ο κλάδος των ειδών πολυτελείας βρίσκεται στην κορυφή των ταχύτερα αναπτυσσόμενων κλάδων στον κόσμο, για δεύτερη συνεχή χρονιά, σύμφωνα με την εταιρεία Interbrand.

Με υψηλότερο μέσο όρο ετήσιας ανάπτυξης 11%, ο κλάδος του luxury αποδεικνύει την ανθεκτικότητα αλλά και την ευελιξία των εταιρειών που τον συνθέτουν, με τον εμβληματικό ιταλικό οίκο Gucci να αναδεικνύεται «πρωταθλητής» για το 2019, καταγράφοντας αύξηση κατά 23% στην αξία του brand σε σχέση με πέρσι. Ακολουθούν οι γαλλικοί οίκοι μόδας Louis Vuitton και Chanel, με βελτίωση της εικόνας των brands τους κατά 14% και 11% αντιστοίχως.

 

Η αμερικανική εταιρεία τεχνολογίας Apple βρίσκεται στην πρώτη θέση της λίστας της Interbrand, βελτιώνοντας την εικόνα της κατά 9%, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν οι Google (+8%), Amazon (+24%), Micorsoft (+17%) και Coca Cola (-4%). Από τον κλάδο της ένδυσης η Nike βρίσκεται στην 16η θέση, με βελτίωση της εικόνας της κατά 7%, ενώ ακολουθούν οι Louis Vuitton (+14%), Chanel (+11%), Hermes (+9%), Zara (-3%) και H&M (-3%).

Σύμφωνα με την έρευνα της Interbrand, το κλειδί της επιτυχίας για τα επώνυμα σήματα που ξεχωρίζουν είναι η ταχύτητα προσαρμογής στις εναλλασσόμενες τάσεις της εποχής. Οι καταναλωτές σήμερα είναι πιο ενημερωμένοι, πιο δικτυωμένοι και πιο απαιτητικοί από ποτέ, χάριν στην πληθώρα των επιλογών, την διάβρωση της αφοσίωσης σε μία εταιρεία, αλλά και στις διαρκώς μεταβαλλόμενες προτεραιότητές τους.

 

Όπως αναφέρουν αναλυτές της Interbrand, η εποχή της «στατικής» τοποθέτησης ενός brand στην αγορά έχει παρέλθει. Πλέον απαιτούνται τολμηρές κινήσεις και διαρκής επαγρύπνηση προκειμένου μία εταιρεία να προσεγγίσει και να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού που την ενδιαφέρει ώστε αυτό να μεταφραστεί και σε απτά οικονομικά αποτελέσματα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Καλλυντικά, Αγορά, Εμπόριο
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ορόσημο για τα καλλυντικά το 2023 με επιστροφή σε τζίρο προ πανδημίας

Βραδύτεροι ρυθμοί αύξησης πωλήσεων 4% - 7% αναμένονται φέτος. Ο κλάδος στρέφεται στο εξωτερικό, όπου διακρίνονται σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης. Ενισχύεται ο ρόλος του ηλεκτρονικού εμπορίου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην Πολωνία οι περισσότερες πωλήσεις του ομίλου Σαράντη το 2024

Κυρίαρχη στον τζίρο η πολωνική Stella Pack το 2024, από την Ελλάδα τα περισσότερα κέρδη. Η Ασία και η Μέση Ανατολή τίθενται στο στόχαστρο του ομίλου. Οικονομικές επιδόσεις ρεκόρ το 2023, με αύξηση κερδών σχεδόν κατά 50%.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην... επίθεση η πολωνική Pepco, έφτασε τα 27 καταστήματα στην Ελλάδα

Ο πολωνικός όμιλος είχε αυξημένα έσοδα κατά 11% το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, κυρίως χάρη στη συστηματική επέκταση των αλυσίδων του. Προβληματισμός για την Ερυθρά Θάλασσα και τις επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.