ΓΔ: 787.43 1.63% Τζίρος: 68.30 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutteerstock

Τα πολυτιμότερα luxury brands στον κόσμο

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
Με εννέα συνολικά επώνυμα διεθνή brands στην λίστα των 100 καλύτερων για το 2019, ο κλάδος των ειδών πολυτελείας βρίσκεται στην κορυφή των ταχύτερα αναπτυσσόμενων κλάδων στον κόσμο.

Με εννέα συνολικά επώνυμα διεθνή brands στην λίστα των 100 καλύτερων για το 2019, ο κλάδος των ειδών πολυτελείας βρίσκεται στην κορυφή των ταχύτερα αναπτυσσόμενων κλάδων στον κόσμο, για δεύτερη συνεχή χρονιά, σύμφωνα με την εταιρεία Interbrand.

Με υψηλότερο μέσο όρο ετήσιας ανάπτυξης 11%, ο κλάδος του luxury αποδεικνύει την ανθεκτικότητα αλλά και την ευελιξία των εταιρειών που τον συνθέτουν, με τον εμβληματικό ιταλικό οίκο Gucci να αναδεικνύεται «πρωταθλητής» για το 2019, καταγράφοντας αύξηση κατά 23% στην αξία του brand σε σχέση με πέρσι. Ακολουθούν οι γαλλικοί οίκοι μόδας Louis Vuitton και Chanel, με βελτίωση της εικόνας των brands τους κατά 14% και 11% αντιστοίχως.

 

Η αμερικανική εταιρεία τεχνολογίας Apple βρίσκεται στην πρώτη θέση της λίστας της Interbrand, βελτιώνοντας την εικόνα της κατά 9%, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν οι Google (+8%), Amazon (+24%), Micorsoft (+17%) και Coca Cola (-4%). Από τον κλάδο της ένδυσης η Nike βρίσκεται στην 16η θέση, με βελτίωση της εικόνας της κατά 7%, ενώ ακολουθούν οι Louis Vuitton (+14%), Chanel (+11%), Hermes (+9%), Zara (-3%) και H&M (-3%).

Σύμφωνα με την έρευνα της Interbrand, το κλειδί της επιτυχίας για τα επώνυμα σήματα που ξεχωρίζουν είναι η ταχύτητα προσαρμογής στις εναλλασσόμενες τάσεις της εποχής. Οι καταναλωτές σήμερα είναι πιο ενημερωμένοι, πιο δικτυωμένοι και πιο απαιτητικοί από ποτέ, χάριν στην πληθώρα των επιλογών, την διάβρωση της αφοσίωσης σε μία εταιρεία, αλλά και στις διαρκώς μεταβαλλόμενες προτεραιότητές τους.

 

Όπως αναφέρουν αναλυτές της Interbrand, η εποχή της «στατικής» τοποθέτησης ενός brand στην αγορά έχει παρέλθει. Πλέον απαιτούνται τολμηρές κινήσεις και διαρκής επαγρύπνηση προκειμένου μία εταιρεία να προσεγγίσει και να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού που την ενδιαφέρει ώστε αυτό να μεταφραστεί και σε απτά οικονομικά αποτελέσματα.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ανοίγει νέα καταστήματα η Inditex κόντρα στην κρίση του εμπορίου

Σημεία πώλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κρήτη ετοιμάζεται να θέσει σε λειτουργία μέσα στο 2021 ο ισπανικός όμιλος fast fashion, ενώ μεγάλη αύξηση πωλήσεων καταγράφεται και μέσω του ψηφιακού καταστήματος.
Kiko Milano, Kallintika, Makigiaz
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δύο νέα καταστήματα Kiko Milano από τον Όμιλο Φάις στη Θεσσαλονίκη

Στο τέλος του 2019 λειτουργούσαν περίπου 900 καταστήματα ΚΙΚΟ Milano στον κόσμο και ο κύκλος πωλήσεων του brand ξεπερνούσε τα 588 εκατ. ευρώ. Ο Όμιλος Φάις ανέλαβε το Master–franchising. για Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τριπλασιασμός ηλεκτρονικών πωλήσεων για τα Αττικά Πολυκαταστήματα

Η εκτίναξη των μεγεθών του ηλεκτρονικού καταστήματος του ομίλου αποδίδεται στην στροφή των καταναλωτών στο ψηφιακό κανάλι και στον εμπλουτισμό της προϊοντικής γκάμας. Στο -30% η πτώση πωλήσεων για το 2020.