ΓΔ: 774.8 0.17% Τζίρος: 54.66 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Επιστολή γυμναστηρίων στον πρωθυπουργό, έκκληση για τον κλάδο

Σε επιστολή της, η Holmes Place Greece, επικαλούμενη έρευνα, επισημαίνει ότι σε πάνω από 62 εκατ. επισκέψεις σε γυμναστήρια από 14 χώρες, τον Σεπτέμβριο αναφέρθηκαν μόλις 487 μολύνσεις.

Επιστολή - έκκληση στον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη απηύθυνε η Holmes Place Greece, με πρώτιστο στόχο την άμεση έναρξη της λειτουργίας των γυμναστηρίων, αναδεικνύοντας παράλληλα, τις επιπτώσεις που επιφέρει η απουσία σωματικής άσκησης στην ψυχική υγεία των πολιτών.

Προτάσσοντας ένα βιώσιμο οδικό χάρτη για την επανεκκίνηση του κλάδου, η Holmes Place Greece στην επιστολή παραθέτει αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας που διεξήγαγαν ευρωπαϊκοί θεσμοί σε συνεργασία με κορυφαία πανεπιστήμια, αποδεικνύοντας ότι τα γυμναστήρια όχι μόνο δεν λειτουργούν υπέρ της εξάπλωσης του κορονοϊού, αλλά αντίθετα λόγω της σωματικής άσκησης των ανθρώπων, ενισχύουν την υγεία τους.

Συγκεκριμένα σε περισσότερες από 62 εκατομμύρια επισκέψεις σε γυμναστήρια από 14 ευρωπαϊκές χώρες, τον Σεπτέμβριο αναφέρθηκαν συνολικά μόλις 487 μολύνσεις, δηλαδή 0,78 περιπτώσεις ανά 100.000 επισκέψεις.

Σημειώνεται ότι η Holmes Place Greece, προχώρησε στη διεξαγωγή πανελλαδικής έρευνας, αποκομίζοντας μέχρι στιγμής εντυπωσιακά στοιχεία, στα οποία φανερώνεται η θετική άποψη των πολιτών για την άσκηση καθώς και την ασφάλεια των χώρων των γυμναστηρίων και τα οποία σύντομα θα δουν το φως της δημοσιότητας.

Επιπλέον, στο κλείσιμο της επιστολής, γίνεται λόγος για το φαινόμενα συνάθροισης αθλούμενων σε υπαίθριους χώρους χωρίς κανόνες ασφαλείας και τονίζεται η ανάγκη να επιτραπεί η χρήση των εξωτερικών χώρων προπόνησης με καθ' όλα νόμιμο τρόπο, τηρουμένων όλων των απαραίτητων μέτρων προστασίας, συμβάλλοντας στη διασφάλιση του αγαθού της δημόσιας υγείας.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Συμμαχία Enterprise - eBay για την ενίσχυση των ελληνικών εξαγωγών

Η πρωτοβουλία των δύο εταιρειών, απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των καταναλωτικών προϊόντων και επιθυμούν να διευρύνουν την πρόσβασή τους σε διεθνείς αγορές.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αυτές είναι οι επιπτώσεις της πανδημίας στη συμπεριφορά των καταναλωτών

Τα ευρήματα της έρευνας “Me, My Life, My Wallet” της KPMG αναδεικνύουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν την προσέγγισή τους, απέναντι στους καταναλωτές.