ΓΔ: 1435.19 -0.93% Τζίρος: 94.42 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Η Skroutz επενδύει στο last - mile, απέκτησε την Myjobnow Delivery

Η επένδυση θα αναπτύξει το κομμάτι των ταχυμεταφορών, δημιουργώντας το δικό της δίκτυο και καλύπτοντας το «last mile» που αφορά την παράδοση στους καταναλωτές.

Σε στρατηγική επένδυση στον κλάδο του «last-mile», εξαγοράζοντας κατά 100% την εταιρεία Myjobnow Delivery με την εμπορική επωνυμία SendX, προχώρησε η Skroutz

Η απόκτηση της εταιρείας εντάσσεται στο όραμα και την στρατηγική ανάπτυξης της Skroutz να προσφέρει «τη βέλτιστη εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών» σε κάθε στάδιο του ταξιδιού του χρήστη. Η στρατηγική αυτή επένδυση θα επιτρέψει στην Skroutz να αναπτύξει το κομμάτι των ταχυμεταφορών, δημιουργώντας το δικό της δίκτυο και καλύπτοντας το «last mile» που αφορά την παράδοση των παραγγελιών στους καταναλωτές. Επιπλέον, ενισχύεται η δυναμική του Marketplace της με νέες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας για τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Η SendX, θα εξυπηρετεί παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω του Skroutz στην Αττική, ενώ σταδιακά θα επεκταθεί και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας ώστε να εξυπηρετεί ακόμα μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών πανελλαδικά.

Η SendX είναι το εμπορικό courier brand της Myjobnow Delivery, η οποία ιδρύθηκε το Νοέμβριο του 2019 ως spin-off της Myjobnow με διοίκηση τους Στέφανο Κατσίμπα, Αγαμέμνονα Παπάζογλου και Αλέξανδρο Παπασπυρίδη. Η εταιρεία, ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στον κλάδο του courier τον Αύγουστο του 2020 και σήμερα διακινεί περισσότερες από 2.000 παραγγελίες ημερησίως.

Ο κ. Γιώργος Χατζηγεωργίου, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Skroutz, δήλωσε σχετικά ότι «το Skroutz εισέρχεται πλέον σε μία νέα εποχή στην οποία πρωτοστατεί η ολοκληρωμένη εμπειρία του καταναλωτή από τα πρώτα βήματα με την είσοδο στην πλατφόρμα, την αναζήτηση προϊόντων από αξιόπιστους συνεργάτες, τις ασφαλείς και ευέλικτες συναλλαγές και τέλος την έγκαιρη παράδοση των προϊόντων στον καταναλωτή. Αντιλαμβανόμενοι τις νέες συνθήκες που επικρατούν στην ελληνική αγορά και με στόχο να επιταχύνουμε την αναπτυξιακή μας πορεία, προχωρούμε σε καθετοποίηση και διεύρυνση των δραστηριοτήτων, παρέχοντας νέες και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες εξυπηρέτησης στο "last-mile", το τελευταίο αλλά πολύ σημαντικό τμήμα στο "ταξίδι" του χρήστη στο www.skroutz.gr».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

skroutz
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ξεπέρασε τα 50 ευρώ η μέση αξία καλαθιού του Skroutz στο πεντάμηνο

Στο πρώτο πεντάμηνο του 2023 έχουν πραγματοποιηθεί 3 εκατ. παραγγελίες που έχουν πληρωθεί μέσω χρεωστικής. Κερδίζουν συνεχώς έδαφος οι αγορές με δόσεις με την μέση αξία καλαθιού να διαμορφώνεται στα 450 ευρώ.
skroutz
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τι ψώνισαν οι Έλληνες την περίοδο του Πάσχα μέσω της Skroutz

Αύξηση παρουσίασε η μέση τιμή του καλαθιού του καταναλωτή αγγίζοντας τα 60 ευρώ σχεδόν, αύξηση της τάξεως του 16,65% εν συγκρίσει με πέρυσι. Την ίδια στιγμή σημαντικά αυξήθηκε και ο αριθμός των παραγγελιών.