ΓΔ: 876.76 0.11% Τζίρος: 92.87 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:04 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Νέα είσοδος στην αγορά παπουτσιών: Η Migato φέρνει στην Ελλάδα την Aldo

Προσδοκώντας την επάνοδο σε κάποιου είδους κανονικότητα μέσα στο τρέχον έτος, η Migato προχωρά στην εισαγωγή της καναδικής φίρμας υποδημάτων, γνωστής για την προσφορά ειδών στη βέλτιστη συσχέτιση ποιότητας - τιμής.

Την εταιρεία υποδημάτων Aldo φέρνει στην Ελλάδα η Migato AE. Το πρώτο κατάστημα της γνωστής αλυσίδας, με έδρα το Μοντρεάλ του Καναδά, ετοιμάζεται να ανοίξει τις πύλες του στο κοινό στον κεντρικότερο εμπορικό δρόμο της Γλυφάδας, επί της λεωφόρου Ιωάννου Μεταξά, το προσεχές διάστημα, κι όταν επιτραπεί στο λιανεμπόριο να ξαναλειτουργήσει. 

Προσδοκώντας την επάνοδο σε κάποιου είδους κανονικότητα μέσα στο τρέχον έτος και προσβλέποντας σε ευνοϊκότερες συνθήκες για το λιανεμπόριο από το 2022, η Migato προχωρά στην εισαγωγή της καναδικής φίρμας υποδημάτων, γνωστής για την προσφορά ειδών στη βέλτιστη συσχέτιση ποιότητας/τιμής, εκτιμώντας ότι οι Έλληνες καταναλωτές θα ανταποκριθούν. Η κίνηση εντάσσεται επίσης στα πλαίσια της στρατηγικής της Migato να διαφοροποιήσει το προϊόντικό της μίγμα, περιορίζοντας σε ποσοστό 60% τις πωλήσεις των συνθετικών ειδών κι ενισχύοντας σε ποσοστό 40% τις πωλήσεις των δερμάτινων ειδών, τα οποία διαθέτουν σαφώς υψηλότερη μέση τιμή πώλησης έναντι των πρώτων. 

Η ελληνική εταιρεία πάντως δεν απέφυγε τις δυσμενείς συνέπειες της πανδημίας μέσα στην χρονιά που πέρασε, με τις πωλήσεις της να υποχωρούν κατά 25% το πρώτο εξάμηνο του 2020, διαμορφούμενες σε 3,12 εκατ. ευρώ, έναντι 4,19 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Είχε ωστόσο προηγηθεί θετική μεταβολή του τζίρου της κατά 30,4% το πρώτο δίμηνο του 2020, οπότε είχε πωλήσεις ύψους 2,55 εκατ. ευρώ, έναντι 1,95 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2019, σε συνέχεια ενός θετικού έτους.

Ειδικότερα, τα έσοδα της Migato αυξήθηκαν κατά 9% το 2019, έναντι του 2018, διαμορφούμενα σε 16,1 εκατ ευρώ, ενώ ο κύκλος εργασιών της παρέμεινε σταθερός στα 14 εκατ ευρώ. Ωστόσο, η εταιρεία πέτυχε να περάσει σε κέρδη ύψους 102.150 ευρώ το 2019, έναντι ζημίων ύψους 691.609 ευρώ το 2018. Σημειώνεται ότι η Migato διατηρεί 120 καταστήματα λιανικής στην Ελλάδα, ενώ διαθέτει παρουσία επίσης σε Κύπρο, Κατάρ, Κόσοβο και Σαουδική Αραβία. 

Σε ό,τι αφορά την Aldo, η εταιρεία ξεκίνησε από τον Καναδά το 1972 κι επεκτάθηκε σταδιακά σε Ηνωμένες Πολιτείες, αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, αλλά και την Σιγκαπούρη και τη Σαουδικη Αραβία. Ωστόσο, η πανδημία ανάγκασε την εταιρεία να προσφύγει στο πτωχευτικό δίκαιο το 2020, ενώ σε ανάλογη θέση βρέθηκσν και οι θυγατρικές της σε Βρετανία και ΗΠΑ και Ελβετία, αναζητώντας προστασία από τους πιστωτές της.

Η βρετανική θυγατρική πάντως διασώθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο, καθώς πέρασε στο portfolio της εταιρείας Bushell Investment Group, διατηρώντας την παρουσία του brand στην αγγλική αγορά, τόσο με φυσικά καταστήματα όσο και διαδικτυακά. Εκτιμάται ότι το ισχυρό brand name σε συνδυασμό με την επανέναρξη της λειτουργίας του εμπορίου διεθνώς θα επαναφέρει την εταιρεία σε θετικό έδαφος. 

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το shopping έτοιμο για τη ρεβάνς, οι μεγάλοι ανοίγουν καταστήματα

Η επανεκκίνηση του εμπορίου θα φέρει «έκρηξη» της κινητικότητας στα φυσικά καταστήματα και πτώση στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Ποιες ισχυρές αλυσίδες ετοιμάζονται να ανοίξουν νέα σημεία πώλησης.
Παιδικά ρούχα
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επέκταση της αλυσίδας Cool Club με τέσσερα νέα σημεία πώλησης

Στο portfolio του ομίλου Καφούνη έχει προστεθεί η αλυσίδα παιδικών ρούχων Cool Club, με προοπτική δυναμικής ανάπτυξης. Προσφέρει εξαιρετικά ανταγωνιστικά είδη ένδυσης ειδικά για τις ηλικίες έως 12 ετών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Βλέπει» ανάκαμψη φέτος η Moda Bagno και «ποντάρει» στον τουρισμό

Μιλώντας στο Business Daily, ο πρόεδρος της εισηγμένης Ν. Βαρβέρης σημειώνει ότι οι προοπτικές για το 2021 εμπνέουν συγκρατημένη αισιοδοξία, υπογραμμίζοντας ότι η ανάκαμψη θα έρθει προς το τέλος του χρόνου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ανοίγει νέα καταστήματα η Inditex κόντρα στην κρίση του εμπορίου

Σημεία πώλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κρήτη ετοιμάζεται να θέσει σε λειτουργία μέσα στο 2021 ο ισπανικός όμιλος fast fashion, ενώ μεγάλη αύξηση πωλήσεων καταγράφεται και μέσω του ψηφιακού καταστήματος.