ΓΔ: 892.13 -2.27% Τζίρος: 74.48 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Σταύρος Καφούνης πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών

Kidscom: Αύξηση κερδών το 2020 με διπλάσιες ηλεκτρονικές πωλήσεις

Η εταιρεία, μέλος του ομίλου εταιρειών Καφούνη, κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης ανακαίνισε πλήρως το σύνολο των καταστημάτων λιανικής που διαθέτει, δημιουργώντας ένα νέο concept που συνδέει το φυσικό με το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Στηριζόμενη εν πολλοίς στις ηλεκτρονικές πωλήσεις που ενισχύθηκαν κατά 100% την χρονιά που πέρασε, αλλά και στο κατάλληλο προϊοντικό μίγμα, η εταιρεία βρεφικών ειδών Kidscom έκλεισε σε θετικό έδαφος την χρήση του 2020. Ειδικότερα, οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 10%, συγκριτικά με το 2019, υπερβαίντας τα 3,3 εκατ ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη της ενισχύθηκαν κατά 52%, με τα ταμειακά διαθέσιμα να υπερβαίνουν το 30% του ετήσιου τζίρου της.  

Η εταιρεία διαθέτει στο portfolio της την αποκλειστική διάθεση για την Νοτιοανατολική Ευρώπη πολλών επώνυμων brands όπως Recaro, Maclaren, Joie, Nuna, Sparco, Beaba κ.α., λειτουργώντας συνολικά 5 καταστήματα Kidscom καθώς και 7 καταστήματα της αλυσίδας Cool Club, επεκτείνοντας την παρουσία της με τέσσερα νέα σημεία μέσα στο τρέχον έτος. Η εταιρεία, μέλος του ομίλου εταιρειών Καφούνη, κατά την διάρκεια της πρόσφατης υγειονομικής κρίσης, ανακαίνισε πλήρως το σύνολο των καταστημάτων λιανικής που διαθέτει, δημιουργώντας ένα νέο concept που συνδέει το φυσικό με το ηλεκτρονικό κατάστημα. Με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της, προχωρά με γοργά βήματα στον εκσυγχρονισμό της ψηφιακής παρουσίας της, έχοντας αναθέσει την δημιουργία νέου ηλεκτρονικού καταστήματός σε μια από τις καλύτερες ομάδες που διαθέτει σήμερα η χώρα.

«Πάντα πιστεύαμε και εξακολουθούμε να πιστεύουμε στην ελληνική οικονομία γι’ αυτό και παραμείναμε σταθεροί στην υλοποίηση των σχεδίων μας ανεξαρτήτως των δυσκολιών που εμφανίζονται», δήλωσε σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας και πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης. «Προχωρούμε με γοργά αλλά σταθερά βήματα μπροστά και βλέπουμε το μέλλον με αισιοδοξία, γεγονός που αποτυπώνεται και στα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου του 2021 όπου οι πωλήσεις μας αυξήθηκαν με διψήφιο νούμερο τόσο στη λιανική όσο και στη χονδρική. Το ευχάριστο είναι ότι αντίστοιχα κινούνται οι δραστηριότητές μας τόσο στην Κύπρο, τη Σερβία αλλά και τις υπόλοιπες αγορές που δραστηριοποιούμαστε. Τα τελευταία δύσκολα χρόνια μάθαμε πολλά και αποδείξαμε σε προμηθευτές και πελάτες ότι τους σεβόμαστε απόλυτα αλλά και τους ευχαριστούμε που παραμένουν σταθερά δίπλα μας», κατέληξε ο ίδιος. 

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

GAP
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αβεβαιότητα για την επόμενη ημέρα GAP - Banana Republic λόγω νομικών εμπλοκών

Το Πρωτοδικείο Αθηνών απέρριψε τη συμφωνία εξυγίανσης της Μαρινόπουλος Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, εταιρείας που κατέxει τα αποκλειστικά δικαιώματα χρήσης και ανάπτυξης των δυο εμπορικών σημάτων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Fourlis: Νέες επενδύσεις και πωλήσεις σε προ κρίσης επίπεδα για Ιούλιο - Αύγουστο

Σε εξέλιξη το επενδυτικό πλάνο με νέα καταστήματα σε Ελλάδα - Βουλγαρία. Αναμένεται εξομάλυνση των συνθηκών στην εφοδιαστική αλυσίδα. Ανησυχία για τις πληθωριστικές πιέσεις. Τι είπε στους αναλυτές ο πρόεδρος του ομίλου, Β. Φουρλής.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιστρέφει σε κερδοφορία η H&M αλλά θα μειώσει το δίκτυο καταστημάτων

Αύξηση πωλήσεων κατά 12% το πρώτο εξάμηνο για τον σουηδικό κολοσσό, βελτιωμένη εικόνα και στην Ελλάδα το β' τρίμηνο. Κλείνουν φέτος 350 καταστήματα σε όλο τον κόσμο και θα ανοίξουν μόνο 100 νέα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αντίδοτο στην πανδημία για τα Mothercare το άλμα ψηφιακών πωλήσεων

Έως και κατά 1.000% αυξήθηκε μέσα στο lockdown ο τζίρος της Κλουκίνας-Λάππας από το κανάλι των ψηφιακών πωλήσεων. Στόχος να φτάσουν στο 15% του τζίρου. Πώς αξιοποιούνται τα ακίνητα της εταιρείας.