ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Σταύρος Καφούνης πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών

Kidscom: Αύξηση κερδών το 2020 με διπλάσιες ηλεκτρονικές πωλήσεις

Η εταιρεία, μέλος του ομίλου εταιρειών Καφούνη, κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης ανακαίνισε πλήρως το σύνολο των καταστημάτων λιανικής που διαθέτει, δημιουργώντας ένα νέο concept που συνδέει το φυσικό με το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Στηριζόμενη εν πολλοίς στις ηλεκτρονικές πωλήσεις που ενισχύθηκαν κατά 100% την χρονιά που πέρασε, αλλά και στο κατάλληλο προϊοντικό μίγμα, η εταιρεία βρεφικών ειδών Kidscom έκλεισε σε θετικό έδαφος την χρήση του 2020. Ειδικότερα, οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 10%, συγκριτικά με το 2019, υπερβαίντας τα 3,3 εκατ ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη της ενισχύθηκαν κατά 52%, με τα ταμειακά διαθέσιμα να υπερβαίνουν το 30% του ετήσιου τζίρου της.  

Η εταιρεία διαθέτει στο portfolio της την αποκλειστική διάθεση για την Νοτιοανατολική Ευρώπη πολλών επώνυμων brands όπως Recaro, Maclaren, Joie, Nuna, Sparco, Beaba κ.α., λειτουργώντας συνολικά 5 καταστήματα Kidscom καθώς και 7 καταστήματα της αλυσίδας Cool Club, επεκτείνοντας την παρουσία της με τέσσερα νέα σημεία μέσα στο τρέχον έτος. Η εταιρεία, μέλος του ομίλου εταιρειών Καφούνη, κατά την διάρκεια της πρόσφατης υγειονομικής κρίσης, ανακαίνισε πλήρως το σύνολο των καταστημάτων λιανικής που διαθέτει, δημιουργώντας ένα νέο concept που συνδέει το φυσικό με το ηλεκτρονικό κατάστημα. Με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της, προχωρά με γοργά βήματα στον εκσυγχρονισμό της ψηφιακής παρουσίας της, έχοντας αναθέσει την δημιουργία νέου ηλεκτρονικού καταστήματός σε μια από τις καλύτερες ομάδες που διαθέτει σήμερα η χώρα.

«Πάντα πιστεύαμε και εξακολουθούμε να πιστεύουμε στην ελληνική οικονομία γι’ αυτό και παραμείναμε σταθεροί στην υλοποίηση των σχεδίων μας ανεξαρτήτως των δυσκολιών που εμφανίζονται», δήλωσε σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας και πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης. «Προχωρούμε με γοργά αλλά σταθερά βήματα μπροστά και βλέπουμε το μέλλον με αισιοδοξία, γεγονός που αποτυπώνεται και στα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου του 2021 όπου οι πωλήσεις μας αυξήθηκαν με διψήφιο νούμερο τόσο στη λιανική όσο και στη χονδρική. Το ευχάριστο είναι ότι αντίστοιχα κινούνται οι δραστηριότητές μας τόσο στην Κύπρο, τη Σερβία αλλά και τις υπόλοιπες αγορές που δραστηριοποιούμαστε. Τα τελευταία δύσκολα χρόνια μάθαμε πολλά και αποδείξαμε σε προμηθευτές και πελάτες ότι τους σεβόμαστε απόλυτα αλλά και τους ευχαριστούμε που παραμένουν σταθερά δίπλα μας», κατέληξε ο ίδιος. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δοκιμασία αντοχής της Folli Follie εν αναμονή της δικαστικής απόφασης

Η σύνδεση της μεταβίβασης των περιουσιακών στοιχείων με την κατάληξη της ποινικής δίκης κρατά «κλειδωμένα» 33 εκατ. ευρώ και θέτει σε κίνδυνο την επανεκκίνηση της εταιρείας με νέο σχήμα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι εξελίξεις στη Μέση Ανατολή θα κρίνουν φέτος τις επιδόσεις της Jumbo

Προς το παρόν δεν έχουν επηρεαστεί τα οικονομικά μεγέθη, τονίζει ο Απ. Βακάκης. Γιατί η Jumbo πήρε μετοχές στην Trade Estates αλλά δεν σκοπεύει να ανοίξει καταστήματα στα εμπορικά πάρκα της.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενισχύει την παρουσία του ο όμιλος Φουρλή με αύξηση των επενδύσεων

Στα 25 - 30 εκατ. ευρώ θα αυξηθεί φέτος η επενδυτική δαπάνη του ομίλου, ενώ προχωρά η απο-ενοποίηση της Trade Estates. Οι επιδόσεις των δραστηριοτήτων λιανικής κινήθηκαν άνω του μέσου όρου της αγοράς το πρώτο τρίμηνο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιδόσεις ρεκόρ για τη Mango το 2023, κινείται στα χνάρια της Inditex

Ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί το παράδειγμα της Inditex, αναβαθμίζοντας τις συλλογές του και κρατώντας αποστάσεις από τον φθηνότερο ανταγωνισμό. Τουλάχιστον 500 νέα καταστήματα μέχρι το 2026, τα έσοδα θα αγγίξουν τα 4 δισ.