ΓΔ: 867.8 0.98% Τζίρος: 88.88 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Παπουτσάνης: Αύξηση 34% στον κύκλο εργασιών του 2021 στα 54,8 εκατ.

Σημαντική αύξηση κατά 70% εμφάνισαν και οι εξαγωγές της εταιρείας φθάνοντας στα 34 εκατ. ευρώ, αντιστοιχώντας στο 62% του συνολικού κύκλου εργασιών.

Αύξηση 34% σημείωσε ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης το 2021, φθάνοντας στα 54,8 εκατ. ευρώ από 40,8 εκατ. ευρώ που ήταν το προηγούμενο έτος, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία. 

Επιπλέον, οι εξαγωγές της Παπουτσάνης καταγράφουν σημαντική αύξηση 70% σε σχέση με το 2020 και ανέρχονται σε 34 εκατ. ευρώ, αντιπροσωπεύοντας το 62% του συνολικού κύκλου εργασιών. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 21% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 13% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 49% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 17% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών. Η αύξηση στον κύκλο εργασιών αποδίδεται στις υψηλές επιδόσεις που πέτυχε η εταιρεία σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται.

Επισκόπηση ανά Τομέα Δραστηριότητας

  • Επώνυμα Προϊόντα: Αύξηση πωλήσεων κατά 12% το 2021 σε σχέση με το 2020. Εντός του έτους, ενισχύθηκε η θέση των επώνυμων προϊόντων (Karavaki, Natura, Aromatics κ.λπ.) στις μεγάλες αλυσίδες λιανικής. Σημειώνεται ότι κατά το 2020 η συγκεκριμένη κατηγορία ωφελήθηκε σημαντικά από τις αυξημένες πωλήσεις αντισηπτικών ως συνέπεια της πανδημίας του COVID-19.
  • Ξενοδοχειακά Προϊόντα: Αύξηση πωλήσεων κατά 126% σε σχέση με το 2020. Η κατηγορία αυτή ενισχύθηκε από τη μερική ανάκαμψη της ξενοδοχειακής αγοράς στην Ελλάδα και το εξωτερικό κατά το τρέχον έτος. Ειδικά κατά το τελευταίο τρίμηνο, οι εξαγωγές ήταν σημαντικά αυξημένες λόγω της έναρξης υλοποίησης νέων συμφωνιών με διεθνείς αλυσίδες, συμφωνίες που είχαν συναφθεί ήδη από το 2019 αλλά λόγω της πανδημίας καθυστέρησαν. 
  • Προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα): Αύξηση πωλήσεων κατά 24% σε σχέση με το 2020. Η αύξηση προήλθε από την σημαντική περαιτέρω ενίσχυση συνεργασιών με πολυεθνικές εταιρείες για την παραγωγή προϊόντων τους, την ανάπτυξη του πελατολογίου και την συνεχή διεύρυνση της γκάμας προϊόντων που προσφέρει η εταιρεία.  
  • Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών: Σημειώθηκε αύξηση κατά 34% το 2021 στη συγκεκριμένη κατηγορία που αφορά εξαγωγές. Η ανάπτυξη οφείλεται στην εδραίωση της εταιρείας ως ένας εκ των βασικότερων προμηθευτών ειδικών σαπωνομαζών στη διεθνή αγορά, στη διεύρυνση του πελατολογίου καθώς και στη συνεχή ενίσχυση της προσφερόμενης γκάμας προϊόντων. Παράλληλα, η έναρξη διάθεσης των συνθετικών σαπωνομαζών, που αποτελούν ειδικά προϊόντα ιδιαίτερα θετικού περιβαλλοντικού αποτυπώματος και μεγάλης προστιθέμενης αξίας, εκτιμάται ότι θα ενισχύσει περαιτέρω την κατηγορία. 

Ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, σχολίασε: «Με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνουμε για έκτη συνεχή χρονιά υψηλό διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης με επιδόσεις που υπερβαίνουν τους στόχους που είχαμε θέσει κατά το προηγούμενο έτος. Kατά τη διάρκεια του 2021 συνεχίστηκε η εδραίωσή μας στη διεθνή αγορά χάρη στην περαιτέρω ενίσχυση των επώνυμων προϊόντων μας, τη μερική ανάκαμψη της ξενοδοχειακής αγοράς σε συνδυασμό με τη σημαντική αύξηση των εξαγωγών, τις εμπορικές συνεργασίες με εταιρείες του εξωτερικού, τη συνεχή ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων με έμφαση στην αειφορία, καθώς και στη σημαντική ενίσχυση των βιομηχανικών πωλήσεων σαπωνόμαζας. Για το 2022 και παρά τις συνεχιζόμενες επιπτώσεις της πανδημίας, προσβλέπουμε σε περαιτέρω ενίσχυση των οικονομικών μας μεγεθών και συνέχιση της ισχυρής αναπτυξιακής μας πορείας, εστιάζοντας στις σχέσεις που έχουμε αναπτύξει με τους πελάτες μας αλλά και λοιπούς συνεργάτες και προμηθευτές, την εξωστρέφεια, την ευελιξία, την καινοτομία και την ισχυρή τεχνογνωσία της Παπουτσάνης, μίας από τις ιστορικές βιομηχανίες της χώρας». 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

papoutsanis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το άνοιγμα των ξενοδοχείων έφερε άνοδο 83% των εξαγωγών της Παπουτσάνης

Κατά 570% αυξήθηκαν οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων σε Ελλάδα και εξωτερικό καθώς ο ξενοδοχειακός κλάδος βρίσκεται σε φάση επανεκκίνησης. Ενισχυμένα κατά 40% τα κέρδη μετά από φόρους που ανήλθαν στα 0,8 εκατ. ευρώ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Παπουτσάνης: Με ρυθμό 24% η αύξηση κύκλου εργασιών στο εννεάμηνο

Οι υψηλές επιδόσεις στις κατηγορίες των επώνυμων προϊόντων που σημείωσε η Παπουτσάνης και η ανάκαμψη της ξενοδοχειακής αγοράς οδηγεί σε περαιτέρω σημαντική ανάπτυξη την εταιρεία στο τελευταίο τρίμηνο.